2869
Sök

Eftersnack: ÖREBRO STREET MEET #1 - Garaget.org 5:e April 2008 |

FreddeK
21 mars 2008
japp som john87 skrev så har jag ordnat en cruising från Eskilstuna 1800 vid statoil västerleden. Vore bra att få veta om det är okej att dyka upp runt 1900?

Är det bra belysning på området?

Mvh Fredde
Senast redigerat av Freddeponken (21 mars 2008)

14 Inlägg
21 mars 2008
kommer garanterat!! smile

Det är inte lätt när det är svårt!

3 390 Inlägg
21 mars 2008
Sen får väl alla hålla lite ögon öppna efter folk som burnar och skräpar ner....  Behöver inte se ut som ett slagfält efter varje bilträff...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Chaufför
418 Inlägg
21 mars 2008
SaaB_Turbo skrev:
Hur kommer man bort till DHL från Marieberg? är det ut på E18 söder ut? andra, tredje avfarten typ?

Precis. Ta E18/E20 Åk av vid avfarten mot falun. Sen åker ni mot centrum alltså höger. Sen åker ni  tills ni kommer till en korsning. Sväng höger där o ta vänster direkt.. Framme!  Ligger en shellmack precis bredvid....

Kör Scania!!

FREAK !
250 Inlägg
21 mars 2008
BeyarN skrev:
Vad är meningen med att visa upp bilarna i mörkret och utan att använda dom?

träffen är på en stor asfaltsplan jag lovar att det finns utrymme att bla " minska livslängden " på däcken

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

Galen!
723 Inlägg
21 mars 2008
SaaB_Turbo skrev:
Hur kommer man bort till DHL från Marieberg? är det ut på E18 söder ut? andra, tredje avfarten typ?

enkelt!
kör E20 mot stockholm.
tag samma avfart som rikscäg 50
där kommer du ner till ett T-kors där du skall svänga höger (Mot Centrum)
sen kör du till första rödljuset (ett rödljus med 3 st bensinmackar runt) där du svänger höger igen. sen svänger du direkt vänster in på DHL:s Gamla område.

Mvh Mats

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
21 mars 2008
Freddeponken skrev:
japp som john87 skrev så har jag ordnat en cruising från Eskilstuna 1800 vid statoil västerleden. Vore bra att få veta om det är okej att dyka upp runt 1900?

Är det bra belysning på området?

Mvh Fredde

Kul Fredde och ni får gärna komma redan kl 19, bara ni vet att träffen för besökande officiellt börjar kl 20 smile

Okey belysning, vi jobbar dock såklart på att förbättra den ytterligare.
Om ni har förslag eller liknande får ni gärna ta kontakt via pm
Griffin skrev:
SaaB_Turbo skrev:

enkelt!
kör E20 mot stockholm.
tag samma avfart som rikscäg 50
där kommer du ner till ett T-kors där du skall svänga höger (Mot Centrum)
sen kör du till första rödljuset (ett rödljus med 3 st bensinmackar runt) där du svänger höger igen. sen svänger du direkt vänster in på DHL:s Gamla område.

Mvh Mats

Bra förklaring st220hgv & Mats (quote) smile
Lägger även med denna kartlänk

Samt en länk till svampen, här
För ser ni bara den här svampen nedan, så hittar ni nog enkelt till träffen.
http://www.svampen.nu/Svamp50.jpg

Mvh
Crew
Senast redigerat av SaabLejon (21 mars 2008)

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

Ö.S.M-CREW
305 Inlägg
21 mars 2008
Trådstartare
nicx skrev:
BeyarN skrev:

träffen är på en stor asfaltsplan jag lovar att det finns utrymme att bla " minska livslängden " på däcken

Det där med att minska livslängden på däcken, är nog inte så aktuellt på den "plan" där vi har träffen, utan leta rätt på en annan plats isf.. MKT därför vi har fått flyttat plats på träffen, för att de just har vart massa nedskräpning och burning. Mvh//Tobbe.

Tyskstuk - JDM
----------------------------------------
Tyskt & Japanskt!

FREAK !
250 Inlägg
21 mars 2008
Fighter_87 skrev:
nicx skrev:
BeyarN skrev:

Det där med att minska livslängden på däcken, är nog inte så aktuellt på den "plan" där vi har träffen, utan leta rätt på en annan plats isf.. MKT därför vi har fått flyttat plats på träffen, för att de just har vart massa nedskräpning och burning. Mvh//Tobbe.

oki sorry .

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

3 Inlägg
21 mars 2008
BeyarN skrev:
J-P-R skrev:
BeyarN skrev:

Utveckla gärna med vad du menar med det ? Och vem har sagt något om att stå i mörker ?

Det va taskig belysning sa dem, Ni kanske ska regga ljus på platsen? disco ftw!

Om det är som du säger så kanske det skulle finnas någon vettig lösning om det finns ström tillgängligt så äre vell bara att rigga upp några strålkastare eller liknande big_smile

475 Inlägg
21 mars 2008
jag kanske inte hinner klart med bilen sad
fet ågest som det är nu allså sad

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

363 Inlägg
21 mars 2008
suck och stön vad ja kämpar med att få celican klar:( man skulle haft en slav man kunde skicka ut o fixa jobbet åt en:P

She Devil

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
21 mars 2008
Tror de flesta slavarna redan är upptagna med bilar dock, i dagsläget wink

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
21 mars 2008
Undrar lite hur många som vet att de tänkt ta med sig en kamera och fotografera eller filma på träffen.

Ni som vet får hemskt gärna skicka ett pm

Mvh
Crew
Senast redigerat av SaabLejon (21 mars 2008)

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

Chaufför
418 Inlägg
21 mars 2008
Blir kul på träffen! Var där o titta där ikväll, såg mörkt ut. Hoppas vår allas uppenbarelse gör att det blir ljusare.... med alla våra lysen osv...

Kör Scania!!

336 Inlägg
21 mars 2008
SaabLejon skrev:
Undrar lite hur många som vet att de tänkt ta med sig en kamera och fotografera eller filma på träffen.

Ni som vet får hemskt gärna skicka ett pm

Mvh
Crew

Talvis brukar har kameram med sig på bilträffar men ska inte säga säkert.

Street racer och galen Lärling :)
163 Inlägg
21 mars 2008
rallycrosstjej22 skrev:
suck och stön vad ja kämpar med att få celican klar:( man skulle haft en slav man kunde skicka ut o fixa jobbet åt en:P

hade jag inte haft mina bilar att hålla på med så hade jag kunnat hjälpt jag är ju som en slav
svetsa upp en polares bil tog en vecka fick mat varje dag va betalning som räckte åt mig big_smile

Ska försöka hitta dit ska nog inte va så svårt men blir ju bara besökare ser det ut som....tyvärr
Senast redigerat av Sateonatour (21 mars 2008)

Oldsmobile Styled To Lead Built To Last

37 Inlägg
21 mars 2008
Låter kul det där!
Är det mkt vägbulor i cruisingslingan?tongue

FreddeK
22 mars 2008
tack för infon! ses på träffen!

193 Inlägg
22 mars 2008
Det är endast ett ställe som det finns två bulor i vägen, men dom går alldeles utmärkt att saxa över
Mvh Crew

Sök