Att få råd med 200sx

Dr-Kosmos RS'are
11 april 2008 · 125 Inlägg

Tips om hur man får ihop 20k, jag behöver pengarna riktigt mkt. Ingen runt uppsala som behöver nån personal? tonguetongue

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
FireTraXX DFFL
11 april 2008 · 9 020 Inlägg

Man jobbar.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Markolainen
11 april 2008 ·

Eller lånar.tongue

Dr-Kosmos RS'are
11 april 2008 · 125 Inlägg

Nr 2 är uteslutet, tänker inte låna pengar. Men jobb är ju så jävla svåra att få sad

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
FireTraXX DFFL
11 april 2008 · 9 020 Inlägg

Sälj din Sunny?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Dr-Kosmos RS'are
11 april 2008 · 125 Inlägg

Ja, men det ger max 10k, behöver minst 25k tongue

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
shogun
11 april 2008 · 2 117 Inlägg

Du kan ju köpa min... wink

Det finns nog ingen annan utväg än att be den rika fastern i Staterna om ett litet bidrag eller liknande.
Kostar ju även en del i försäkring mm. För 25 så får du nog bara en skaplig kärra med mycket kvar att göra...

Nissan 200SX "Shogun" (1989)
Dr-Kosmos RS'are
11 april 2008 · 125 Inlägg

Aja...hmmm, men asså grejen är att jag vill peta på den och fixa den, det är det som är kul. Men behöver nog ett jobb först.

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
shogun
11 april 2008 · 2 117 Inlägg

Dr-Kosmos skrev:
Aja...hmmm, men asså grejen är att jag vill peta på den och fixa den, det är det som är kul. Men behöver nog ett jobb först.

Ja, det är en bra utgångspunkt. Håller tummarna för dig och hoppas du hittar ett snart smile

Nissan 200SX "Shogun" (1989)
terazzi
11 april 2008 ·

Hade precis tänkt säga det,jobba,spara,snåla och köp o bli nöjd smile själv sparar man in på allt bara för o ha råd med den.. glad man börjar jobba på Måndag big_smile

Önskar dig lycka till smile fan roligare bil e ju fan svårt hitta lixom wink
200sx är ingen bil,det är en livsstil ^^

Dr-Kosmos RS'are
11 april 2008 · 125 Inlägg

Ja kan tänka mig det! Nissan allmänt är bra bilar. Men men man får väl ha tålamod då tongue

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
terazzi
11 april 2008 ·

Dr-Kosmos skrev:
Ja kan tänka mig det! Nissan allmänt är bra bilar. Men men man får väl ha tålamod då tongue

Ja jag har hållt ut i 3,5 år..men än är man lika trogen smile älskar den bilen,sen kommer säkert folk säga nu.. ja den kostar BARA 30-45.000 för en i bra skick.. men vad vissa inte verkar fatta e att ALLA har inte så mkt pengar,.. pga olika anledningar så det e därför jag önskar dig lycka till smile

Dr-Kosmos RS'are
11 april 2008 · 125 Inlägg

Tackar så mkt för hjälpen big_smile

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
terazzi
11 april 2008 ·

O du,om du köper en kolla så den e nyrenoverad motor eller iaf e igenomgången..e den orginal så fixa 19 raders oljekyl från setrab eller annat smile Annan intercooler kan med va bra o kolla upp wink kudoz har det o fixar d lätt.. kolla under rost under vinge*vanligt* även vid balkarna vid dörrarna.. sen kan du byta ut vev/ramöagerna med för säkerhets skull så du slipper vev/ramlager ras wink bara ett litet tips!!

Dr-Kosmos RS'are
11 april 2008 · 125 Inlägg

Aa okej, tack för tipset, kommer nog fråga en hel del sånt där när jag fått tag i den big_smile

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
Darkie dARKiE
11 april 2008 · 5 031 Inlägg

terazzi skrev:
Hade precis tänkt säga det,jobba,spara,snåla och köp o bli nöjd smile själv sparar man in på allt bara för o ha råd med den.. glad man börjar jobba på Måndag big_smile

Önskar dig lycka till smile fan roligare bil e ju fan svårt hitta lixom wink
200sx är ingen bil,det är en livsstil ^^

då har du inte kört många bilar wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
terazzi
11 april 2008 ·

Darkie skrev:

terazzi skrev:
Hade precis tänkt säga det,jobba,spara,snåla och köp o bli nöjd smile själv sparar man in på allt bara för o ha råd med den.. glad man börjar jobba på Måndag big_smile

Önskar dig lycka till smile fan roligare bil e ju fan svårt hitta lixom wink
200sx är ingen bil,det är en livsstil ^^

då har du inte kört många bilar wink

hahaha wink blivit en del wink men ingen som tilltalat mig på samma sätt faktiskt smile

Dr-Kosmos RS'are
11 april 2008 · 125 Inlägg

Jorå, SLK, Civic, många Volvo, min Sunny, en GTI sunny, en Impreza, en Dogde-Van(^.^), en sån här......lastbil! wink Saab 95 Turbo, 944 LTT samt en skogsmaskin, och motorkörning på en Boeing 737-800. Aaah och nu orkar ja inte mer, Nissan äger allt, japaner äger allt!!

Senast redigerat av Dr-Kosmos (11 april 2008)

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
camaro67 Meister
11 april 2008 · 6 763 Inlägg

Dr-Kosmos skrev:
Jorå, SLK, Civic, många Volvo, min Sunny, en GTI sunny, en Impreza, en Dogde-Van(^.^), en sån här......lastbil! wink Saab 95 Turbo, 944 LTT samt en skogsmaskin, och motorkörning på en Boeing 737-800. Aaah och nu orkar ja inte mer, Nissan äger allt, japaner äger allt!!

Japan äger väll inte speciellt mycke. Iaf inte till den folkmängden de har.. De klättrer ju på varandra.. Och japanerna har väll aldrig uppfunnit något? De tar bara andras ideér.

Men som sagt skaffa ett jobb är ju en bra början.

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Dr-Kosmos RS'are
11 april 2008 · 125 Inlägg

Nej ja menar de va ju inte alls dem som uppfann den moderna bilindustrin..*Toyota*, fråga vilka biltillverkare som helst om de kör med "muda" i baktanke...betyder slöseri på japanska för övrigt...

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang