3489
Sök

Realcar´s R-Performancemätare, är de bra?

ElectroRaggare
886 Inlägg
9 april 2008
Trådstartare
#1
Jag tänkte köpa lite mätare för att hålla koll på lite lullull i bilen, Är Realcars R-Performancemätare någe bra?
Eller är de för billiga och är bara skrot?

http://www.realcar.se/servlet/us_pyra?w … st&p=H
De mätare jag funderar på är Oljetryck, Oljetemp, vacuum, lambda.



Känner att jag inte riktigt har råd att köpa de finare mätarna som snittar på 1000-1300stk.

Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.

"Unloaded"
1 557 Inlägg
9 april 2008
#2
Handla från USA, löjligt mkt billigare, dollarn är skitlåg och du kan få en Autometer/gauge-mätare från US för samma pris som du får den "skräpigaste" budget-modell som finns i Sverige, ifall du letar lite, Ebay är din vän big_smile Och ja, frakt inräknat = fortfarande så mycket billigare.

"When innovation meets passion!"

ElectroRaggare
886 Inlägg
9 april 2008
Trådstartare
#3
Jag håller på att kolla på summit just precis nu smile

Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.


Sök