3453
Sök

Bilder : The fast and the furious 4!

terazzi
23 juni 2008
roxe skrev:
alla filmer med bilar med är bra smile

hjahaha då haru inte sett street racer från 2008 va?
sämre bilfilm finns fan inte tongue

2 126 Inlägg
23 juni 2008
Är det nån mer en jag som reagerar på att Han (Sung Kang) ifrån Tokyo drift är med i den nya?

2 201 Inlägg
23 juni 2008
Big_JN skrev:
Är det nån mer en jag som reagerar på att Han (Sung Kang) ifrån Tokyo drift är med i den nya?

han återuppstår  big_smile

men håller med, lite konstigt är det

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
23 juni 2008
peter_1976 skrev:
Big_JN skrev:

Nu har jag inte läst något manus.. Men det finns inte delar av filmen som utspelar sig innan tokyodrift, därför han lever?

2 201 Inlägg
23 juni 2008
_ZooN_ skrev:
peter_1976 skrev:
Big_JN skrev:

Nu har jag inte läst något manus.. Men det finns inte delar av filmen som utspelar sig innan tokyodrift, därför han lever?

jag vet bara vad som står på IMDB

"Vin Diesel and Paul Walker re-team for the ultimate chapter of the franchise built on Fast cars -- "Fast and Furious." Heading back to the streets where it all began, they rejoin Michelle Rodriguez and Jordana Brewster to blast muscle, tuner and exotic cars across Los Angeles and floor through the Mexican desert in the new high-octane action-thriller. When a crime brings them back to L.A., fugitive ex-con Dom Toretto (Diesel) reignites his feud with agent Brian O'Connor (Walker). But as they are forced to confront a shared enemy, Dom and Brian must give in to an uncertain new trust if they hope to outmaneuver him. And from convoy heists to precision tunnel crawls across international lines, two men will find the best way to get revenge: push the limits of what's possible behind the wheel"

så denna kanske utspelar sig innan tokyo drift?

Got VTEC?
1 593 Inlägg
24 juni 2008
Om jag har uppfattat det hela rätt så handlar filmen om vad som händer efter 2 Fast 2 Furious, alltså innan Tokyo Drift, därför Haan lever. smile

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

221 Inlägg
24 juni 2008
En till film som alla 13- åringar kommer att älska. Filmen kommer nog suga k*k som dom andra gjorde men ändå så ser man fram till den, för det finns ju inte speciellt många bilfilmer.

1 587 Inlägg
2 juli 2008
Blixten854 skrev:
En till film som alla 13- åringar kommer att älska. Filmen kommer nog suga k*k som dom andra gjorde men ändå så ser man fram till den, för det finns ju inte speciellt många bilfilmer.

Så med andra ord påstår du att FF filmerna är dåliga.. haha ajja.. Säg en " Bil Film " Som är bättre än FF då big_smile !!

2 230 Inlägg
2 juli 2008
kommer ingen kunna göra för det finns det inte wink

så kan det vara då det inte blev som det skulle

406 Inlägg
2 juli 2008
just när man började undra när nästa skulle komma, dom får gärna göra 100filmer till så har man nått att fylla luckorna i kalendern med.

:DPlattan i mattan:D

Got VTEC?
1 593 Inlägg
2 juli 2008
Severin skrev:
Blixten854 skrev:

Så med andra ord påstår du att FF filmerna är dåliga.. haha ajja.. Säg en " Bil Film " Som är bättre än FF då big_smile !!

Rojpen skrev:

Initial D Drift Racer och återigen Initial D Drift Racer. smile

221 Inlägg
4 juli 2008
Takashi skrev:
Severin skrev:
Blixten854 skrev:

Rojpen skrev:

Nja filmen är ju inge vidare men Initial D Anime är svin bra! Fast den är bättre en FF iaf!

Alla pojkar och flickor se till att tanka hem Initial D NU!

- First Stage 26 ep
- Second Stage 13 ep
- Third Stage 1h 44min
- Fourth Stage 24 ep

Se dom med japansk ljud och textat, och inte den värdelösa Jänkar skiten!
Senast redigerat av Blixten854 (4 juli 2008)

BaM BaM
232 Inlägg
21 augusti 2008
Blixten854 skrev:
Takashi skrev:
Severin skrev:

Rojpen skrev:

Nja filmen är ju inge vidare men Initial D Anime är svin bra! Fast den är bättre en FF iaf!

Alla pojkar och flickor se till att tanka hem Initial D NU!

- First Stage 26 ep
- Second Stage 13 ep
- Third Stage 1h 44min
- Fourth Stage 24 ep

Se dom med japansk ljud och textat, och inte den värdelösa Jänkar skiten!

Inte sagt att FF är "Oscars matrial" men Initial D SUGER................

Inget vara för evigt.

R-Berg
392 Inlägg
22 augusti 2008
Initial D tycker jag är en klart bättre drift rulle än tokyo drift där allting är så himla överdrivet! Sen att handlingen är lite små dålig i Initial D spelar inte mig någon roll, var ju ute efter att få se drifting!

Saaboholic
3 129 Inlägg
22 augusti 2008
Finns 4.an ute än?

"Liberty of thought is the life of the soul"

Withlimb
210 Inlägg
22 augusti 2008
hedley skrev:
Finns 4.an ute än?

Juni -09 enligt de förra sidorna i tråden, välkommet in i spelet.

105hk rent vansinne!

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
23 augusti 2008
Är det nya eller gammla Dodge Chargern som är med? Hoppas det är nya med SRT8'an :]

56 Inlägg
15 december 2008
Nice att 4 kommer att släppas tre månader tidigare än vad det var tänkt,alltså i april....

Det SKA gå!
434 Inlägg
15 december 2008
Blir det FF Legenderna eller kommer det vara nya med i denna oxå ?

Kolla gärna in mitt VR6 Projekt.

Got VTEC?
1 593 Inlägg
17 december 2008
Wallin850 skrev:
Blir det FF Legenderna eller kommer det vara nya med i denna oxå ?

Kommer o va en del personer från de gamla filmerna men jag antar väll att det kommer komma en hel del nya också.

Sök