HyperSonica skrev:
har precis läst igenom allt som skrivigts.. och jag kan bara säga en sak... OTACKSAMT!
20 kr.. ooo.. en hel månadslön ju.. Tycker att ni som behagar att komma kan ta med dej varsin sopsäck och själva plocka upp de ni grisar ner då...
Plus ni som är från Evolution Garage... Kan ni göra nått annat än o gnälla? Känns inte som man hört en enda possitiv sak från er...
Och ni andra värkar tro att det tar 5 minuter o planera en träff...
senast vi hade möte satt i i 3 timmar o diskuterade olika alternativ..
Och vad det gäller de där tjatet om "allmän parkering" så borde ni ta o läsa på lite...
Har suttit i telefon med farbror plå en hel del för att ta reda på fakta.. När det kommer så många bilar på en gång.. Och när det är planerat så räknas det som ARRANGEMANG.. Hur man än vrider o vänder på det så måste man ha ett tillstånd för att få anordna en träff... Det hade varigt en annan sak om det hade varigt 20 bilar...
Har även pratat med henne om man kan kringgå just arrangemang biten.. och hon tog en Lååång pratstund med sin kollega och kom fram till att de inte går...
Med andra ord så är vi tvingade att söka tillstånd för att ha en LAGLIG träff..
Hade vi inte gjort de kunde lika väl farbror blå komma o köra bort oss.. Och då hade vi fått skit föär att vi inte hade nått tillstånd av er besökare...
I vilket fall som hälst.. Det är frivilligt att komma... INGEN som tvingar er...
Men om ni hade tänkt o stå o skräpa ner.. för att sen GBrt crew ska gå runt o plocka upp efter er så tror ni rätt så fel.. Jag tänker INTE plocka i nån annans skit gratis!..
Och till er som INTE är crew, men som hjälpte till att fixa iordning förra träffen ska ha en FET guldstjärna i pannan!.. Det var ovärdeligt snällt av er!!
Ni får ursäkta mitt utbrott... Blir bara så irreterad av sånna som inte förstår att det är ett ganska så STORT jobb att anordna en träff...
O vad det gäller konkörning och race o allt de där... DET KOMMER!..
Man kan inte trolla fram en platts o sen bara köra... Iallafall inte på ett LAGLIGT sätt...
Tack för mej... Hej!
*Massa stavfel!*