Tackar. Ja, Nu ser jag direkt att jag kommer köpa dessa fälgar Det stod mellan dessa eller ett par ljusa fälgar. Samt att jag ska tona rutorna Tusen tack!
Dock så ser det fortfarande ut som 17", Får kanske slå till med 20 istället?
Tackar. Ja, Nu ser jag direkt att jag kommer köpa dessa fälgar Det stod mellan dessa eller ett par ljusa fälgar. Samt att jag ska tona rutorna Tusen tack!
Dock så ser det fortfarande ut som 17", Får kanske slå till med 20 istället?
Varsågod, kul att nån verkligen genomför sina planer, jobbet känns mer "värt" då
Räknade ut vad 19" skulle vara, däcken är oförändrade.. (19 / 17 = 1,11764706. Multiplicerade det med de gamla fälgarnas storlek, för det var väl 17"?)
Det blir hur som helst mkt finare än innan om du gör detta, tror jag! På den där hemsidan finns det ju "bara" upp till 19" ändå, så kör på det tkr jag & lycka till!
Ja, Jag kommer garanterat genomföra dessa planer dock så blir det mot sommaren. Nu är det annat jag kommer fokusera på först dock Ja, Du har rätt det var 17" på bilden, Dvs orginalfälgarna. Men jag tror jag kommer köra med 20" för det finns men kommer inte riktigt ihåg sidan bara. För visst ser den bättre ut än innan, Helt klart Tack igen
Riktigt fränt måste jag säga, Gillar det där stark. Nu börjar mina ideer bolla i skallen här. Tonad sidoblinkers blir det också, och det är enkelt och billigt att fixa ,Tackar