Bmw bilar tycker jag att man kommer väldigt långt på nästan bara orginal delar. M-front samt bak, m3 speglar, m3-vinge vita blinkers bak samt sidor, angeleyes, och nå tuffa fälgar. Sen självklart hålla putsen på topp
Blir bara fult om man ska styla billigt! får inte ut ngt av de...
Nu ska iofs inte tycke och smak diskuteras, för alla har vi olika. Men dyr styling är ju inte lika med att det blir snyggt. Finns många grejer som inte behöver kosta skjortan och är riktigt snyggt på E36:orna.
Själv hade jag börjat med dem lätta sakerna, först få puts på lacken, sen lite toning (kan skippas) sedan en sänkning, andra fälgar, sedan kan man börja byta lyktor och sist men definitivt inte minst, montera annat kjolpaket (M paketet är oslagbart).
Som alla har sagt, sänkning (tänk på att det ofta behövs sänkas mer fram för att det ska se bra ut) och fälgar (17 el 18'' imo).
Är du sen lite snål (som jag :P) och inte vill köpa ett helt spoilerpaket (typ m-sport) så räcker en läpp på orginalfronten långt. Lacka dessutom ner orginalfront å bak å kjolar.
Blå sa du? Då tycker jag vita blinkers e bra å börja med också. Själv har jag orginal orangea, tycker det passar den gröna färgen...