Vad är det mest onödiga du har köpt?

gloudarck the greatest
21 december 2006 · 121 Inlägg

hmm moste vart en gaddning till bruden för några pårsen i fölovnings prisent. 2500 sen efter en vecka blev man dumpad o inte sett dom efter det:(

The Mödd
nicke_lar
21 december 2006 · 8 Inlägg

alla bältesböter man har fått känns ju inte heller så värt..

BMW 750 ial (1996)
HoKkee
21 december 2006 · 845 Inlägg

är väl en heldel de.. kan inte kommapå någe just nu men mycket är de..

beemern .......
21 december 2006 · 2 655 Inlägg

nicke_lar skrev:
alla bältesböter man har fått känns ju inte heller så värt..

egentligen tycker ja de e rätt åt dej eftersom du e så dum å inte använder bälte. va själv lite slarvig me de förut men efter en ganska våldsam nästan dödskrock så använder ja alltid bältet för ja vet hur mycke de hjälper.

de onödigaste ja köpt är väl all godis å dricka och sånt som man egentligen kunnat lagt på bil tongue

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
21 december 2006 · 5 753 Inlägg

beemern skrev:

nicke_lar skrev:
alla bältesböter man har fått känns ju inte heller så värt..

egentligen tycker ja de e rätt åt dej eftersom du e så dum å inte använder bälte. va själv lite slarvig me de förut men efter en ganska våldsam nästan dödskrock så använder ja alltid bältet för ja vet hur mycke de hjälper.

de onödigaste ja köpt är väl all godis å dricka och sånt som man egentligen kunnat lagt på bil tongue

ja fan bälte ska man självklart använda!! använder själv bälte jämt.. även om de bara handlar om ett par kilometer typ... iaf i min bil så känns de knappt att man har bältet på sig å då stör man sig inte på de heller... bältet är ju tillverkat för att användas wink  å de är ju en billig liv försäkring smile

Senast redigerat av volvo_glenne (21 december 2006)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
dusty Living in the fastlane
21 december 2006 · 2 616 Inlägg

tja det jag kommer på så  direkt är ett sony psp som jag använde en gång tongue

min golf vr6 var också ett onördigt köp köpte den för 50k hade den i två månader sen gick den sönder och fick 30k för den

Senast redigerat av dusty (21 december 2006)

Generalen Fritids-designer
21 december 2006 · 293 Inlägg

En Elvis skiva jag aldrig lyssnat på... hmm

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."
nicke_lar
21 december 2006 · 8 Inlägg

volvo_glenne skrev:

beemern skrev:

nicke_lar skrev:
alla bältesböter man har fått känns ju inte heller så värt..

egentligen tycker ja de e rätt åt dej eftersom du e så dum å inte använder bälte. va själv lite slarvig me de förut men efter en ganska våldsam nästan dödskrock så använder ja alltid bältet för ja vet hur mycke de hjälper.

de onödigaste ja köpt är väl all godis å dricka och sånt som man egentligen kunnat lagt på bil :P

ja fan bälte ska man självklart använda!! använder själv bälte jämt.. även om de bara handlar om ett par kilometer typ... iaf i min bil så känns de knappt att man har bältet på sig å då stör man sig inte på de heller... bältet är ju tillverkat för att användas ;)  å de är ju en billig liv försäkring :)

nä jag vet, men nog använder jag också bälte för de mesta men de är väl dom gångerna när man ska en kort sväng man är slarvig.

BMW 750 ial (1996)
Wee
21 december 2006 · 501 Inlägg

Det senaste måste ha varit en radiostyrd helikopter. Köpte en sån för att jag tyckte det såg skojj ut, Det stod att den var för nybörjare, så den köpte jag..   Men inte fan var det lätt att flyga, krachade den på engång... så nu ligger den i ett skåp och skräpar. har inte orkat beställa nya grejjer till den.

OBS: Ironi
Goven
21 december 2006 · 264 Inlägg

en minidisc sad

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.
beemern .......
21 december 2006 · 2 655 Inlägg

nicke_lar skrev:

volvo_glenne skrev:

beemern skrev:

egentligen tycker ja de e rätt åt dej eftersom du e så dum å inte använder bälte. va själv lite slarvig me de förut men efter en ganska våldsam nästan dödskrock så använder ja alltid bältet för ja vet hur mycke de hjälper.

de onödigaste ja köpt är väl all godis å dricka och sånt som man egentligen kunnat lagt på bil tongue

ja fan bälte ska man självklart använda!! använder själv bälte jämt.. även om de bara handlar om ett par kilometer typ... iaf i min bil så känns de knappt att man har bältet på sig å då stör man sig inte på de heller... bältet är ju tillverkat för att användas wink  å de är ju en billig liv försäkring smile

nä jag vet, men nog använder jag också bälte för de mesta men de är väl dom gångerna när man ska en kort sväng man är slarvig.

bra de wink

Tompa Wheel whore
21 december 2006 · 215 Inlägg

Ett par framlampor till Passaten som va kassa (han jag köpte dom av sa att dom va skit fina).Kommer nog aldrig på bilen..Blir nog sopan istellet.

