Snälla, börja inte ändra massa saker nu "i sista minuten".
Det är 10-20 pers som åker från Eskilstuna och som ordnat cruising till Örebro för det här. Börja inte krångla till saker nu.
Och mörkt behöver det ju inte vara. Börjar bli riktigt ljust nu. Om vi hade vinterträffar vid kl. 21-22 så borde det fungera med en "för-sommarträff" kl 20.
Sa inte att den skulle ändras... undrade bara varför det var klockan 20:00 när butikerna stänger 17:00... Är ju en utställning med pris så man kanske vill se bilarna bättre ?
Var bara en fråga och inget annat......
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
VIKTIGT MEDDELANDE!!! NU ÄR SJÄLVA TRÄFFPLATSEN ÄNDRAD TILL DHL´S LAGER BORTA VID SVAMPEN I ÖREBRO. KARTOR PÅ DETTA KOMMER ATT KOMMA UPP! SÅ NI SOM TÄNKT KOMMA PÅ TRÄFFEN OCH SNACKAT MED ERA KOMPISAR OM DEN, SÄG ATT TRÄFFPLATSEN ÄR ÄNDRAD.
VIKTIGT MEDDELANDE!!! NU ÄR SJÄLVA TRÄFFPLATSEN ÄNDRAD TILL DHL´S LAGER BORTA VID SVAMPEN I ÖREBRO. KARTOR PÅ DETTA KOMMER ATT KOMMA UPP! SÅ NI SOM TÄNKT KOMMA PÅ TRÄFFEN OCH SNACKAT MED ERA KOMPISAR OM DEN, SÄG ATT TRÄFFPLATSEN ÄR ÄNDRAD.
oj.. skrev visst med capslock xD
Men det var väl onödigt.. Vad är det för fel med Marieberg/Blomsterlandet?
oj.. skrev visst med capslock xD
Men det var väl onödigt.. Vad är det för fel med Marieberg/Blomsterlandet?
Håller med.. det är onödigt.. men inte så onödigt när " husman " sagt att vi inte får använda blomsterlandet som träff plats istället fick vi den här nya platsen att träffas på! //Crew.
För alla bästa och för träffens skull vill vi passa på att be er att inte lägga gummi eller busköra vid träffområdet.
Mvh Crew
Jag förtydligar lite vad SaabLejon syftar på, och det är att alla form utav buskörning på gamla DHL parkeringen resulterar i att det blir mycket svårare att anordna något där.
Vi ber er därför vänligt men bestämt välja en annan plats för bus.
Nu hoppas jag att de inte blir mera ändringar nej har ändrats tillräckligt, men vi har haft lite problem med platsen att vara på.. då markägaren inte var så glad vid tidigare träffar, då folk hade skräpat ned och kör med bilar/fordon över gräsmattor, även burnat osv på plattorna vid Blomsterlandet, men men.. nog om det.. nu riktar vi in oss på det här " nya " stället.. alltså DHL-Svampen. //Crew.
betyder det här att ägaren till marken vid gamla DHL tycker det är ok med en träff där? min första tanke är ju det faktum att han ställt upp betong suggor där för att ingen trafik ska in på planen.. men om ni har pratat med honom så är det ju en annan sak.
Bra du tog upp det. Vi har tillstånd från markägaren att hålla träffen där, men det gäller att alla för träffen besökande och medverkande sköter sig så vi har chans att kunna få fortsätta träffas i Örebro
Undrar någon någonting som ni kanske inte vill skriva i tråden går det jättebra att skicka ett pm till oss i Crew, så svarar vi efter bästa förmåga och tid