4010
Sök

Kvinna i nöd! (behöver hjälp av en eller flera experter)

Cnc-operatör
608 Inlägg
7 mars 2008
Trådstartare
#1
Hejsvejs! smile

Jag gillar mina bilar skarpt men gillar även att planera nästa bil som kommer i framtiden. Den jag siktat in mej på är nya s80in. hellst en v8a motor i men bensinen lär ju inte bli billigare sad .

Mjoo nu till min undran. tongue  Finns de någon som skulle kunna göra om el. modda tror jag de kallas, dessa 2 bilder på en mucho grande s80?.. tycker de kjolarna är grymma. liiiite likt de som är på min s60.

Iaf så vore de såå sköjsit om någon som kan med photoshop gjorde om dessa bilder. min önskan är att få lacken till mina favvofärger lazerblå eller candyblå el. kanske tom båda och rutorna lite mörktonade.

Sen så vore de ju kul om du/ni la upp bilder med andra färger och kjolpaket å så. har ju sett att endel personer är grymma på sånt big_smile avis är man ju.

Tackar på förhand å väntar spänt tongue          /Sofia



här kommer bilderna på s80in..heico har lyckats med detta kjolpaketet!! smile vill haaa ..

http://www.garaget.org/gallery/archive/59352/274364_u6py5e.jpg
läcker smile

http://www.garaget.org/gallery/archive/59352/274367_vd2zku.jpg
nice ass tongue mmm mmm

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan

Meister
6 763 Inlägg
7 mars 2008
#2
Jag vet inte om de va så likt de du har på s60in men ändå. Den s80in är ju grymt snygg och de finns ju bara ett motor alternativ som gäller och de är v8an. Kör på big_smile


terazzi
7 mars 2008
#3
JA den e faktiskt skitfet big_smile

Cnc-operatör
608 Inlägg
7 mars 2008
Trådstartare
#4
camaro67 skrev:
Jag vet inte om de va så likt de du har på s60in men ändå. Den s80in är ju grymt snygg och de finns ju bara ett motor alternativ som gäller och de är v8an. Kör på big_smile

jag skrev faktist..liiite likt wink vissa drag ser man ju i fronten hehe.. tongue

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan

Meister
6 763 Inlägg
7 mars 2008
#5
__pepita__ skrev:
camaro67 skrev:
Jag vet inte om de va så likt de du har på s60in men ändå. Den s80in är ju grymt snygg och de finns ju bara ett motor alternativ som gäller och de är v8an. Kör på big_smile

jag skrev faktist..liiite likt wink vissa drag ser man ju i fronten hehe.. tongue

Hehe jag ser inget likt och de är väll till s80ins fördel då jag inte är förtjust i fronten på s60in. Men kör på de kommer nog blir riktigt grymt big_smile


DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
7 mars 2008
#6
Märks iaf att Heico är ett tysk tuning bolag då fronten i princip är en ren rip-off av Audi S6.
Väldigt stiligt är det, någon som har koll vad ett sådant paket betingar kosta, om det nu ens finns till salu ?

Sedan ser jag tyvär ingen likhet mellan ditt kjolpaket och Heicos, möjligen att båda sitter på en Volvo.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
8 mars 2008
#8
J-P-R skrev:
Märks iaf att Heico är ett tysk tuning bolag då fronten i princip är en ren rip-off av Audi S6.
Väldigt stiligt är det, någon som har koll vad ett sådant paket betingar kosta, om det nu ens finns till salu ?

Sedan ser jag tyvär ingen likhet mellan ditt kjolpaket och Heicos, möjligen att båda sitter på en Volvo.

Satt och tänkte detsamma haha, till och med S6ans dioder i fronten wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

OO=00=OO
132 Inlägg
8 mars 2008
#9
http://www.garaget.org/gallery/archive/46104/274970_w0f3w6.jpg
Blå av nått slag iaf. smile

här är det en blå tänkte fortsätta på denna. (försöka byta kjolar mm.)

Det är bara döda fiskar som följer med strömmen

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
8 mars 2008
#10
SPOOL skrev:
http://www.garaget.org/gallery/archive/46104/274970_w0f3w6.jpg
Blå av nått slag iaf. smile

här är det en blå tänkte fortsätta på denna. (försöka byta kjolar mm.)

Grymmt ........... smile

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

Wheel whore
215 Inlägg
8 mars 2008
#11
En sån skulle jag också vilja ha en :p.Körde en sån förrförra veckan tror jag.Satan så gött ljud i den yamaha byggda V8an!.Det ÄR kärlek det.

Heico sportive´s bidrag går inte av för hackor.Lyckats klockrent.Blandning av race och finbil på ett hårfint vis.En Lazerblå sån??.Ja vist.Hoppas det blir en sån för dig cool


175 Inlägg
8 mars 2008
#12
Här är min version:

http://www.garaget.org/gallery/archive/13588/275061_o9vs8l.jpg

Like A Glove

Avstängd
519 Inlägg
8 mars 2008
#13

den där va ju grymt snygg

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

726 Inlägg
8 mars 2008
#14
RouziMotorsport skrev:
Är det bara jag som tycker fronten liknar audi a4 lite? Volvo tittar ju en hel del på tyska bilar,

kolla längre upp i tråden. folk som skrivit upprepade gånger att det är kopior på audi frontspoilers


Cnc-operatör
608 Inlägg
8 mars 2008
Trådstartare
#15
SPOOL skrev:
http://www.garaget.org/gallery/archive/46104/274970_w0f3w6.jpg
Blå av nått slag iaf. smile

här är det en blå tänkte fortsätta på denna. (försöka byta kjolar mm.)

riktigt fin ! big_smile tack!!

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan

Cnc-operatör
608 Inlägg
8 mars 2008
Trådstartare
#16

fyyyyyy...f*n....sååå snygg! big_smile du har gjort min kommande bil kan man säga! tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan

7 100 Inlägg
8 mars 2008
#17
hmm har ändå tråkigt,så jag är på tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Cnc-operatör
608 Inlägg
8 mars 2008
Trådstartare
#18
RouziMotorsport skrev:
Är det bara jag som tycker fronten liknar audi a4 lite? Volvo tittar ju en hel del på tyska bilar,

mjoo de är den nog..men va spelar de för roll..den är ju dretsnygg! big_smile

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan

Cnc-operatör
608 Inlägg
8 mars 2008
Trådstartare
#19
bmx skrev:
hmm har ändå tråkigt,så jag är på tongue

skoj big_smile

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan

1 079 Inlägg
8 mars 2008
#20
__r0b1n skrev:
RouziMotorsport skrev:
Är det bara jag som tycker fronten liknar audi a4 lite? Volvo tittar ju en hel del på tyska bilar,

kolla längre upp i tråden. folk som skrivit upprepade gånger att det är kopior på audi frontspoilers

Jo men de är fan inte Volvo som rippar av Audi. Det är Heico isf.

Nämn en gång då Volvo tittat på tyska bilmärken?

Gör du en helt ny bil i ditt garage kommer 20 pers säga att du tagit från mercedes, 20 från bmw, 20 från toyota. Du fattar, allt nytt liknar något gammalt.


Sök