Sen finns det ju en uppsjö av andra snygga fälgar med
Har nog förresten dom fälgarna du funderar på på bilen min, Racing GT Black e det la ??
Eller e det den där nya "Fox" ?
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Helt tveklöst den i silver, den svarta färgen förtar de vackra ekrarna som då försvinner i mörkret. Går du på lite håll, så ser de svarta helt intetsägande ut. Ser ut som stora svarta lock. Lika fult när de rullar.
tror det är asa fälgar. ja e lite inne på att de kan se instängt ut jag med men tycker även att du kan se bra ut med svarta fälgar på silver bil:S fan ni vet ingen som har en s40 med dessa fälgar på så man kan kolla?har inte hittat några än..
nu kan ni kolla hur dom ser ut på bil.. tyvärr hitta ja ingen silvrig bil med silvriga fälgar men om nån kan å har tid att photoshopa så får ni gärna det:)
jag tycker att du ska ta dom silvriga.. mycke snyggare enligt mig.. o svarta fälgar har en tendens till att se väldigt små ut även att kanten är polerad