1802
Sök

Ska du drifta i sommar?

4 670 Inlägg
10 februari 2008
Trådstartare
Är du sugen på att drifta sommaren 2008?  Night Kidz är nystartat och utforskar om intresset för drifting är stort innan sverige. Är du sugen på att köra under Night Kidz logga, så ta kontakt med mig eller dany " Gaijin "

Flickspanare
731 Inlägg
10 februari 2008
Fega inte nu killar och tjejer! Jag vet att det är många där ute. SO, joina forumet är väl en första bra idé?
http://www.nightkidzdriftteam.se/forum/index.php

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

1 297 Inlägg
10 februari 2008
nightkidz.. initiald ripoff smile för oss med framhjulsdrivet blir det maxbrickor på bakhjulen me handbromsen i.. lovar att de går villt till smile

Flickspanare
731 Inlägg
10 februari 2008
Fwd blir svårt, har dock sett japanerna "drifta" med Civic bilar etc. Kryckan is the shit smile

EDIT: Initial D har med ett team som kallar sig Night Kids. Night Kidz är vi wink
Senast redigerat av Gaijin (10 februari 2008)

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
11 februari 2008
Har tänkt mig att testa lite drifting, vet dock inte mer än så just nu då jag inte vet hur bra jag är wink .
Har bara busat lite på gatan och i rondeller så ska bli kul att köra på bana när det är dags smile .

- Time Attack -

Bildrulle
499 Inlägg
11 februari 2008
Har väl också tänkt börja lite, fast man får väl se till att öva lite först så man får lite hum om hur man ska göra det snyggt. Som jag kör nu knycker hela bilen till när jag rätar upp den (Kopplar ur wink )

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

4 670 Inlägg
11 februari 2008
Trådstartare
ni behöver inte vara värdsmästare på o drifta för o gå med.. jag kommer ta ut min på bana för första gången detta år o aldrig driftat på bana innan. joina forumet o läs lite mer är ni sugna så är det bara fråga!

som sagt teamet är till för både nybörjare o duktiga! alla är vi nybörjare någon gång!

dARKiE
5 031 Inlägg
Flickspanare
731 Inlägg
11 februari 2008
vore kul om fler ville nappa.

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

BMW fantast
1 172 Inlägg
11 februari 2008
hade avrt kul... aldirg testat förutom lekt på tomma parkeringar å sånt...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

AT Däck
501 Inlägg
11 februari 2008
jag tänkte drifta lite i sommar med min 350z men vart har ni tänkt o drifta vilken bana o så

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se

Flickspanare
731 Inlägg
11 februari 2008
vi har tänkt att vara lite överallt. men först ut är väl Gatebil som går av stapeln i Maj. Men om alla går in på forumet och ger den information man har så blir det snart ett kanon bra forum smile

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

4 670 Inlägg
11 februari 2008
Trådstartare
in där o läs lite om oss o se om ni kan tänka er o gå med smile

Gödseldräng
4 529 Inlägg
11 februari 2008
Hade man haft en bil med den prestanda så hade jag lätt varit med cool

Flickspanare
731 Inlägg
11 februari 2008
Jag anser att Volvo 740 är en kanon bra bil att börja med. Lite bygga bara. Mvh

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

Gödseldräng
4 529 Inlägg
11 februari 2008
Gaijin skrev:

hehe jo men inte när dom är orginal wink
och det krävs ju en hel del för att få upp tillräckligt med effekt i en gammal 740 för att man ska kunna drifta bra
dock BMWn jag har skulle duga nu men den är så rostig tongue

Flickspanare
731 Inlägg
11 februari 2008
Du får använda din fantasi smile

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

Legitimerad Lamphållare
369 Inlägg
11 februari 2008
Team-Adolfsson skrev:
Gaijin skrev:

hehe jo men inte när dom är orginal wink
och det krävs ju en hel del för att få upp tillräckligt med effekt i en gammal 740 för att man ska kunna drifta bra
dock BMWn jag har skulle duga nu men den är så rostig tongue

du driftar inte bättre i en bil som har 400hk motsvarande en bil med 200hk, kolla på toyota corolla aem 89 eller vad dom heter dom har max 180hk o dom driftar fan stenhårt mot nissan skylines och motsvarande, och en 740 e så lätt i bakan så de ska gå!

" köpa nytt och köpa nytt... här på landet bygger vi om så att de passar! "

1 311 Inlägg
11 februari 2008
kan vara bra idé att lägga upp hur ett bygge ska gå till för de resp. klasserna stock, modified och ProInt som jag ska tävla i med min 740, är en del regler som skall följas för att få köra ( http://web.sbf.se/regler/visaregler.php?id=5 ) var är sätet för night kidz beläget? har ni kollat in www.drifting.se och deras forum? kan vara en MKT bra idé att regga er där med eftersom de har direktkontakt med SBF´s utskott för drifting och som det är nu är tyvärr intresset svalt från banägare att ställa upp med drifting!

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze

4 670 Inlägg
11 februari 2008
Trådstartare
ingen som är sugen på o köra under vårat namn?

Sök