Update 23/4Så nu efter ett ganska bra tag så har jag en liten update, men eftersom jag glömde min datorkabel till mobilen hos min farsa så får bilder utebli idag

under senaste tiden har jag varit ute och kört mycket, varit på streetrace träff med mera. det som jag har gjort på bilen är att rekondat hela lacken med poler pasta och sedan vaxat den, lacken blev som ny;) kommer bilder på detta

annars så har jag bara dragit en ny strömkabel till slutsteget på 10 mm2, eftersom den förra bara var på 6.5 vilket jag blev rekommenderad att ha lite större. sedan så har bilen gått sina mil, det är ju så underbart att åka runt i solen med polare och lyssna på musik

Igår kollade jag även upp vad 2½" rör från katten, och ljuddämpare och slutrör skulle gå på, och det jag fick fram var 1000 kr. så detta kommer att göras på bilen nästa månad troligen. även toning om plånkan tillåter:p
nästa ställe bilen ska till är Karlstad träffen den 26e, ska bli skit kul. om det är fler folk som ska åka dit, från trakterna här omkring tycker jag ska kolla upp karavanen som vi försöker få ihop upp till träffen

Och idag hade jag världens tur med hastighetskontroll, såg bara att det var någon som lutade sig mot en stolpe. när jag kom nämre så visa det sig vara en polis med laser, han vinka in mig och sa att jag glömt att sätta på framljuset

pulsen var ganska hög iaf ^^. så jag fick åka vidare utan böter

vilken tur:D
det är ju en speciell vecka nu med massor av kontroller nu, så se upp på vägarna och kör försiktigt tråkigt att bli av med kortet ...
det var allt för idag
mvh stångberg