Länge sen jag postade något här, men här kommer min senaste ps. subaru Impreza i svart matt Hela bilen är penslad, så det finns inget som är inklistrat på denna. Det var riktigt kul med alla detaljer och jag är riktigt nöjd med resultatet
Kolfibern ser inte så bra ut, ser ut som att du bara lagt ett lager över. så den ser väldigt platt ut. ta lagret med kolfiber, och gå in i omforma fritt och tänj. då kan du forma lagret efter huvens form, du måste nog dela upp huven i delar och klistra in kolfiber lager eftersom det är många former på huven.
Länge sen jag postade något här, men här kommer min senaste ps. subaru Impreza i svart matt Hela bilen är penslad, så det finns inget som är inklistrat på denna. Det var riktigt kul med alla detaljer och jag är riktigt nöjd med resultatet
bla bla bla
Riktigt snyggt omgjord, alltid kul när folk gör lite mer än bara klipp-och-klistra eller en sänkning. Dock ser det man ser lite snett ifrån fronten lite skumt ut, dem däringa vingarna.
bästa choppen på länge i denna tråden (Y) dock så e det lite toonigt på vissa ställer och färgerna är inte riktigt lika, sen gillar jag inte cornersplit´sarna i fronten men asfeta ideér keep it up boi