Om ni som inte åkt än tänker åka upp imon eller så kan jag bara ge ett råd..VINTERDÄCK. vi har nu ikväll fått 10-15cm (på 3½timme) snö här i Jönköping och det är väldigt halt. Så om ni tänker ha sommarsulor på så håll er hemma...!
Bor på andra sidan motorvägen 10 min från Elmia o här är de fan ingen snö på vägen o tala om.
Haha...det va som. jag bor på Mariebo och här är det mycke snö.
var där igår och var va all snö som folk pratade om ? var solsken fram till kl 3 sen kom det snö i typ 5min inget la sig kom inte snö som la sig förän vid 6-7 tiden då det blev halt och då åkte man till A6 och lekte
Första året ja var där och de lär inte bli de sista heller , visst de var mycke folk o köer o trängsel men fan va kul de var även om ja åkte själv, en upplevelse man läre ha gjort i livet ....
Tycker det va riktigt dåligt iår! för mkt folk, borde finnas en gräns, gick ju knapt o komma fram såg knappt nåt! Va inga direkt roliga bilar att kolla på heller, fans en del men mkt som inte va nåt o se! va där högst en timme sen drog vi igen. hoppas det blir bättre nästa år! (N)