Tråkigt med det som har hänt Boyd.

dj_padde
28 februari 2008 · 1 813 Inlägg

R.I.P !! ´ vad ska man nu se på tv:S

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
_tedde88_ LaddtrycksMissbrukare
28 februari 2008 · 355 Inlägg

fan vad tragiskt sad han var ju inte den första man kunde tänka sig skulle gå och dö hmm

Den Som Syns Är Aldrig Snabbast
MercaPOWER Avstängd
28 februari 2008 · 174 Inlägg

John87 skrev:
Tyckte inte så bra om honom ändå.

Lika bra att han dog så kanske någon annan får chansen att visa sina talanger.

*censur*
Redigerade ett onödigt påhopp.
Bara för att en person gör ett stötande inlägg så behöver man inte svara med samma mynt.
/Moderator Phaetoon.

Phaetoon
28 februari 2008 · 8 156 Inlägg

te_wik skrev:
Förövrigt tycker jag att John87 och FireTraXX skulle bli avstängda från Garaget.org för deras idiotiska kommentarer!

Mvh Tommy

Det är inget brott att tala illa om någon som är död. Även om det kanske inte är passande och till och med lite stötande för en del. Vilket man ska tänka på som postare.
Olämpligt, javisst. Men dom har en poäng. Boyd är ju faktiskt en person som alla andra. Vi berörs knappt när 10 000 afrikaner dör av svält, men när en kändis dör så sörjer alla? Lite hyckleri är det väl ändå?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
FL3JM Inga konstigheter
28 februari 2008 · 2 064 Inlägg

Awww fan va trist.. sad sad sad sad sad

grim_reaper
28 februari 2008 · 125 Inlägg

R.i.p

Allt jag ser är stänkskärmar o sprit
Mackanol
28 februari 2008 · 2 079 Inlägg

kan ju ta deta i denna tråden också istället för att starta en ny, Ashley Cooper har också avlidit efter att ha kraschat under ett race sad jerry karl avled också för inte så länge sedan

Senast redigerat av Mackanol (28 februari 2008)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
MercaPOWER Avstängd
28 februari 2008 · 174 Inlägg

Phaetoon skrev:

te_wik skrev:
Förövrigt tycker jag att John87 och FireTraXX skulle bli avstängda från Garaget.org för deras idiotiska kommentarer!

Mvh Tommy

Det är inget brott att tala illa om någon som är död. Även om det kanske inte är passande och till och med lite stötande för en del. Vilket man ska tänka på som postare.
Olämpligt, javisst. Men dom har en poäng. Boyd är ju faktiskt en person som alla andra. Vi berörs knappt när 10 000 afrikaner dör av svält, men när en kändis dör så sörjer alla? Lite hyckleri är det väl ändå?

Ja, men ingen skriver då heller, Lika bra det så nån annan kan få maten.

Senast redigerat av MercaPOWER (28 februari 2008)

lurifaxen lackeraren
28 februari 2008 · 32 Inlägg

rest in peace !!! kollar alla avsnitt jag hinner med ....

lackarn-(lurifaxen)
AVC
28 februari 2008 · 401 Inlägg

R.i.p

AVCdesign.se
Fiat uno 1,3 turbo --->Projekt tråd UNO turbo
BMW 530i E34
Skoda Octavia 1,6 "AVU" (2002)
TTTTT
28 februari 2008 · 945 Inlägg

dj_padde skrev:
R.I.P !! ´ vad ska man nu se på tv:S

man kan ju alltid kolla på alla jävla repriserna dom visar hela tiden, alla avsnitten är ju typ visade 10000 gånger styck....skit segt!
Vet inte om det finns nya avsnitt som inte är visade än, men vi som är intresserade av rod bygge har sett klart på dom avsnitten som repriseras hela tiden.

blinka blått om du vill rejsa!
Opelmadness German cars, quality and beyond
28 februari 2008 · 8 197 Inlägg

TTTTT skrev:

dj_padde skrev:
R.I.P !! ´ vad ska man nu se på tv:S

man kan ju alltid kolla på alla jävla repriserna dom visar hela tiden, alla avsnitten är ju typ visade 10000 gånger styck....skit segt!
Vet inte om det finns nya avsnitt som inte är visade än, men vi som är intresserade av rod bygge har sett klart på dom avsnitten som repriseras hela tiden.

Ska väl komma nya avsnitt nu på söndag om jag inte minns fel. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Mackanol
28 februari 2008 · 2 079 Inlägg

Phaetoon skrev:

te_wik skrev:
Förövrigt tycker jag att John87 och FireTraXX skulle bli avstängda från Garaget.org för deras idiotiska kommentarer!

