Tycker bara det känns väldigt oseriöst när man hittar små slarvfel hit och dit.
Men det visar ju på att folk som kommenterar det, iallafall läser:D
Absolut!
Angående sidan, varför inte slänga upp den när den är helt klar istället så den kan få en helt ny start? Jag hade tyckt det hade varit mycket bättre. Bättre att ge den tid och gå ut på ett bra sätt än att knacka om sidan lite då och då.
Nu får ni höra kritik från mig, men jag tycker det är bättre att ge kritik än att hålla den inne.
Glada men sena nyheter jag och edilsson ska fixa filmen från förrförra helgen i Gbg, joo vet att det är sent att komma med det nu men han orkar ju aldrig skicka filmen till mig, men men ska skynda oss
nu är vi bara 1 telefonsamtal från ett tillstånd att få ha parkeringen vid Mcd för oss själva på Lördag..
Vill oxå tillägga att HyperSonica har pratat med Chrizz angende volumes förslag.. Och det går tyvärr inteatt genomföra... men det är lite annat på gång som ska diskuteras angående sånt.. Mvh GBrt
okej då vet jag.. skicka gärna ett PM till mig om varför är ni snälla Peace!
Glada men sena nyheter jag och edilsson ska fixa filmen från förrförra helgen i Gbg, joo vet att det är sent att komma med det nu men han orkar ju aldrig skicka filmen till mig, men men ska skynda oss
Haha, ja, men förlåt då Hahaha.. Nu hoppas jag du gör ett bra jobb iallafall!
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Va vi vet kommer det bilar från Göteborg, Borås, Jönköping, Lidköping, Trollhättan, Tranemo, Alingsås och Ulricehamn. Har säkert glömt någon stad eller by Säg gärna till om ni vill att det skall synas var ifrån vi alla kommer
Va vi vet kommer det bilar från Göteborg, Borås, Jönköping, Lidköping, Trollhättan, Tranemo och Alingsås. Har säkert glömt någon stad eller by Säg gärna till om ni vill att det skall synas var ifrån vi alla kommer
Va vi vet kommer det bilar från Göteborg, Borås, Jönköping, Lidköping, Trollhättan, Tranemo, Alingsås och Ulricehamn. Har säkert glömt någon stad eller by Säg gärna till om ni vill att det skall synas var ifrån vi alla kommer