4364
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Intresseklubben
673 Inlägg
7 april 2008
Jobbigt att det e på helger hela tiden bara sad

oftas man har annat att göra.. man får hoppas på onsdags träffarna på siba kommer igång snart så man kan få gå på några bil träffar.. Men det e jätte kul att se att GBrt växer som ogräs big_smile

/Mvh Andreas

Avstängd
1 557 Inlägg
7 april 2008
IMPRAZERN skrev:

oftas man har annat att göra.. man får hoppas på onsdags träffarna på siba kommer igång snart så man kan få gå på några bil träffar.. Men det e jätte kul att se att GBrt växer som ogräs big_smile

Sorry men du har kanske ledigt någon helg annars får du gå på onsdagsträffarna.... Sedan i sommar vet man aldrig vad som händer wink

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

OLAGBG
596 Inlägg
7 april 2008
IMPRAZERN skrev:

onsdagsträffarna har inte tagit vinterledig.. i vintras var den på tintin fikade varje         onsdag.. sedan är onsdagsträffarna i swedich match parkeringshus.. när värmen kommer så blir nog träffen på siba igen.. sedan jobbar jag för fullt med lommunen opm att      få tillstånd till att eller ja att dom öppnar upp götaplatsen igen för oss bilintresserade.. det var ju där oinsdagsträffen var sopm störst mitt i stan så säga... I göteborg dessutom...
för sisjön tillhör det gbg eller är det  mölndal stad big_smile hehe big_smile

JA ne credit för alla       motorintresserade .               får     rasta opeln på nästa gbgträäff

OLAGBG
VOLVO

Team RmR
393 Inlägg
7 april 2008
Severin skrev:
JaZoR skrev:
Längtar redan tills nästa träff .. då jag träffade dig i helgen severin så var du rätt så paff över att det skulle bli så här stort big_smile

Jag, jag fattar inte att för 7-8 veckor sen var de typ 20 bilar sad haha Man blir ju rätt chockad över vad man satte igång asså big_smile haha

jag var med på första gbg träffen . det går aldrig jämföra hur stort det blev då tills nu big_smile hur många var vi då 40 st ? och kolla nu 250 st ? big_smile hehe

ett riktigt stort tack till dig severin som var med och starta detta smile hur bra som hälst var det i helgen synd med konbanan bara men det är sånt som planeras in i framtiden smile

126 Inlägg
7 april 2008
Gbrt Vad är hemsidan?

Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
412 Inlägg
7 april 2008
Kuula skrev:
Gbrt Vad är hemsidan?

http://www.gbrt.se

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›

35 Inlägg
7 april 2008
Dom prata om träffen i lördas på Radiomatch borås innan ;D

Ladytrucker

874 Inlägg
7 april 2008
Jossan_vr6 skrev:

haha, vad sa dom då?

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Avstängd
1 557 Inlägg
7 april 2008
brillmongo skrev:
Jossan_vr6 skrev:

haha, vad sa dom då?

Fick något  medd. om det men vet inte om det va bra eller dåligt...
O vi får sparka på gigant så han fixar sidan nu big_smile

QueenBitch
536 Inlägg
7 april 2008
Har lagt ut lite bilder från träffen nu i gbg smile

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

874 Inlägg
7 april 2008
MrKerm skrev:
brillmongo skrev:
Jossan_vr6 skrev:

haha, vad sa dom då?

Jag ska ju jobba ikväll, så jag har ingen möjlighet att skicka bilderna till GiganT men du har ju dem MrKerm, kan inte du skicka över dem till han ikväll så de kommer upp på sidan?
Du har väl bilderna från förra Borås träffen oxå? Kan väl lika väl slänga upp dem oxå då..

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Avstängd
1 557 Inlägg
7 april 2008
brillmongo skrev:
MrKerm skrev:
brillmongo skrev:

haha, vad sa dom då?

Jag ska ju jobba ikväll, så jag har ingen möjlighet att skicka bilderna till GiganT men du har ju dem MrKerm, kan inte du skicka över dem till han ikväll så de kommer upp på sidan?
Du har väl bilderna från förra Borås träffen oxå? Kan väl lika väl slänga upp dem oxå då..

Jag fick bara hälften av bilderna tror jag...hmm

874 Inlägg
7 april 2008
Du fick de som var "klara" så se till att få upp dem ikväll, folket väntar ju ^^ jag ger dig friheten att utesluta bilder som du tycker är "för mycket" Edil kom med några synpunkter jag är benägen att hålla med om, men se till att få upp några iaf tongue
Senast redigerat av brillmongo (7 april 2008)

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Yellow bug!
1 640 Inlägg
7 april 2008
brillmongo skrev:
Du fick de som var "klara" så se till att få upp dem ikväll, folket väntar ju ^^ jag ger dig friheten att utesluta bilder som du tycker är "för mycket" Edil kom med några synpunkter jag är benägen att hålla med om, men se till att få upp några iaf tongue

Ja, vi får ta den där fikan med fotodiskussioner någon dag. big_smile

Ändrade min signatur lite också, visst blev det fint wink

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

874 Inlägg
7 april 2008
Blev jättefint ^^ japp den fikan tar vi snart, då jäklar ska vi få lite struktur på saker å ting smile

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

824 Inlägg
7 april 2008
brillmongo skrev:
Jossan_vr6 skrev:

haha, vad sa dom då?

dom sa väl något om att det var 250 bilar i gbg i lördags å att polisen satte stopp för det och att det skulle vara träff 19 april i borås. hmm är det bestämt att det är träff 19:e i borås?

född blåvit
624 Inlägg
7 april 2008
North skrev:
brillmongo skrev:
Jossan_vr6 skrev:

haha, vad sa dom då?

dom sa väl något om att det var 250 bilar i gbg i lördags å att polisen satte stopp för det och att det skulle vara träff 19 april i borås. hmm är det bestämt att det är träff 19:e i borås?

Troligtvis nån som läst här att "får lugna oss en vecka eller nåt sen är det ju Borås nästa gång först med".
Så lördags plus 2 veckor = 19e smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
7 april 2008
dabby skrev:
North skrev:
brillmongo skrev:
haha, vad sa dom då?

Troligtvis nån som läst här att "får lugna oss en vecka eller nåt sen är det ju Borås nästa gång först med".
Så lördags plus 2 veckor = 19e smile

den 19 april är spikad för nästa träff smile

http://boras.expressen.se/nyheter/1.111 … rt-i-boras : Den är inte uppdaterad.. så det är lite som inte stämmer... men MrKerm har pratat lite med honom effter att ajg gjorde det smile
Senast redigerat av HyperSonica (7 april 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!

född blåvit
624 Inlägg
7 april 2008
ok cool smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
7 april 2008
detta är ju otroligt :S nu ringde Borås Tidning tongue ha ha...

Sump Runk Rätt O Slätt!

Sök