5527
Sök

Angående: Varberg:s träffar!

AJA Motorsport
450 Inlägg
16 december 2009
jag kommer inte , måste hoppa in o jobba.

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

Yeaaahh
257 Inlägg
18 december 2009
Trådstartare
som sagt intresset verkade inte högt men jag kommer va vid fästningen kl 11 ungefär och dom som vill får haka på där ifrån:Dbig_smile om det blir några:D MVH Peter

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

Supraman
2 300 Inlägg
1 januari 2010
Är varberg helt dött?
Nog för att det är vinter men såhär dött på en vinter har det inte vart på länge.

Om ingen har några planer så kanske det är meningslöst med att hålla denna tråden öppen och kan kanske likaväl låsas.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Lastbilschaffis
811 Inlägg
1 januari 2010
sluta va så munter stefan

1 163 Inlägg
1 januari 2010
Att det har precis varit jul och nyårs tider kan ju vara en anledning?
Dessutom är det garagesäsong + att många har det dåligt ställt just nu med jobb, m.m. så kanske inte så konstigt att det är dött?

Ett förslag hade ju varit att man försöker samla ett gäng och bara ta en pizza?
Stå ute och frysa arslet av sig är kanske inte så intressant och varför stå ute och tjata bilar när dom flesta intressanta bilarna står inne just nu?
Då kan man lika gärna samla dom som har tid och lust, sitta inne, käka och tjata skit istället för mat behöver vi alla och en timme eller 2 under en helgdag borde många kunna undvara nu efter högtiderna.

Mvh Joel

Supraman
2 300 Inlägg
2 januari 2010
att det har vart helger fattar man, detta gäller generellt över hela höst/vinter.
att stå ute och frysa är meningslöst men även på sommaren är det svagt.
Många har eller kommer att söka sig till gbg istället om det inte blir någon ordning och slut på allt skitsnack.
Många vill inte gå på träffarna just för att stämningen är kass.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

1 163 Inlägg
3 januari 2010
Jag som inte umgås så mkt med er har märkt att du har rätt i att det kan vara en del smutskastning.
Ni tycks vara indelade i olika grupper/gäng och håller er till dom, tyvärr leder det just till smutskastningen...

Men där var väl flera lyckade träffar under sommaren ändå där många dök upp?
Engagemang och vilja så ska det lösa sig, istället för att gnälla om att det kanske du skulle ta och försöka fixa något?
Visst, det kanske bara kommer 3 personer men det är alltid något.
Karlberg försöker ju verkligen få lite ordning på det och om fler hjälpte han eller kom med egna förslag eller idéer så skulle det inte göra saken sämre...

Tycker en pizza om två helger låter bra, är ju bara att bestämma pizzeria och tid sen får dom som är hungriga komma dit, blir det bara ett halvt dussin så är det alltid något?
Då finns det i alla fall ett engagemang till det från vissa personer, dom som sedan gnäller har ju sig själva att skylla.

Så mitt förslag är Söndag den 17 januari, 16:00 på Campino?
Ingen som helst idé att ändra tider och ställa in, då tröttnar folk ännu mer, antingen får folk vara på eller dyka upp en annan gång, det är fan inte svårare än så!
Men kanske bättre någon mer lämplig person håller i det i längden, Karlberg, var är du när vi behöver dig? wink

Mvh Joel

Yeaaahh
257 Inlägg
3 januari 2010
Trådstartare
Oj oj nu har man inte läst här på ett tag! Tackar joel för dom fina orden:) och du har absolut rätt det blir inte bättre att sitta och klaga utan man får jue göra något ut av situationen. visst varberg är som det är men varför bry sig?? jag är vän med alla och kan prata med alla inga problem alls. behöver inte vara något skit snack men det är för att folk bryr sig så mycket om vad andra tycker. aja nog om det! det är ett nytt år på G och många nya möjligheter jag har ett fullspeckat schema fram till sommaren med många nya ideer:Ptongue

Och Palm varför skulle vi låsa denna tråden?? jag menar sist jag skrev om en liten träff var kanske bara 2 veckor sen och var du intresserad?? det var jag och matthias som var på den.. hur många gånger har du vart på något som jag har anordnat?? tycker inte du ska skriva här om sånt som du inte uppfyller i verkligheten. hoppas du inte tar detta negativt men sluta klaga och kom med ideer eller kom på träffarna och visa dig ute:)

Denna tråd ska finnas kvar så länge intresse för träffar och evengemang finns:)

MVH Peter

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

Supraman
2 300 Inlägg
3 januari 2010
karlberg skrev:
Oj oj nu har man inte läst här på ett tag! Tackar joel för dom fina orden:) och du har absolut rätt det blir inte bättre att sitta och klaga utan man får jue göra något ut av situationen. visst varberg är som det är men varför bry sig?? jag är vän med alla och kan prata med alla inga problem alls. behöver inte vara något skit snack men det är för att folk bryr sig så mycket om vad andra tycker. aja nog om det! det är ett nytt år på G och många nya möjligheter jag har ett fullspeckat schema fram till sommaren med många nya ideer:Ptongue

Och Palm varför skulle vi låsa denna tråden?? jag menar sist jag skrev om en liten träff var kanske bara 2 veckor sen och var du intresserad?? det var jag och matthias som var på den.. hur många gånger har du vart på något som jag har anordnat?? tycker inte du ska skriva här om sånt som du inte uppfyller i verkligheten. hoppas du inte tar detta negativt men sluta klaga och kom med ideer eller kom på träffarna och visa dig ute:)

MVH Peter

Har inte vart på träffarna för att jag inte kunnat plus att man inte känner sig välkommen.
Varför åka på något som man inte är välkommen på samt att aldrig får reda på något.

Jag har massor med idéer men dom ratas oftast av en eller annan anledning.
iskörning, roadtrips, har t.o.m försökt att anordna superstage men det gick inte hem alls.

1 163 Inlägg
3 januari 2010
karlberg skrev:

MVH Peter

Ja, det är ju tyvärr så, Varberg är som det är, varför bry sig om skit snacket?
Fast jag är inte vän med någon, gör det jag själv känner för sen får folk tycka precis vad dom vill men jag pratar med alla och är lika trevlig mot alla. smile

Nytt år, nya idéer, visar folk lite engagemang så kan det bli riktigt bra!
Jag dyker gärna upp eller hjälper till om det behövs. smile

Stefan Varberg skrev:
Har inte vart på träffarna för att jag inte kunnat plus att man inte känner sig välkommen.
Varför åka på något som man inte är välkommen på samt att aldrig får reda på något.

Jag har massor med idéer men dom ratas oftast av en eller annan anledning.
iskörning, roadtrips, har t.o.m försökt att anordna superstage men det gick inte hem alls.

Har också haft svårt att känna mig välkommen bland många, antagligen är folk lite väl märkesbundna och har man förkärlek till Amerikanskt så tycks många vända ryggen till?
Men det låter jag inte hindra mig!
Där finns folk som man kan snacka med och många är trevliga mot en trots smakerna är olika...

Kan ärligt säga att du ofta har en dålig attityd och det påverkar folks intresse att hänga med på dina idéer.
Visst jag känner dig inte så väl Stefan men det jag har träffat dig i jobb och privat samt av det jag sett ute så framstår du inte som en positiv människa...
Folk tröttnar på sånt.

Se på Peter, engagemang och en positiv attityd leder långt, folk sluter upp och det händer saker.

Inget illa ment...

Mvh Joel

Bmw<3
340 Inlägg
5 januari 2010
Grabbar! Istället för att bråka kan vi la åka lite konbana eller bara köra omkring nu när det äntligen har kommit lite vitt på marken. Hade vart för jävla kul.

Vi kan utgå från cheapy å sen dra till en öppen plan smile

Någon som är sugen och har lite koner på lager?

Mvh

Yrkesförare
1 267 Inlägg
5 januari 2010
bearrr skrev:
Grabbar! Istället för att bråka kan vi la åka lite konbana eller bara köra omkring nu när det äntligen har kommit lite vitt på marken. Hade vart för jävla kul.

Vi kan utgå från cheapy å sen dra till en öppen plan smile

Någon som är sugen och har lite koner på lager?

Mvh

Vilken tid?

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

Bmw<3
340 Inlägg
5 januari 2010
Innan tid bestäms så vill ja först se om intresset finns överhuvudtaget.
Ni i göteborg verka ha mkt sladd tävlingar på ett ställe, så man får väl dra dit i värsta fall smile

1 163 Inlägg
5 januari 2010
Någon som kan lära mig sladda FWD? tongue

Har ingen RWD bil just nu, eller jo, 145:an om någon kan hjälpa mig sparka liv i den under helgen?

38 Inlägg
6 januari 2010
har du inte "bubba" ? xD vad e det för fel på 145:an ?

1 163 Inlägg
6 januari 2010
Forden ska säljas så den får förbli hel, chevan är utlånad och 145:an har div fel.
Men har inga däck till den ändå så den får stå kvar i garaget...
Snön är ju ändå alltid borta lagom till man är färdig.

Mvh

1 163 Inlägg
7 januari 2010
Såg ett helt gäng dårar som var ute och lekte på Industriområdet vid kvarnagården igår kväll...
5st Volvo, någon Sierra och nåt mer.
Var kul att se lite rörelse ute, sladda själv runt med en gammal Scania, inte riktigt lika kul.

38 Inlägg
8 januari 2010
dom brukar vara ute och sladda, vet vilka det e tongue var själv ute och sladda igår men dock med en Felhjulsdriven bil, men fortf skoj,

1 163 Inlägg
8 januari 2010
OK...
Synd man inte visste om att det var folk ute, hade kunnat stjäla tillbaka min cheva för en stund nöje i snön. smile

Lastbilschaffis
811 Inlägg
8 januari 2010
själv har man ju egen mark att sladda på big_smile

Sök