Edil_ skrev:
Severin skrev:
HyperSonica skrev:
Kan säga såhär... Jag röstar för att lägga ner heeeeela skiten....
Jasså.. ? Varför de då ?
Sådär lät det inte senast vi snackade Martin, då blev du nästan tjurig när jag yttrade något i stil med samma åsikt

Hur har det gått med medlemsansökningar?
Händer det något, slår ni till med en stor skräll till våren?
Vad skall ni göra för att få Boråsarna intresserade igen?
Det är precis de... som jag skrev innan "En motorburen Boråsares Liv"..
Finns ju inget inträsse längre... vi klantade oss anser jag...
Det känns som om vi lekte med elden varje gång vi hade träff.. och till sist blev vi brända...
Vi skulle hållt STENHÅRT på att det INTE skulle vara Race på våra träffar... Men det sket sej...
Vi gav folket va de ville ha.. och då blev de ett jävla ståhej om att vi var falska och att GBrt bara va nån jävla fasad för Streetrace värksamhet... det va på de sättet vi lekte med elden anser jag...
Jag vet inte själv hur framtiden för GBrt ser ut... Har inte den blekaste..
Det bästa vore om folket kunde ge oss en nystart och bara glömma de som var...
Själv är jag STOLT över att ha GBrt loggan på min bil! sen får folk säga precis vad de vill...
Vi fick även ganska så stor publicitet i Media.. Det var väll även på Gott o Ont...
En stor bild med en Polisbil och sen nämns GBrt.. Inte fullt så lyckat känns de som..
En av våra första träffar slutade med en spalt i Tidningen "Stoppat Bilrace Flyttas Till Borås"..
känns lite fel tycker jag... Sen har vi "Polisen Satte P För Bilmöte" Och något överdrivet...
Men men... de bra sakerna nämns inte lika offta som de dåliga... så är de ju bara...
I vilketfall som hälst så hoppas jag på att vi lyckas bättre nästa år...
Hoppas att vi tar de gamla rekordet med råge... Ca 350 Bilar...
Tack för mej
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/49777/319832_41x8zl.jpg]()
Träff
bfgd