Förbannade skitungar!!

Nichlas_H Leg. Däckbrännare!
18 februari 2008 · 547 Inlägg

Trodde aldrig att de skulle drabba mig..
Lördag natt så hade man en ruta mindre o fotavtryck på motorhuv, tak. Hörde hela akten, men bilen stog längre ner på gatan så ja såg aldrig va som hände.. O hajjade ju inget heller. Men ca 15 sek efter oljuden så gick de förbi ett gäng grabbar me varsin bärs i näven o några fjortisar så de måste vart dom.. Man blir ju så jävla less! att dom bara orkar! mad
Men e de värt att anmäla till försäkringsbolaget?? orkar inte med en massa strul.. o självrisker, Känner iof en kille som fick inbrott i sin 240i o han fick 10000 plus att han fick plocka fälgar, stereo osv.. men genom att dom skrota hans bil.. Annars så drar ja till skroten imorn o plockar en hel dörr! E de svårt att byta låset??, förardörr..

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!
apelsinsaft
18 februari 2008 · 46 Inlägg

ett tips är ta kort direkt om du blir drabbad, blir lite enklare då. jag fick skicka korten till försäkringsbolaget och det gick bra, fick ersättning osv. Jag hade en golf2a med steg och hela kittet som vart stulet, men det värsta var att när jag kom ut så stod bilen inte på hjulen utan på förardörren, dvs på högkant. Jävlar vad arg man blir då.

Nichlas_H Leg. Däckbrännare!
18 februari 2008 · 547 Inlägg

apelsinsaft skrev:
ett tips är ta kort direkt om du blir drabbad, blir lite enklare då. jag fick skicka korten till försäkringsbolaget och det gick bra, fick ersättning osv. Jag hade en golf2a med steg och hela kittet som vart stulet, men det värsta var att när jag kom ut så stod bilen inte på hjulen utan på förardörren, dvs på högkant. Jävlar vad arg man blir då.

tog bara ett kort utifrån me mobilen så man ser lite glas hänga i listen.. räcker detta? har nämligen damsugit ur allt glas idag för ja va nämligen tvungen att anv bilen..

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!
mr_yeahman Krom-fascisten
28 februari 2008 · 439 Inlägg

Fick själv i måndags min huv sönderhoppad, och blev av med min snowcap och vindavisare.. de bröt även av antennen..
Jag tycker man bör införa som de har i arabländerna, att man hugger av händerna på de jävla idioterna.

ironhead volvoraggare
28 februari 2008 · 4 776 Inlägg

jag kan gå med på att om dom förstör för att stjäla för då är det ju ett syfte men vandaliserar dom utan att själa nått ja då jävlar blir man arg

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
28 februari 2008 · 4 776 Inlägg

Nichlas_H skrev:
Trodde aldrig att de skulle drabba mig..
Lördag natt så hade man en ruta mindre o fotavtryck på motorhuv, tak. Hörde hela akten, men bilen stog längre ner på gatan så ja såg aldrig va som hände.. O hajjade ju inget heller. Men ca 15 sek efter oljuden så gick de förbi ett gäng grabbar me varsin bärs i näven o några fjortisar så de måste vart dom.. Man blir ju så jävla less! att dom bara orkar! mad
Men e de värt att anmäla till försäkringsbolaget?? orkar inte med en massa strul.. o självrisker, Känner iof en kille som fick inbrott i sin 240i o han fick 10000 plus att han fick plocka fälgar, stereo osv.. men genom att dom skrota hans bil.. Annars så drar ja till skroten imorn o plockar en hel dörr! E de svårt att byta låset??, förardörr..

pisslätt att byta låset sitter som en slags låsklyka bakom   skruva loss den och  ta bort den ssen är det bara att dra ut låset gör samma procedur när du är klar

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
nozzen den enda som e som jag
2 mars 2008 · 274 Inlägg

har hört att man kan skruva upp kännsligheten på larmet ,, så de tjuter när man typ petar på bilen.
volvo 850 alarm på 740.
nån som vet nått om detta?

Din dröm är min verklighet
SaabLejon ÖSM #1 -08
9 mars 2008 · 484 Inlägg

Risken är ju att bilen larmar så fort det blåser till lite extra, ett billarm som tjuvlarmar torde vara sämsta tänkbara. Tjuvlarmar bilen ofta lär ju ingen bry sig när det väl blir inbrott.

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
biltemaanstalld badboy for life
10 mars 2008 · 356 Inlägg

hade själv en mondeo st220 03a för ca ett år sedan kom ut en morgon då hade nått jävla puko repat halva bilen samt hoppat på taket som om det vore en jävla stutsemata lämnase in bilen där fick dom riktat taket samt lakerT om alla dörrarna samt huven kostade en mindre förmögenhet

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
hummer89
12 mars 2008 · 442 Inlägg

Hata avunsjuka jävlar, ska köpa en billig övervakningskamera sen när jag skaffat en ny bil, så kan man ta dom på bar gärning och vandalisera dom själva lite. mad Krockar hellre igen än att komma ut o se en krossad bil.

arpus GOES wild
12 mars 2008 · 325 Inlägg

I filmen Agent 007 - Tomorrow Never Dies har han är rolig funktion på sin BMW i parkeringhuset. Sån stötmekapär ska jag ha iaf. Nästan värt att skippa plastkaross och köra på plåt rakt igenom för att få ha sin egen skit ifred!

/Jmy

Silly rabbit - Trix are for kids
BMWKimmo Mekaniker
12 mars 2008 · 472 Inlägg

Fyfan! Tänk om någon skulle göra så på min BMW 740! Skulle jaga honnom rästen av livet!

BMW-tok
BMW 525 Turbo "BadBlack" (1989)
Opelmadness German cars, quality and beyond
12 mars 2008 · 8 197 Inlägg

Usch! Jävla folk... mad
Skulle ha ett sånt larm jag såg i USA. Det stod en Ferrari Testarossa på en parkering, jag gick fram och skulle titta in, då blinkar bilen med varningsblinkern och det börjar låta bzzzz bzzz... Sen börjar bilfan prata! "You are too close to this vehicle, please step away". Jag blev ju givetvis genast harig. Trodde ju ägaren stod och pratade i en mic och hade högtalare under bilen.

Men den lät lika när en tjej gick förbi bilen också, först efter fem minuter kommer ägaren och trycker på fjärren, då låter det givetvis "welcome!" samtidigt som den blinkade glatt tre gånger. tongue

SÅNT larm vill jag ha på min bil.. wink*
EDIT:Apropå det, hittade ett:
http://www.bimbambanana.com/index.php?p … prod_id=19

Senast redigerat av Irmscher Vectra (12 mars 2008)

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
jakssdsfs Mustangare
13 april 2008 · 17 Inlägg

Någon som har testat det där larmet? verkar ju riktigt grymt och billigt då firman verkar ha free shipping worldwide. t.ex. hur den monteras och hur den känner av om någon kommer nära och sånt

- Ingen sommar utan en cabbe att glida runt i... kom igen växthuseffekten, ge oss värme :)
Faniskogen Skogsfan
13 april 2008 · 649 Inlägg

ja någon som testat larmet eller vet om det funkar som ett larm ska göra osv? verkar ju helgrymt!

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930
Audi A3 (1997)
alexbenhard Hemlig Agent
13 april 2008 · 1 115 Inlägg

SaabLejon skrev:
Risken är ju att bilen larmar så fort det blåser till lite extra, ett billarm som tjuvlarmar torde vara sämsta tänkbara. Tjuvlarmar bilen ofta lär ju ingen bry sig när det väl blir inbrott.

Farsan hade en Saab 9000 som tjuvlarmade. Så han slutade använda det.
Ganska förutsägbart vad som hände 2 nätter senare....

jes
13 april 2008 · 582 Inlägg

mr_yeahman skrev:
Fick själv i måndags min huv sönderhoppad, och blev av med min snowcap och vindavisare.. de bröt även av antennen..
Jag tycker man bör införa som de har i arabländerna, att man hugger av händerna på de jävla idioterna.

införa eller ej jag gör det garanterat o nu skojar jag inte .får jag tag i nån så tjoff åker handen!!

hej
Rock-Star
13 april 2008 · 2 982 Inlägg

du skulle &/%)(/&)/&( ur ungarna...

nicko_
15 april 2008 ·

hörde en historia av min mammas kille, hans jobbar kompis fick sina extraljus stluna 2 gånger, dom som snodde dom hade bara tagit tag och dragit till och slitit bort dom båda gångerna. Han vart så jä*la arg så när han köpte nya så satte han fast rakblad under dom, så en morgon när han kom ut såg han att extraljusen var väldigt blodiga tongue hehe så kan man oxå göra xD

Faniskogen Skogsfan
15 april 2008 · 649 Inlägg

det där har jag också sett någon berätta om på garaget:)
han hittade också ett litet gäng ungdomar sitta på en lokal pizzeria med händerna fulla i bandage..
dock så kan man ju säkert åka dit rätt illa på det där själv genom att skada någon annan och de sedan säger att de bara tyckte dem såg lite skitiga ut så de skulle putsa lite så att de kommer undan -.-

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930
Audi A3 (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang