Kanske inte mycke till klyfta, men de måste vara minst B... de e iaf tillräckligt.. så länge de inte e A så e jag nöjd.. Koll också på ZTV tills den kommer igen Camaro.. höhö
75-D= Acceptabelt, 75-E=Lagom, så länge det inte är silikon....
vad är det för fel på silikon ??, fan funkar ju lika bra att klämma på dom som något annat.... sen har ju silicon lite andra trevliga egenskaper
Shit vad ni e ytliga......... Enligt mig så har storleken ingen som helst betydelse, bröst som bröst! Men enligt mig så ser det skumt ut med en lite större tjej med små bröst, men fan det ser förjävligt ut med en smal brud med typ e kupa, fy fan det är så man mår illa! Lagom e bäst, men stora e riktigt nice:P
Min morsa e från 48 men hon e kanske för gammal då...
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
Shit vad ni e ytliga......... Enligt mig så har storleken ingen som helst betydelse, bröst som bröst! Men enligt mig så ser det skumt ut med en lite större tjej med små bröst, men fan det ser förjävligt ut med en smal brud med typ e kupa, fy fan det är så man mår illa! Lagom e bäst, men stora e riktigt nice:P
Mvh Niclas
Jahadu, tjejer som har bröst och samtidigt är smala kan ju knappast rå för det. Min tjej är smal och har E, att nån skulle må illa av att se henne kan jag inte förstå..
Är man ytlig för man föredrar stora pattar ? Ok DÅ ÄR JAG YTLIG...
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
jag vill ha en brud med stora pattar lalalalala.-..
är iof nöjd med min brud och även hennes nuvarande utrustning;) och glöm inte jim carrey´s magiska ord "det är bara fula människor som säger att skönheten kommer innifrån"
Har märkt att det ofta är killar som har tjejer med små som säger att storleken kvittar.
Men precis som när tjejer säger att storleken på kuken kvittar så ljuger de killarna.
Size matters!
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Kanske inte mycke till klyfta, men de måste vara minst B... de e iaf tillräckligt.. så länge de inte e A så e jag nöjd.. Koll också på ZTV tills den kommer igen Camaro.. höhö
75-D= Acceptabelt, 75-E=Lagom, så länge det inte är silikon....
vad är det för fel på silikon ??, fan funkar ju lika bra att klämma på dom som något annat.... sen har ju silicon lite andra trevliga egenskaper
Jag får bara otrevliga tvångstankar (tror jag har aldrig känt på silipattar) men är ganska avtändande då man tänker "Tätningsmedel Tätningsmedel Tätningsmedel"
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Mvh Niclas
Jahadu, tjejer som har bröst och samtidigt är smala kan ju knappast rå för det. Min tjej är smal och har E, att nån skulle må illa av att se henne kan jag inte förstå..
Är man ytlig för man föredrar stora pattar ? Ok DÅ ÄR JAG YTLIG...
Sorry om jag antydde nå sånt! Vet att de inte kan rå nå för det, och menade även fast jag inte skrev det de som är typ as smala och gör en oprprerenlig(stavning) förstoring!
Jo man e ytlig om det bara e det som räknas, tex det första man nämner vid en disskution
Mitt ex har D, hennes bröst var roliga. Att bara ha tuttevårtor att leka måste vara tråkigt. Typ som att ha trasiga leksaker när man är liten.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.