5626
Sök

Aaaaaaalm´s NG900 är såld, tråden kan låsas..

4 663 Inlägg
8 juni 2009
fan va snygga bilder big_smile  inte svårt när man har en snygg bil säg big_smile

584 Inlägg
8 juni 2009
Trådstartare
Saab_Robin skrev:
fan va snygga bilder big_smile  inte svårt när man har en snygg bil säg big_smile

Haha tack big_smile Alltid kul när bilen gillas big_smile Kommer nog bli ännu bättre med nya fälgar smile

Saab 4 Life!

7 Inlägg
8 juni 2009
har kollat igenom hela dig tråg och här helt sjukt imponerad av dit jobb, sjukt snyggt är den också!!! big_smile
Senast redigerat av 242_Danne (8 juni 2009)

R1 driver!
5 128 Inlägg
8 juni 2009
Grattis! big_smile Dock röstar jag på inga extraljusen, sånt är inte riktigt fint och kommer nog dra ner utseendet en del på fin fina bil sad Dock är det din bil, så du gör ju som du vill big_smile

584 Inlägg
8 juni 2009
Trådstartare
242_Danne skrev:
har kollat igenom hela dig tråg och här helt sjukt imponerad av dit jobb, sjukt snyggt är den också!!! big_smile

Tackar big_smile Det värmer att höra big_smile

Klevee skrev:
Här kommer jag med mina noob-kunskaper! big_smile  Kanske till och med hjälper något

Lamda = bränsle/syre blandningen  ju lägre ju mer bensin ju högre ju mer syre, så är ditt lambda värde högt har du nog en läcka i avgasröret

Hc= Blandade Kolväten, katalysatorn omvandlar co till Co2 samt kolvätena till vattenånga syrgas osv osv (trevligare ämnen iaf)  Så ett högt Hc värde pekar mot att katalysatorn är dålig  (antar jag isf )

Måste säga de igen, helt klart en utav mina favoritbilar!  5/5 !smile

Tackar för infon big_smile Katten kan jag tänka mig är dålig å den inte gick som den skulle och det förmodligen rann ner mkt bensin i den..

Tackar big_smile Sjukt kul att höra big_smile Dock så ska det ju byggas ännu mer och den ska se ännu bättre ut big_smile

_DamnIt skrev:
Grattis! big_smile Dock röstar jag på inga extraljusen, sånt är inte riktigt fint och kommer nog dra ner utseendet en del på fin fina bil sad Dock är det din bil, så du gör ju som du vill big_smile

Tackar big_smile Men extraljusen ska sitta i hålen på spoilern fram så de kommer inte synas så mkt wink
Blir lite evo style big_smile Inte sett de på ngn 900/9-3:a innan iaf big_smile

Saab 4 Life!

584 Inlägg
9 juni 2009
Trådstartare
Update:
Beställde en sats med BiXenon 6000k idag smile Kommer nog bli snyggt big_smile Får den innan helgen hoppas jag smile

Oljebyte blir det nog med i helgen om det hinns med tongue Ganska mkt att göra nu innan studenten tongue
Men det ska nog lösa sig big_smile

Mvh. Magnus

Saab 4 Life!

4 663 Inlägg
9 juni 2009
fan va nice D: blir skit snyggt med 6000k big_smile

1 270 Inlägg
9 juni 2009
Det låter najs big_smile Nått jag oxå skulle villa ha tongue

584 Inlägg
9 juni 2009
Trådstartare
Saab_Robin skrev:

Hoppas det big_smile Ganska diskret med när det är 6000k smile

J_Erixzzon skrev:

Men du har väll redan xenon? tongue Har du oxå 6000k? smile

Saab 4 Life!

1 270 Inlägg
9 juni 2009
Aaaaaaalm skrev:
Saab_Robin skrev:

J_Erixzzon skrev:

Nä det har jag inte tongue Är mina diodslingor som lyser, många som har blivit lurade på det men det är inte xenon smile

584 Inlägg
9 juni 2009
Trådstartare
J_Erixzzon skrev:
Aaaaaaalm skrev:
Saab_Robin skrev:

J_Erixzzon skrev:

Nä det har jag inte tongue Är mina diodslingor som lyser, många som har blivit lurade på det men det är inte xenon smile

Vafan tongue jag som hade fått för mig det tongue Ja men då får du oxå skaffa då big_smile

Saab 4 Life!

1 270 Inlägg
9 juni 2009
Aaaaaaalm skrev:
J_Erixzzon skrev:
Aaaaaaalm skrev:
Saab_Robin skrev:

Vafan tongue jag som hade fått för mig det tongue Ja men då får du oxå skaffa då big_smile

Jaha okeej tongue joorå det ska jag allt göra, blir nog i sommar big_smile Lägg gärna in nån/nåra bidler så man får se lite hur man gör det bara big_smile

82 Inlägg
11 juni 2009
ja en sak ska du ha iaf, en applåd för allt arbette, MEN jag tycker absolut inte kjolarna va snygga tyvärr, och inte det på huven heller. varför köpte du dig inte bara en evo? nej bortkastad talang.. gör nått snyggt och stilrent och tänk lite mer på underjobbet innan du lägger lacken så kommer det as bra tror jag

584 Inlägg
14 juni 2009
Trådstartare
softobbe skrev:
ja en sak ska du ha iaf, en applåd för allt arbette, MEN jag tycker absolut inte kjolarna va snygga tyvärr, och inte det på huven heller. varför köpte du dig inte bara en evo? nej bortkastad talang.. gör nått snyggt och stilrent och tänk lite mer på underjobbet innan du lägger lacken så kommer det as bra tror jag

Tackar tongue Men en evo är lite dyrare.. sen är det kul med något eget. Dock blev inte resultatet på kjolar och så lika bra som jag tänkt mig men bilen duger att sladda runt i skogen med iaf..

Hoppas jag får xenonljusen imorgon med smile

Saab 4 Life!

584 Inlägg
17 juni 2009
Trådstartare
Tjooo!
Fick mitt xenon igår och monterade det smile Vilket ljus det blev big_smile Ska göra det sista ikväll elr imorgon och fota lite.. det mesta var så självklart att jag inte brydde mig om att fota när jag monterade.. smile

Mvh. Magnus

Saab 4 Life!

12 Inlägg
17 juni 2009
börjar se bra ut smile

4 663 Inlägg
17 juni 2009
fan va nice  längtar efter bilder big_smile

584 Inlägg
19 juni 2009
Trådstartare
Update
Tog ett kort med ljusen i bilen igår.. kass kvalitet på kortet men det lyser iaf.
Det blev ett satans ljus verkar de som smile

AutoGauge är märket på xenonsatsen smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/58770/689927_tc7e0r.jpg

Glad midsommar på er alla big_smile
Mvh. Magnus

Saab 4 Life!

2 788 Inlägg
19 juni 2009
Blir bra med ljuset wink Hade varit spännande att se hur bilen såg ut med en vanlig huv samt 9-3 grill smile Annars så, bra jobbat!

584 Inlägg
27 juni 2009
Trådstartare
Inte uppdaterat på ett tag nu men, köpte cross i veckan så har skruvat på den ist tongue
Men idag så fick jag iaf däck på fälgarna och monterade dem på bilen big_smile det blev riktigt nice big_smile
kort kommer ikväll efter jag tvättat den smile 225or blev det, och hade de varit bredare hade det
tagit i så det blev kanon smile

men som sagt bilder kommer ikväll big_smile

Saab 4 Life!

Sök