ser 2 saker som stör mig rätt räjelt och det är skuggan längst bak som tvärslutar? samt att då man sänker bilen inte sänker hjulhusen kan inte förklara men att det blir ett hål där de egentligen ska vara plåt. sen en liten smågrej är främre skärmkanten som är lite konstig men annars så ser de väldigt bra ut
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Snyggt! dock finns de lite grejer som behöver fix, fronten är off, framfälgen är lowres och rödfärgen är alldeles för stark. Breddningen vart riktigt snyggt utförd och fälgarna sitter rätt men framfälgen som sagt är ganska lowres:) kepp it up du lär dig!
Snyggt! dock finns de lite grejer som behöver fix, fronten är off, framfälgen är lowres och rödfärgen är alldeles för stark. Breddningen vart riktigt snyggt utförd och fälgarna sitter rätt men framfälgen som sagt är ganska lowres:) kepp it up du lär dig!
man tackar för detta jag har ps rätt länge nu men inte så mycket med färg o byta front o sånt så jag håller på att lära mig det nu bara en fråga måste ju lära mig hehe varför var fronten off? bara så jag vet.
såhär såg fronten ut innan så jag har kämpat med att få den att passa, så det ser ut som den sitter på bilen. och jag gjorde grillen mörkare för det skulle bli bättre så nu ser du AntrE va jag gjort. inget hot skrivet eller att jag är arg på dig men vill du ska veta vad jag gjort
http://data.fuskbugg.se/skalman02/_____ … __nice.jpg såhär såg fronten ut innan så jag har kämpat med att få den att passa, så det ser ut som den sitter på bilen. och jag gjorde grillen mörkare för det skulle bli bättre så nu ser du AntrE va jag gjort. inget hot skrivet eller att jag är arg på dig men vill du ska veta vad jag gjort
den är off pga att venten närmast är mindre än den som är längre bort, det ska vara tvärtom ;)dvs den är inte i rätt vinkel från donorn. Säger inte att du har gjort ett dåligt jobb för de har du inte! Du utvecklas vilket är skitkul att se
Tja! har snabbgjort en liten chop åt en kompis som ville ha en röd w123a med allt krom. Så har inte gjort så mkt förändringar men lacken är 100% brush.
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Tja! har snabbgjort en liten chop åt en kompis som ville ha en röd w123a med allt krom. Så har inte gjort så mkt förändringar men lacken är 100% brush.
Nice! Kände igen den bilden på chopen. Aston Martin som ska stå där egentligen eller? Min skrivbortsbakgrund.
Nice! Kände igen den bilden på chopen. Aston Martin som ska stå där egentligen eller? Min skrivbortsbakgrund.
haha precis du råker inte ha en högupplöst bild på den bgn? tyckte den där va så liten
haha precis du råker inte ha en högupplöst bild på den bgn? tyckte den där va så liten