7979
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Xtreme
281 Inlägg
4 december 2008
HyperSonica skrev:
Då hade man en Volvo big_smile

haha har du din T-shirt i rutan på den med eller haha

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
4 december 2008
vonlord skrev:
HyperSonica skrev:

Nu ska du inte vara sån tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

Xtreme
281 Inlägg
5 december 2008
HyperSonica skrev:
vonlord skrev:
HyperSonica skrev:

haha ne men kom o tänka på det när ja såg bilden på Hondan o sen att du kör Volvo haha lite komiskt ändå! men du har la kvar Hondan eller har du kört sönder totalt nu eller?big_smile

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

Yellow bug!
1 640 Inlägg
6 december 2008
vonlord skrev:
HyperSonica skrev:
vonlord skrev:

haha ne men kom o tänka på det när ja såg bilden på Hondan o sen att du kör Volvo haha lite komiskt ändå! men du har la kvar Hondan eller har du kört sönder totalt nu eller?big_smile

Heeelt raaaaas big_smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Xtreme
281 Inlägg
6 december 2008
Edil_ skrev:
vonlord skrev:
HyperSonica skrev:

Heeelt raaaaas big_smile

hahahaha

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
6 december 2008
vonlord skrev:
Edil_ skrev:
vonlord skrev:

Heeelt raaaaas big_smile

hahahaha

Sluta reta min lilla pärla.... hon blir ju lessen i ööögat sad

Sump Runk Rätt O Slätt!

4 767 Inlägg
6 december 2008
Snälla! Denna tråden ska ni ha till att sprida info om samt planera era träffar, inte som allmän chattråd, då blir den låst! Och det vill ni väl inte..

§1 Sundhet och "netiketten"
• Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
7 december 2008
Erick skrev:
Snälla! Denna tråden ska ni ha till att sprida info om samt planera era träffar, inte som allmän chattråd, då blir den låst! Och det vill ni väl inte..

Oj förlåt mej Mr Evolution garage...

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 587 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
HyperSonica skrev:
Erick skrev:

Lägg ner Martin, han har rätt iofs smile hahaha men vi kanske borde starta en allmän tråd istället tongue ?

1 587 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
MrKerm skrev:
Hello alla..

Jag hade tänkt planera in en liten vinter träff. Men där jag tänkte vi skulle vara finns det ingen ström längre sad Såå det sprack kan man säga hmm

Någon kanske har förslag på var osv vi kan ha träff!??!

Ha de bäst alla..

Ps. Sevve hur går det med lappen?
ds.

Jo snart ska nytt tillstånd betalas in o sen efter de söker ja ny tid till Teori och uppkörning så fort det bara går.. När ja väl fått tillbaka körkortet så hälsar jag på i Gbg, de e de första jag ska göra big_smile !!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
11 december 2008
Severin skrev:
HyperSonica skrev:
Erick skrev:

Lägg ner Martin, han har rätt iofs smile hahaha men vi kanske borde starta en allmän tråd istället tongue ?

Kan säga såhär... Jag röstar för att lägga ner heeeeela skiten....

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 587 Inlägg
11 december 2008
Trådstartare
HyperSonica skrev:
Severin skrev:
HyperSonica skrev:

Jasså.. ? Varför de då ?

Yellow bug!
1 640 Inlägg
11 december 2008
Severin skrev:
HyperSonica skrev:
Severin skrev:

Jasså.. ? Varför de då ?

Sådär lät det inte senast vi snackade Martin, då blev du nästan tjurig när jag yttrade något i stil med samma åsikt roll

Hur har det gått med medlemsansökningar?

Händer det något, slår ni till med en stor skräll till våren?

Vad skall ni göra för att få Boråsarna intresserade igen?
Senast redigerat av Edil_ (11 december 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
11 december 2008
Edil_ skrev:
Severin skrev:
HyperSonica skrev:

Jasså.. ? Varför de då ?

Sådär lät det inte senast vi snackade Martin, då blev du nästan tjurig när jag yttrade något i stil med samma åsikt roll

Hur har det gått med medlemsansökningar?

Händer det något, slår ni till med en stor skräll till våren?

Vad skall ni göra för att få Boråsarna intresserade igen?

Det är precis de... som jag skrev innan "En motorburen Boråsares Liv"..
Finns ju inget inträsse längre... vi klantade oss anser jag...
Det känns som om vi lekte med elden varje gång vi hade träff.. och till sist blev vi brända...
Vi skulle hållt STENHÅRT på att det INTE skulle vara Race på våra träffar... Men det sket sej...
Vi gav folket va de ville ha.. och då blev de ett jävla ståhej om att vi var falska och att GBrt bara va nån jävla fasad för Streetrace värksamhet... det va på de sättet vi lekte med elden anser jag...
Jag vet inte själv hur framtiden för GBrt ser ut... Har inte den blekaste..
Det bästa vore om folket kunde ge oss en nystart och bara glömma de som var...

Själv är jag STOLT över att ha GBrt loggan på min bil! sen får folk säga precis vad de vill...

Vi fick även ganska så stor publicitet i Media.. Det var väll även på Gott o Ont...
En stor bild med en Polisbil och sen nämns GBrt.. Inte fullt så lyckat känns de som..
En av våra första träffar slutade med en spalt i Tidningen "Stoppat Bilrace Flyttas Till Borås"..
känns lite fel tycker jag... Sen har vi "Polisen Satte P För Bilmöte" Och något överdrivet...

Men men... de bra sakerna nämns inte lika offta som de dåliga... så är de ju bara...
I vilketfall som hälst så hoppas jag på att vi lyckas bättre nästa år...
Hoppas att vi tar de gamla rekordet med råge... Ca 350 Bilar...
Tack för mej
https://www1.garaget.org/gallery/archive/49777/319832_41x8zl.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/63497/519248_wifovp.jpg
Träff

https://www1.garaget.org/gallery/archive/63497/519250_1xciid.jpg
bfgd
Senast redigerat av HyperSonica (11 december 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 396 Inlägg
11 december 2008
Jag förstår inte varför ni lägger så stor vikt vid att vara allmänhet och polis till lags..
Vi är ungdomar/barnasinnade med bilar, vi vill rejsa, vi vill göra burnouter, donuts och köra i 240km/h... Det är nog DET som förstörde, att allting till slut kändes som en söndag i kyrkan...

Första träffen var klockren men sen spårade det ur! Va fan lite skoj får man väl ha?

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
11 december 2008
NiclasT skrev:
Jag förstår inte varför ni lägger så stor vikt vid att vara allmänhet och polis till lags..
Vi är ungdomar/barnasinnade med bilar, vi vill rejsa, vi vill göra burnouter, donuts och köra i 240km/h... Det är nog DET som förstörde, att allting till slut kändes som en söndag i kyrkan...

Första träffen var klockren men sen spårade det ur! Va fan lite skoj får man väl ha?

Självklart får man ha skoj... Det är ju de vi vill..
Men om GBrt ska dunka som en seriös förening måste ju oxå besökarna bjuda till o hålla sej i kragen... Det är ju GBrt som får skiten sad

Sump Runk Rätt O Slätt!

Ugglan-racing
362 Inlägg
11 december 2008
Jag tycker alla ska få ha roligt men asså, det blir så tråkigt när alla kollar ner på folk bara för att alla inte har lika fina bilar.. man är väll där för att umgås?? sen om folk rejsar så ska inte GBRT få skiten för det.. för det är upp till var och en å köra, sen kollar man på så är de inget olagligt med de över huvudtaget. de är bara min åsikt har jag fel kan ni ju rätta mig! men ja hoppas att de blir mer träffar för de är skojj!!

How does dust taste sucker??

Xtreme
281 Inlägg
12 december 2008
e det några som ser detta som har lust o träffas i knallen någon gång nu under vintern så får man se va som händer o hur många som kommer till parkeringen! för då ser man ju vilka som fortfarande som vill ses. o förstår om en del inte vill eftersom dom har ställt in sin sommarbil men va f** ja tror att dom flesta skiter i va dom andra har för bilar för vem kör med en vrålstylad super bil när det e snö osv inte alls många tror ja visst det finns det gör det men ja som sagt inte alls många! så kom igen nu bara för att det e vinter så skall inte bilträffarna ta slut. det e min åsikt iaf

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

348 Inlägg
12 december 2008
vonlord skrev:
e det några som ser detta som har lust o träffas i knallen någon gång nu under vintern så får man se va som händer o hur många som kommer till parkeringen! för då ser man ju vilka som fortfarande som vill ses. o förstår om en del inte vill eftersom dom har ställt in sin sommarbil men va f** ja tror att dom flesta skiter i va dom andra har för bilar för vem kör med en vrålstylad super bil när det e snö osv inte alls många tror ja visst det finns det gör det men ja som sagt inte alls många! så kom igen nu bara för att det e vinter så skall inte bilträffarna ta slut. det e min åsikt iaf

lördag ??

Meerx
12 december 2008
Bara snön kommer så händer de ju grejer

Sök