Mvh Tommy

Det är inget brott att tala illa om någon som är död. Även om det kanske inte är passande och till och med lite stötande för en del. Vilket man ska tänka på som postare.
Olämpligt, javisst. Men dom har en poäng. Boyd är ju faktiskt en person som alla andra. Vi berörs knappt när 10 000 afrikaner dör av svält, men när en kändis dör så sörjer alla? Lite hyckleri är det väl ändå?

Men för mig är det ändå  lite skillnad på boyd och 10 000 afrikaner, boyd ser jag på tv i stort sett varenda dag och de där 10 000 afrikanerna har jag varken sett eller hört något av

Senast redigerat av Mackanol (28 februari 2008)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
E30Tompa Rörpulare
28 februari 2008 · 1 453 Inlägg

e55boy skrev:
Va är han död?! Oj....fan när hände det? Otroligt skicklig bilbyggare, och designar otroliga fälgar! Nu är det väl bara Chip Foose kvar då av legenderna...

Japp och de va ju faktist boyd som lärde upp chip samt jesse james! Men mkt trist igentligen...

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
TTTTT
28 februari 2008 · 945 Inlägg

Mackanol skrev:

Phaetoon skrev:

te_wik skrev:
Förövrigt tycker jag att John87 och FireTraXX skulle bli avstängda från Garaget.org för deras idiotiska kommentarer!

Mvh Tommy

Det är inget brott att tala illa om någon som är död. Även om det kanske inte är passande och till och med lite stötande för en del. Vilket man ska tänka på som postare.
Olämpligt, javisst. Men dom har en poäng. Boyd är ju faktiskt en person som alla andra. Vi berörs knappt när 10 000 afrikaner dör av svält, men när en kändis dör så sörjer alla? Lite hyckleri är det väl ändå?

Men för mig är det ändå  lite skillnad på boyd och 10 000 afrikaner, boyd ser jag på tv i stort sett varenda dag och de där 10 000 afrikanerna har jag varken sett eller hört något av

spelar ingen roll, du kommer ändå inte kunna se nån skillnad, dom har lika färggranna kläder, både boyd å dom där 10 tusen mörkhyade som tråden helt plötsligt har börjat handla om big_smile

*Edit
Ändrade på ett ord som kan uppfattas som stötande.
Mvh Moderator (Phaetoon)

blinka blått om du vill rejsa!
Phaetoon
28 februari 2008 · 8 156 Inlägg
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Phaetoon
28 februari 2008 · 8 156 Inlägg

Mackanol skrev:
Men för mig är det ändå  lite skillnad på boyd och 10 000 afrikaner, boyd ser jag på tv i stort sett varenda dag och de där 10 000 afrikanerna har jag varken sett eller hört något av

Vad jag menar är att man kanske borde tänka efter lite. Hur är det med humanismen? Betyder verkligen en tv-människa (som man inte känner i verkligheten) mer än 10 000 andra, okända människor? Är alla människor lika värda?

Nu har vi kommit ganska långt ifrån trådens ursprungliga ämne. Kanske skulle gå tillbaka till ursprungsämnet igen.
Läste i länken ovan att han dog i sviterna av en operation och delvis pga sin diabetes.
Kan tänka mig att något inte riktigt läkte som det skulle och att njurarna la av?

Han kommer att saknas av många.
Mina tankar är hos hans familj.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Slammis IT-Tekniker
28 februari 2008 · 161 Inlägg

Tråkigt...  Boyd har gjort många fantastiska bilar...  Cadzilla mfl...  han lär inte bli bortglömd...

Skoda Fabia Combi "Elegance" (2009)
FL3JM Inga konstigheter
28 februari 2008 · 2 064 Inlägg

Klart alla människor är lika värda, men det är inte många i världen som kan bygga bilar som han, kanske därför han kommer saknas av väldigt många?


Btw, www.boydcoddington.com har pajjat nu, förmodar att servrarna blev lagom överbelastade... hmm

Senast redigerat av FL3JM (28 februari 2008)

Phaetoon
28 februari 2008 · 8 156 Inlägg

FL3JM skrev:
Klart alla människor är lika värda, men det är inte många i världen som kan bygga bilar som han, kanske därför han kommer saknas av väldigt många?


Btw, www.boydcoddington.com har pajjat nu, förmodar att servrarna blev lagom överbelastade... hmm

Jo, det är ju få människor som både har en estetisk sida för vad som är snyggt och dessutom har förmågan att förverkliga sina idéer.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang