11955
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Avstängd
1 557 Inlägg
7 april 2008
Nu leder Malmö stort med anmälda bilar till vår stora träff kom igen nu o anmäl er !

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=80654

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Avstängd
1 557 Inlägg
7 april 2008
Urk även Halmstad leder över oss sad Kom igen nu !!!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=80654

Avstängd
1 557 Inlägg
8 april 2008
MrKerm skrev:
Formula skrev:
Edil_ skrev:
Besökte vårmönstringen förra året. Härlig upplevelse! smile

Men kolla här, vi från GBrt kan väl ställa upp ett gäng? För vårmönstringen är väl på dan? Typ 11-16 perioden? Och vi ska väl inte vara nere i Halmstad förräns 17.30 eller vad det nu var?

Jag ska iallafall till Almenäs, hoppas några hänger på! smile

Okej, jag vet att jag går offtopic nu men.. det innefattar GBrt iallafall (och sen skulle ni väl inte kunna klaga på mej, eran egen väderguru edil alias pohlman roll)

Bra idé!
Då kan ni få med er ännu fler bilar till Halmstad! Med avfärd från Almenäs!

Vi får nog prata ihop oss om detta ... Värkar inte vara en omöjlighet men vi får åka typ senast 14-14.30 från er. Är det så poppis från er sida?? Men det hade ju vartkul smile

Väntar på att någon skall citera på det jag skrev... roll
Senast redigerat av MrKerm (8 april 2008)

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
8 april 2008
från xtremt aktiv tråd till mindre aktiv på några timmar!! tongue hur går det med eran sida?

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Avstängd
1 557 Inlägg
8 april 2008
båge skrev:
från xtremt aktiv tråd till mindre aktiv på några timmar!! tongue hur går det med eran sida?

Ha ha ja det kan man säga..
Vet att vår GiganT som är webb ansvarig hade lite problem med den i dag men tror att den skall vara uppe igen o han har lovat att fixa med den hela dagen i mon smile Tror dock det går framåt tongue

1 312 Inlägg
8 april 2008
Goteborg skrev:
Glansen skrev:
ingen som har mina kornor?

sedan söker jag den killen som känner sylvi på msn eller vet vem hon är för han skall hänga här å veta vem jag är big_smile :S

Söta Glansén...

Freddan har städat sin bil och hittade konorna!!!  Summa för konorna (och lite där till) är väl utbetalt? Så nu ägs dom av GBrt tongue  Ha ha ha ...

haha okaj big_smile

Men nu ligger mina filmer uppe, kolla in dom och lägg en kommentar big_smile
Senast redigerat av Glansen (8 april 2008)

398 Inlägg
8 april 2008
MrKerm skrev:
MrKerm skrev:
Formula skrev:

Bra idé!
Då kan ni få med er ännu fler bilar till Halmstad! Med avfärd från Almenäs!

Vi får nog prata ihop oss om detta ... Värkar inte vara en omöjlighet men vi får åka typ senast 14-14.30 från er. Är det så poppis från er sida?? Men det hade ju vartkul smile

Är det mig du väntar på?!?

För min del tycker jag bara det vore kul om ni dök upp. Ni kommer och åker när ni vill, det är en bilträff precis som Power Big Meet eller Wheels n Wings.

Om ni vill kan ni få en egen del av gräset där bara era medlemmar får ställa sina bilar?

Mvh

"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson

Avstängd
1 557 Inlägg
8 april 2008
Formula skrev:
MrKerm skrev:
MrKerm skrev:

För min del tycker jag bara det vore kul om ni dök upp. Ni kommer och åker när ni vill, det är en bilträff precis som Power Big Meet eller Wheels n Wings.

Om ni vill kan ni få en egen del av gräset där bara era medlemmar får ställa sina bilar?

Mvh

smile Ja delvis men tänkte även fler personer skulle tycka till wink
Jag personligen tycker det värkar vara jätte kul smile Jag skall ta upp det på vårt möte som vi skall ha nu på måndag !

242 Inlägg
8 april 2008
Sidan är snart Uppe igen smile LOVAR!!!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
8 april 2008
Ringde Severin innan, man kan ju även berätta för er andra. Kanske lika bra att det sprids ut att vi vet om det här.

Polaren lade märke till en svart V70 civilare (kunde även reg-nr) när vi var i Rollsbo. Samma civilare syntes här i Borås häromdagen, samma bil med samma reg-nr. När han förföljde en person på moped.

