OJ! Sjukt längesen jag tittade här nu.. Har varit mycket annat än bilar i mitt huvud det sista.
Tycker, som någon sa tidigare, att allt skitsnack ska sluta! Att komma in i "gänget" ska inte heller vara svårt! Är / tycker ni det är det "vi" som måste ändra oss och välkomna nya ansikten bättre!
Själv hoppade jag på bilträffarna sent, och upplevde aldrig att det var speciellt svårt att "komma in". Visst första gången kände man inte speciellt många, men allt eftersom man dyker upp och pratar lite löst med folk löser det sig väldigt fort.
Karlberg ska ha mycket creds, han försöker få snurr på träffarna och är en otroligt välkomnande person!
Att lägga ner tråden bara för att det har varit lite aktivitet under vintermånaderna var det dummaste jag har hört...
Min plan är att snart sätta mig ner med Karlberg (han vet inte om det än) och planera något roligt inför våren.
Tror att man måste försöka sätta ett datum tidigt för ett få med fler. Många (bl.a jag) är inte inne här och läser varje dag, vilket kan vara en anledning till bortfallet.
Är du på Karlberg?