Jag har hållt på ca tre-fyra år, så man har lärt sig endel på den tiden! fast det är nog det senaste året som jag börjar känner mig nöjd med de jag gjort
Här kommer några fler fast inte så lyckade kanske, dem är gjorda för rätt länge sen! samtliga är 100% brush! PS: jag tror inte att jag har lagt upp dem tidigare, om jag gjort det så säg till så tar jag bort dem!
BMW-320; Jätte fina chops alltså! Men dock tycker jag dom saknar lite realism, klagar inte på Subban som finns lite längre upp, men några utav dina modds ser verkligen ut som modds. Hoppas du förstår vad jag menar? Men duktig är du verkligen!
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Detta är den korta modellen av "The Red Flag", det finns en hel del kinesiska länkar om dom kinesiska bilmodellerna.. jag ska med hjälp av Google översättning försöka hitta information på hur många EX av modellen som är byggda mm.
Jobbade lite på en chop av en amazon. Hade stora planer på body kit och annat skit, men det blev ganska originallinjer på den tillslut. Och tur var väl det. Lite sänkning, svart lack och feta fälgar med stora bromsar fick räcka.
Jobbade lite på en chop av en amazon. Hade stora planer på body kit och annat skit, men det blev ganska originallinjer på den tillslut. Och tur var väl det. Lite sänkning, svart lack och feta fälgar med stora bromsar fick räcka.