Audi A6 "Sportback" (2008)
Volkswagen Jetta LS "HennryJetta" (1981)
Volkswagen Golf GTi "5W Coupe" (2005)
eld Nordmann....
21 december 2006 · 57 Inlägg

.....kjøpte en Video spiller for et par år siden......har jo f¤n ikke en video kasset igjen....har aldri brukt den....alt går jo på disc eller HD nå...

Wicca
8 januari 2007 · 886 Inlägg

har köpt en del dumma grejer, men det dummaste var nog en kompressor, inte till bil utan en sån man kan ha när man spelar gura, grejen är att jag inte spelar den typen av musik, aldrig har använt den och aldrig kommer få nån användning av den big_smile

köpte även en gitarr för 9 000 i sommras, som jag använde i två veckor, sen dess har den stått i stället... dock kommer jag nog snart kunna sälja den för betydligt mer, kanske 15 om jag har tur. smile

Bancivic på låg budget:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p4237504
Min bilrelaterade facebooksida(Videos, bilder, tröjtryck m.m.):
https://www.facebook.com/TheSwedishPetrolhead
FreddeK
8 januari 2007 ·

eld skrev:
.....kjøpte en Video spiller for et par år siden......har jo f¤n ikke en video kasset igjen....har aldri brukt den....alt går jo på disc eller HD nå...

Ofasiken...utvecklingen går även fram i norge=)

båge montör och hobby mekaniker
8 januari 2007 · 2 672 Inlägg

hmm, mest onödiga...

ett plastkitt och dekalr till fiddyn, som pajja när ja blev påhoppad på banan två dar efter julen 2005.. kändes surt, haft i fyra dar..

och även en MP3 spelare som ja köpte för 1100 för två års sen, som efter tre dar sjönk till 750:- lr nåt... man ska intee ha för brottom när det gäller tekniska saker tongue

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.
Volkswagen Caddy 1,8 16v mk1 "Lilla Blå" (1990)
Volkswagen Golf GTD "Smokey Joe" (1990)
Edman Busdriver
9 januari 2007 · 389 Inlägg

Strax efter lumpen så köpte jag mig en sunkig 86as celica för 7000:- med den skulle jag efter en månad åka och hälsa på en brutta i östersund som jag kärat ner mig i när jag gjorde lumpen. Innan jag åkte så stoppade jag i en 500lapp i tankomaten men det gick bara i för 200spänn och det var obemannat tongue kom ungefär till bräcke innan jag märkte att motorn tappade varv och tvärdog...visade sig att någon gång hade tidigare ägare bytt kylare till en utan kylfläkt och tempmätaren var inte hundra vilket resulterade i totalhaveri. Där stod man då bredvid vägen och hade bara tur att en vänlig herre bogserade mig till bräcke där jag fick ta tåg vidare till östersund, jag träffade tjejen en natt och sen så fick jag ta ungefär 4 olika tåg för att komma hem igen dagen efter, när jag kom hem så fick jag betala 2000:- för att få hem bilen till där jag bor och sen skrotades bilen eftersom ingen ville laga skiten för under 5000:-. Bruden sket det sig med efteråt.

det blev en dyr natt det tongue

Senast redigerat av Edman (9 januari 2007)

johne36
9 januari 2007 · 8 Inlägg

saab 900 turbo mest värdelösa skit jag haft...

bmw: no turbo shit, just real power
mjukismagnus
9 januari 2007 · 470 Inlägg

En massa olika mobiler som jag haft en vecka sen försökt sålt...

Elscootern var ju värdelös totalt...

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
940R
9 januari 2007 · 1 567 Inlägg

Köpte en jätte fin volvo 940,93 fullservad och all utrustnig m.m för 42.000.Köpte till splirrans nya goodyear dubbdäck  1399st på fälg + att  en polare byggde in ljud i bilen för ett värde av 10000:-..Sålde bilen för 37.000 några veckor senare med allt jag hadde köpt till den..hadde den totalt i ca 5månader om ens det..Fy fan va jag ångrar det..

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang