lånar du ut din bil?

JG
15 februari 2008 · 139 Inlägg

3 pers har provat den med mig som passagerare
brossan som inte klara många meter, kärringstopp hela tiden smile
kulan fick prova den mellan parkeringen och startlinjen på meca raceway (10km/h max)
och min kollega micke har fått spätta gärnet, hans kommentar var bara det här var det roligaste och sjukaste jag kört, fy fan va fett, det är som en sporthoj.

Överladdning är en kompensation för flödesmisstag
OverBoosted AUTOBAHNRASER
15 februari 2008 · 3 804 Inlägg

Jag lånar ut min bil till dom flesta.. även dom som kör dåligt... Vill inte vara dryg och säga nej. Min mor kör urusel Dock får hon låna den när hon vill, samma med en vän. Man får ju ställa upp.. Försäkrad ju


Bmw osv..
Cerran Starter
15 februari 2008 · 98 Inlägg

Ska jag vara ärlig så är jag lite svår med o låna ut bilen.. Beror väldigt mycket på VEM som vill låna den. När jag bodde i studentlägenhet för något år sedan kom mina studentgrannar o ville ha skjuts till en pizzeria men sa att ja inte ides köra dem för ja va trött. Då tyckte d att de skulle få låna min bil eftersom att d tyckte d va lite kallt ute. Aldrig sett personerna köra o sen e d inte ens från min stad så sa nej o förklarade att jag bara hade halvförsäkring osv. Fick som svar:"Men du kör ju den?" *suck*

Nä, men ber pärona om o få låna min bil o ja int behöver den så kan d få låna den. O skulle ja ha nån sportbil eller snyggare bil så finns det EN i min familj som garanterat skulle få köra den..och det är MAMMA big_smile Riktit duktig förare där big_smile

Squadron
15 februari 2008 · 1 833 Inlägg

Varför inte. Tänker dock en gång extra nära jag lånar ut den till Lill-Syrran, då hon förra året körde in i garage-pelaren big_smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
Aga_Diff Bärs!
15 februari 2008 · 3 456 Inlägg

Sisst jag lånade ut bruksbilen fick jag tillbax den med en trashad fälg.
Det blev till att byta, Inget mer med det... var ju bara en plåtfälg, så det bjöd jag på! smile

Senast redigerat av Aga_Diff (15 februari 2008)

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Niklas1987 NO
15 februari 2008 · 2 182 Inlägg

Lånar endast ut bilen till min far å mor smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
joel91
15 februari 2008 · 124 Inlägg

lånar bara ut bilen till pappa och syrrans pojkvän ingen annan:D

golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
15 februari 2008 · 1 290 Inlägg

Endast tjejen och pappa... Livrädd så de räcker ändå!!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
Ricky
15 februari 2008 · 1 062 Inlägg

ja kan låna ut bilen bara ja får låna den personens bil när ja behöver smile

Senast redigerat av Ricky (15 februari 2008)

Roundcube
15 februari 2008 · 801 Inlägg

om man känner och litar på personen, så javisst. men dem får juh såklart betala om det händer nåt

SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
15 februari 2008 · 661 Inlägg

Om de har ngt roligt att byta med under kortare tid. Skall låna min polares subaru impreza STi nu i sommar nån dag o han skall låna min Mustang, kan bli kul, givetvis är ju båda nervösa som ett par småungar men va fan, Det gäller ju att alltid vara hårdast smile

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
NiV3Rt
15 februari 2008 · 371 Inlägg

Brukar aldrig hamna i situationer då jag behöver låna ut bilen, men det händer att jag låter kompisar testa lite. Skulle bli skitnervös om jag lämnade bilen till nån annan som kanske drar på fullt på 5:an med låga varv, eller misshandlar den på nåt annat sätt :p

Saab 9-3 SE 2.0t t5suite steg1 e85
CarCass CarCass
15 februari 2008 · 627 Inlägg

Lånar väldigt ogärna ut min bil. Faktiskt är det bara jag som kört min sen jag köpte den. Om jag ska låna ut den så ska det vara till mamma eller pappa. Och då ska det vara panik riktigt..

För mig är det mer än bara en bil.

Join the Evolution
ChristR
16 februari 2008 · 79 Inlägg

Jäg skulle vara snäll mot en polare som just hadde fått körkort, så jeg lånade ut min bil til han mens jäg var på jobbet.

Når jäg fikk tilbaka bilen, frågade jäg om hva han hadde gjort....

Han hadde kjørt 5timmar til Uddevalla och gjord slut med sin flickvenn, och tatt opp 3 tyska haikare. Min bil var full av gras och løvtongue Men efter en rund med damsugaren var min bil lika fin:P

Senast redigerat av ChristR (16 februari 2008)

aerox_nisse Jag kom på att pizza e nytigt
16 februari 2008 · 51 Inlägg

jag lånar inte gärna ut min bil, det e bara vid stora problem till polare.. annars e de mina föräldrar som får låna den för att jag får låna deras!

Varför tretton Oplar?... Bra att ha en i reserv, om de första tolv går sönder.
Sponsorer sökes
Masaru hater
16 februari 2008 · 656 Inlägg

Lånar du ut din fru?

Ungefär samma fråga enligt mig ^^

MVH
Masaru

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
Aruzo Ace Ventura
16 februari 2008 · 1 240 Inlägg

Lånar alltid ut min till närmsta vännerna för jag har drag på bilen (Och i bilen) smile å de är lite tunt med bilar som har de i bekantskapskretsen.. Men de e inga problem när jag behöver låna deras kombi nån gång heller.... Tjänster å gentjänster! You pay what you break...

Volvo S70 "2.5D" (1999)
Mercedes 240D "w123" (1985)
r0bba_
16 februari 2008 · 53 Inlägg

Lånar ej ut bilen, inte ens till polarna, och föräldrarna vill inte köra den ^^ dom skämms tongue

gäääs
santas_bitch
16 februari 2008 · 109 Inlägg

lånade ut min gamle hyundai ja stylade till farsan 2 ggr. båda gångerna sabbade han framspoilern.
lånade ut min gamle bmw te en polare en gång. han kom tillbaks krockad, lätt krockad men ändå.
har inte lånat ut saaben och kommer nog inte göra det. men om jag skulle göra det så e de if you break it you bought it policy som gäller.

beemern .......
16 februari 2008 · 2 655 Inlägg

ja har låtit en köra en gång då ja inte hade körkort vilket slutade me trasig vipparm, så aldrig mer...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang