förjävla nice med loggan... såg lite klurigt ut men inte så svårt endå, eller?
Inget man gör rakt av utan att ha gjort det innan direkt
Först ska ju yttre formen sågas till, och då måste man beräkna bort tjockleken på tyget som ska sitta runt också, plus delarna i mitten, minus tygtjockleken.
Rätt mycket pillande, men har man tid och rätt maskiner är de lungt.
Haha, kanon! Föredrar en USP, men smaken är ju som sagt delad......Blir lådan tillräckligt tät när du sågat ut det där?? Iofs är det ju emr material som skall tillbaka än det var från början, men ändå?
//Erik Mitt Projekt! If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura Sponsorer sökes!
Haha, kanon! Föredrar en USP, men smaken är ju som sagt delad......Blir lådan tillräckligt tät när du sågat ut det där?? Iofs är det ju emr material som skall tillbaka än det var från början, men ändå?
nejdå, lådan är byggd som vanligt, sen sitter det en extra baksida på lådan som är utskuren bara. Så det är inga problem med täthet eller så
Har åkt på matförgiftning så man är lite halvt utslagen just nu, men de börjar bli bättre så imorrn är jag tillbaka med mer bilder.
Bl.a. ska vår Golf 1;a börja byggas. Dörrarna i den kommer innehålla 4st 8" basar + dubbla 4". Se mina filmer hur det galenskapsbygget såg ut förra året, detta år ska vi lägga mer byggtid än ett dygn på den däremot
Har åkt på matförgiftning så man är lite halvt utslagen just nu, men de börjar bli bättre så imorrn är jag tillbaka med mer bilder.
Bl.a. ska vår Golf 1;a börja byggas. Dörrarna i den kommer innehålla 4st 8" basar + dubbla 4". Se mina filmer hur det galenskapsbygget såg ut förra året, detta år ska vi lägga mer byggtid än ett dygn på den däremot
Aj, fasen.. Krya på dig.. Hehe.. Den lilla orangea? Går det att spela högre utan att taket lossnar?