3009
Sök

Går den extra ditsatta varvräknaren igenom besiktningen?

8 Inlägg
11 april 2008
Trådstartare
Hallo!
har en liten fundering kring den varvräknare jag precis satt in i bilen! går det att åka och besikta med den eller måste man plocka bort den? (varvräknaren är ganska stor o har en diameter på kanske 16cm och sitter utanför instrumentpanelen.. tacksam för svar !smile

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
11 april 2008
Så länge den inte skymmer sikten så ska det inte vara några problem

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

124 Inlägg
11 april 2008
Håller tummarna för dig surfarn x)

Facepalm - Because expressing how dumb that was in words just doesn't work

KHRacing
11 april 2008
mkt lätt att få en tvåa på detta, då den kan sitta i islagszonen för passagerare/förare, tag hellre bort den tillfälligt

hej
291 Inlägg
11 april 2008
besiktiga min 945:a med en stor varvräknare + shiftlight. hon sa att det var skit bra placering för att den skymmer inte sikten och inte i zonen för att hamna med kroppen smile, om man krockar etc. men fan inte tänker man krocka sin bil eller ? smile

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
11 april 2008
Vet inte riktigt hur det ser ut i din men jag fick 2:a i en flygande besiktning med min 5" varvräknare, tyckte det var löjligt och plocka inte bort den till besiktningen som följde men dom gick på polisens linje och inte min roll .

I mitt fall berodde det på att man kunde slå i den, men min motivering var att slår man i den med bältet på är man ändå död samma sekund man kommer dit varvräknaren satt wink .

- Time Attack -

Sök