3541
Sök

Deamon Supran

10 Inlägg
9 januari 2006
haha big_smile skulle nog hellre ta 600 000 än bilen tror jag smile

Zazty.com
9 Inlägg
9 januari 2006
deamon skrev:
hej
för det första har jag inte tgit åt mig nån ära , viist vinner jag en och annan utställning men vadå rå det e min bil , sen vet nog de flesta att det inte e jag som byggt den utan en vänn till mig . jag och Jiray bytte bil jag hade en Porsche 996 cab 00a
sen e det inte nån i Norge som byggt bilen ,, motorn byggdes i danmark och servades av supraracing , karossen och bredningen gjordes av Ari Koskinnen som e en legend i svensk bilbyggar historia Enligt mig.. sen fattar jag inte varför folk ska bry sig så mycke??? det e min bl och mina pengar ,, har för övrigt passion för snygga bilar då jag har 5 stycken just nu 3NSX:or en supra en hummer ,,, så jag tycker ni ska lägga ner er tid på nåt bätre ...
sen e det ju så att jag inte har tid och bygga bil då jag har 3företag och driva
därmed hoppas jag att ni fått svar på alla era frågor
min bil byggdes av flera personer men den ägdes av Jiray innan mig .jag kommer förtsätta bygga på den och det kommer säkert nästa ägare oxå göra.. vi ses på utställningarna 

GOD FORTSÄTTNING

måste bara fråga. du har driver 3 företag. har 3nsx,supra & hummer.alltså vad tjänar du i månaden???

Today Tomorrow Toyota

Avstängd
185 Inlägg
9 januari 2006
tillräckligt för att ni skall bli avunssjuka... grattis kevin.. du skall vara stolt över bilen...
vi syns...

645 Inlägg
9 januari 2006
deamon skrev:
he he

Tar det som att du ska hålla det hemligt ett tag till xD Lycka till!

645 Inlägg
9 januari 2006
fire_wizard skrev:
tillräckligt för att ni skall bli avunssjuka... grattis kevin.. du skall vara stolt över bilen...
vi syns...

Är det bmw850's bmw du har nu? Annars var den väldigt lik hans. tongue

Bayerische Motoren Werken
87 Inlägg
10 januari 2006
fire_wizard skrev:
vi syns...

jo du också

Addiction to Snow

5 Inlägg
10 januari 2006
Jag tror ja e kär tongue

8 Inlägg
10 januari 2006
Svenska avensjukan!
Det är ju bara o gratulera dig till snygga bilar, sen va alla andra tycker o tänker är inget att bry sig i!

ha det!

624 Inlägg
13 januari 2006
det e lugnt , jag tar inte åt mig,, alla får ju tycka vad de vill
synd bara med folk som har för lite och göra

272 Inlägg
19 januari 2006
Diskutionen om backspeglarna: Så här ser Bomex speglarna ut, någon som ser en skillnad? smile

http://www.envyperformance.com/images/products/exterior/bomexsuprawingmirrors80.jpg

Projekt 900hk 2JZ-GTE
www.jleracing.se - Tuningdelar till ett bra pris

9 108 Inlägg
20 januari 2006
BoostLogic skrev:
Diskutionen om backspeglarna: Så här ser Bomex speglarna ut, någon som ser en skillnad? smile

'

Ser du skillnad på en äkta veilside-front och en monterad och lackad kopia? smile Fast när det gäller backspeglar är ju passformen inte lika viktig heller..

1 854 Inlägg
26 januari 2006
vikingpower skrev:
JAG TYCKER ATT TOYOTA SUPRA SER UT SOM EN SÄL stylad eller inte.skyline är ju mycke stilrenare.

Bakfull?
Vet du hur en säl ser ut?

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
26 januari 2006
Jag skulle kunna sälja min själ till djävulen för att få den här bilen big_smile

Sen skulle jag vara beredd att offra "familjeförsäkringen" för hans 3 bilar och garage wink

624 Inlägg
26 januari 2006
alltså grabbar ni får inte ta illa upp om nån tycker en supra ser ut som en "säl" det bevisar ju att männinskan inte e riktig frisk ,skit i han ,huvudsaken e att många tycker om bilen,jobbar man tillräckligt hårt så uppnår man sina drömmar förr eller senare
lycka till alla bilfantaster

266 Inlägg
26 januari 2006
ToyotaClubSweden skrev:
nicke_b2 skrev:
det enda som skiljer suprorna åt är typ färgen endast det skulle inte skada med lite ny tänkande jag är så jävla trött på alla japs med samma kjolpaket på alla och så lite prylar från hks under huven

var lite innovativ för helvete följ inte trenden skapa en trend i stället

bygg en då för i helvete. visa vad du kan

det var därför jag valde golf istället för supra är så uttjatad samma med golf trean det är samma sak hela tiden, det är bara ägaren och färgen som skiljer tycker jag men jag är mental sjuk......

266 Inlägg
26 januari 2006
deamon ska bara säga att jag tycker absolut inte att din supra är ful eller inte innovatav jag är mest trött på alla andra supror som för det mesta är samma saker i en annan bil, jag är golf freak men tycker samma sak om golf trean som jag sa tidigare lexus ljus klarglas lyktor fram rs front m3 kjolar och speglar, det är så tråkigt, jag kan förstå att du inte bygger själv när du har 3 firmor att sköta så all credd till att du satsar dina pengar på bilar...

Driver
2 111 Inlägg
26 januari 2006
nicke_b2 skrev:
ToyotaClubSweden skrev:
nicke_b2 skrev:
det enda som skiljer suprorna åt är typ färgen endast det skulle inte skada med lite ny tänkande jag är så jävla trött på alla japs med samma kjolpaket på alla och så lite prylar från hks under huven

var lite innovativ för helvete följ inte trenden skapa en trend i stället

bygg en då för i helvete. visa vad du kan

det var därför jag valde golf istället för supra är så uttjatad samma med golf trean det är samma sak hela tiden, det är bara ägaren och färgen som skiljer tycker jag men jag är mental sjuk......

hehe så du valde alltså mellan e n supra o din golf o valde golfen för att den inte är lika uttjatad ?

Tillåt mig småle wink

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
26 januari 2006
Var gick den där historien fel? lol Golf före Supra big_smile

228 Inlägg
26 januari 2006
fire_wizard skrev:
vi syns...

klart att man är avundsjuk den som inte är det är ju konstig.. jag skulle mer än gärna vara i kevins skor, men jag jobbar nog inte ENs nära lika mycket som han och då jobbar man 160 h i månaden..*asg* gillar supran men hoppas att NSX:en blir ännu vildare..

tycker att du blev lite snål där om det stämmer det som står i nya bilsport...370 hk....Lite mer kan du väl ge oss som saknar effekt...smile kan du inte kompensera oss lite med MASSOR...

lycka till hoppas bygget går bra...

Mattias

RäZeR Matte hittar rätt i år.
familjeräzer på heltid

Sök