Kan det kanske vara så att någon intresserade sig för den stora grupp bilar som drog från Borås, eller att någon har läst här eller på annat sätt fått nys om att det här skulle ske, så att en civilbil följde efter oss i karavanen samt nere i Göteborg?

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

1 396 Inlägg
8 april 2008
MrKerm skrev:
Formula skrev:
MrKerm skrev:

Mvh

Jag personligen tycker det värkar vara jätte kul smile Jag skall ta upp det på vårt möte som vi skall ha nu på måndag !

Jag röstar ja! smile Tror nog att de flesta gör det smile

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

Yellow bug!
1 640 Inlägg
8 april 2008
NiclasT skrev:
MrKerm skrev:
Formula skrev:

Mvh

Jag röstar ja! smile Tror nog att de flesta gör det smile

Ja, min röst är självklart ja! smile

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
8 april 2008
Edil_ skrev:
Ringde Severin innan, man kan ju även berätta för er andra. Kanske lika bra att det sprids ut att vi vet om det här.

Polaren lade märke till en svart V70 civilare (kunde även reg-nr) när vi var i Rollsbo. Samma civilare syntes här i Borås häromdagen, samma bil med samma reg-nr. När han förföljde en person på moped.

Kan det kanske vara så att någon intresserade sig för den stora grupp bilar som drog från Borås, eller att någon har läst här eller på annat sätt fått nys om att det här skulle ske, så att en civilbil följde efter oss i karavanen samt nere i Göteborg?

Kan vi inte ordna ett register på Civilbilar här på G.org? Det är väl inte olagligt att skriva ner reg.nr? De är ju inte direkt hemliga, de syns på bilarna och det går att se på vv.se?
Jag hade ju gärna haft ett sånt register med mig i bilen... smile Även om det naturligtvis aldrig blir komplett...

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
8 april 2008
TCG skrev:
Edil_ skrev:

Kan vi inte ordna ett register på Civilbilar här på G.org? Det är väl inte olagligt att skriva ner reg.nr? De är ju inte direkt hemliga, de syns på bilarna och det går att se på vv.se?
Jag hade ju gärna haft ett sånt register med mig i bilen... smile Även om det naturligtvis aldrig blir komplett...

hmm.. njaaa.. tror inte lilla Chrizz hade gått med på de.. tongue
Men men.. det finns redan en tråd om det iallafall smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
8 april 2008
Har turen att ha två polare ( -sjoblom- och gruden ) som nyss gick ifrån moppeåldern, och därför kan de nog varenda jävla civilbil här i stan i princip. Mina polisvarnare det! wink

snel hest
152 Inlägg
8 april 2008
Var med en liten artikel angående GBrt i BT idag föresten!. .ska se om ja kan hitta det sen tongue

Yellow bug!
1 640 Inlägg
8 april 2008
Bilen som syntes i Rollsbo samt här i borås tillhör polismyndigheten. Det är nu bekräftat.

De kan mycket väl ha läst här och fått info, så nu gäller det att vi tänker extra noga på vad som skrivs här. Inte ett ord om race och liknande. För de e jävligt synd att allt ska bli förstört för att alla bara tänker på race och så får vi farbror blå på oss. Någon som håller med mig?

-----

Och på tal om annat, fin liten notis i Borås Tidning idag. Ska scanna in..

Samt, det blev 19 minuters film, en stor felräkning av mig från första början. Men det är rätt mycket material ändå! smile

Yellow bug!
1 640 Inlägg
8 april 2008
http://i29.tinypic.com/2hhg35v.jpg

Högerklicka och "visa bild" tongue
Senast redigerat av Edil_ (8 april 2008)

242 Inlägg
8 april 2008
SMYG PREMIÄR för GBrt´s Hemsida!  GBrt

Registrera er och ge synpunkter...

Ni som var registrerade förut får registrera om er pg.a sidan inte var i sitt fulla bruk!
Senast redigerat av GiGanT (8 april 2008)

Blyfot
142 Inlägg
8 april 2008
GiGanT skrev:
SMYG PREMIÄR för GBrt´s Hemsida!  GBrt

Registrera er och ge synpunkter...

Ni som var registrerade förut får registrera om er pg.a sidan inte var i sitt fulla bruk!

den är ju fortfarande nere? yikes

Sök