Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

GiGanT
9 mars 2008 · 242 Inlägg

kanske kommer ut senare smile... gött tryck i jetpack bilen igår? tongue

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
9 mars 2008 · 2 258 Inlägg

GiGanT skrev:
kanske kommer ut senare smile... gött tryck i jetpack bilen igår? tongue

Ha ha.. Mjoo.. det gjorde ju hela kvällen tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!
Severin
9 mars 2008 · 1 587 Inlägg

Men Nicke hade ju kamera med sig, ja har för mig han tog en massa bilder tongue ?!

Shaboy Chaffis
9 mars 2008 · 285 Inlägg

jag kunde inte komma lite fullt upp, med bilköp o allt det där. Men nästa vecka kommer ju boråsarna till gbg då är jag på plats.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!
Severin
9 mars 2008 · 1 587 Inlägg

AnteraMAN skrev:
jag kunde inte komma lite fullt upp, med bilköp o allt det där. Men nästa vecka kommer ju boråsarna till gbg då är jag på plats.

ok smile Gött.. Fast jag vet inte än var nånstans i Gbg vi ska träffas sad ?!

GiGanT
9 mars 2008 · 242 Inlägg

jao hans bilder kommer upp senare som sagt tongue... Ja kommer också vara där! dvs om Boråsarna tar me sig lite tjejer ner smile lite trevligare med 2 königa träffar tongue

Severin
9 mars 2008 · 1 587 Inlägg

GiGanT skrev:
jao hans bilder kommer upp senare som sagt tongue... Ja kommer också vara där! dvs om Boråsarna tar me sig lite tjejer ner smile lite trevligare med 2 königa träffar tongue

Tjejer.. ?! Ja känner inga som är bil intresserade tyvärr sad Men dom andra kanske känner tongue Vi får la se.. hehe !!

Men vilken tid ska vi träffas i Gbg ??

GiGanT
9 mars 2008 · 242 Inlägg

blir vid sju antagligen om de inte e för tidigt tongue de e då vi brukar träffas smile

Severin
9 mars 2008 · 1 587 Inlägg

GiGanT skrev:
blir vid sju antagligen om de inte e för tidigt tongue de e då vi brukar träffas smile

Kl 7 låter jätte bra tycker jag !! big_smile Vi samlas alltså på parkeringen vid donkan i Borås kl 6 så åker vi 18:15 därifrån, då är vi nog framme i tid big_smile!! Fast vart i Gbg ska vi träffas big_smile?

GiGanT
9 mars 2008 · 242 Inlägg

vänta tongue fixar karta

GiGanT
9 mars 2008 · 242 Inlägg

För alla som frågar så har ni en liten karta här !wink

OBS: Götatunneln är ej mee på bilden!! Var ej byggd då!

Svart sträck mee gula prickar: Motorvägen som man kommer från angered,partille,hisingen..Man kan me svänga in vid gasklockan när man kommer från de hållet.men då får man köra den gatan som går vid vattnet.
Rött som är inringat: Där har vi garaget som de är samling i!
Svarta sträckorna: man svänger in från den gatan som ligger vid vattnet, sväng in vid swedish match som de står från den stora gatan så kommer du fram till garaget!

http://img505.imageshack.us/img505/8151/namnlsul2.jpg

Severin
9 mars 2008 · 1 587 Inlägg

Ja önskar ja fattade denna karta sad !! haha

GiGanT
9 mars 2008 · 242 Inlägg

bättre kkommer tongue

Severin
9 mars 2008 · 1 587 Inlägg

Haha Men någon kanske har Navi i bilen så kan han ta ledet fram dit tongue Lättast så big_smile hehe !!

GiGanT
9 mars 2008 · 242 Inlägg

Klicka på bilden för att få den något större smile
http://swedish-quality.se/gbgtraff.gif

Senast redigerat av GiGanT (9 mars 2008)

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
9 mars 2008 · 2 258 Inlägg

hihi.. Då vet jag... hittar dit iallafal.. annars så har jag en navigator smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
Glansen
9 mars 2008 · 1 310 Inlägg

De va skit skoj igår big_smile

Trevligt att de kom så mkt bilar, jag hade kul som fick sitta i bilen och blända av när de kom bilar och poliser roll

Men jag och nicke snackade igår när vi åkte hem om vad vi kan göra här hemma i Göteborg.
För Göteborg är ju inte lika litet som Borås roll det finns ju en del industri områden eller långa sträckor, men sedan kom vi på att de finns ett gäng som anornar race och sånt och dom har ju tjatat på folk att de inte skall bli så uttjatat och då tänkte vi att dom kunde fixa de till nästa helg ? någon som är mee i dom som kan svara ? vad tycker ni ?

annars så åker vi bara till ett område eller något:D blir la iallfall en crusing !smile

Senast redigerat av Glansen (9 mars 2008)

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
9 mars 2008 · 2 258 Inlägg

LALALLA.. VI SKA PÅ PICKNICK I GÖTEBORG.. LALLA tongue

hmm.. mjoo.. jag vet ju inte riktigt hur många som kommer...
hade bara min lilla bil funkat så hade jag iallafall kommigt... men vi får se.. smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
Hmm.
9 mars 2008 ·

fanns det inga fler bilder från igår? syftar speciellt på från racet.

christofferedil Yellow bug!
9 mars 2008 · 1 640 Inlägg

Glansen skrev:
De va skit skoj igår big_smile

Trevligt att de kom så mkt bilar, jag hade kul som fick sitta i bilen och blända av när de kom bilar och poliser roll

Men jag och nicke snackade igår när vi åkte hem om vad vi kan göra här hemma i Göteborg.
För Göteborg är ju inte lika litet som Borås roll det finns ju en del industri områden eller långa sträckor, men sedan kom vi på att de finns ett gäng som anornar race och sånt och dom har ju tjatat på folk att de inte skall bli så uttjatat och då tänkte vi att dom kunde fixa de till nästa helg ? någon som är mee i dom som kan svara ? vad tycker ni ?

annars så åker vi bara till ett område eller något:D blir la iallfall en crusing !smile

Haha, var det du som åkte på att stå och vakta på "andra sidan" bortom race-sträckan om man säger så? big_smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang