2294
Sök

Angående: Varberg:s träffar!

Bmw<3
340 Inlägg
8 januari 2010
haha du jag var ute å sladdade på din parkering för nån dag sen när vi skulle te donken xD. lite för mkt lyktstolpar dock

Var ute å sladdade som en tok på fladens industriområde i onsdas. Kan inte blir bättre. Där finns 2 rondeller och flera byggnader man kan köra bana runt. Måste prövas av er som inte testat innan wink
Senast redigerat av bearrr (8 januari 2010)

1 661 Inlägg
8 januari 2010
kaxxen skrev:
själv har man ju egen mark att sladda på big_smile

Haha mellan stugorna? smile

Lastbilschaffis
811 Inlägg
8 januari 2010
naj naj naj smile  min lilla grusplan & vid gräset där, bara man inte kommer för nära stolparna.  Björne björn det är donkens parkering smile den marken äger inte jag sad

Bmw<3
340 Inlägg
10 januari 2010
hahah får la ta din lilla grusplan imorgon då smile

AJA Motorsport
450 Inlägg
12 januari 2010
karlberg skrev:
Oj oj nu har man inte läst här på ett tag! Tackar joel för dom fina orden:) och du har absolut rätt det blir inte bättre att sitta och klaga utan man får jue göra något ut av situationen. visst varberg är som det är men varför bry sig?? jag är vän med alla och kan prata med alla inga problem alls. behöver inte vara något skit snack men det är för att folk bryr sig så mycket om vad andra tycker. aja nog om det! det är ett nytt år på G och många nya möjligheter jag har ett fullspeckat schema fram till sommaren med många nya ideer:Ptongue

Och Palm varför skulle vi låsa denna tråden?? jag menar sist jag skrev om en liten träff var kanske bara 2 veckor sen och var du intresserad?? det var jag och matthias som var på den.. hur många gånger har du vart på något som jag har anordnat?? tycker inte du ska skriva här om sånt som du inte uppfyller i verkligheten. hoppas du inte tar detta negativt men sluta klaga och kom med ideer eller kom på träffarna och visa dig ute:)

Denna tråd ska finnas kvar så länge intresse för träffar och evengemang finns:)

MVH Peter

Mvh Adam , håller helt med dig karlberg.

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

AJA Motorsport
450 Inlägg
12 januari 2010
NightCruiser skrev:
Någon som kan lära mig sladda FWD? tongue

Har ingen RWD bil just nu, eller jo, 145:an om någon kan hjälpa mig sparka liv i den under helgen?

Joel jag kan lära dig sladda FWD kör det året runt och är ganska hyp på det wink

AJA Motorsport
450 Inlägg
12 januari 2010
Ska även tilllägga att jag hade tänkt åka på roadtrip till vimmerby den 17 april, så om det finns intresse för det så vi kan åka fler. http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=163614.

Kom igen nu folks big_smile

1 163 Inlägg
12 januari 2010
liveforthis skrev:
Joel jag kan lära dig sladda FWD kör det året runt och är ganska hyp på det wink

Sounds good... smile
Ska bara ha fixat V70:n först, lite fix där nu....

Yeaaahh
257 Inlägg
12 januari 2010
Trådstartare
liveforthis skrev:
Ska även tilllägga att jag hade tänkt åka på roadtrip till vimmerby den 17 april, så om det finns intresse för det så vi kan åka fler. http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=163614.

Du kan lita på mig polarn:P låter skit skoj:P bara det inte är vid elmia.. vet inte när det är i ¨år:S

MVH

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

AJA Motorsport
450 Inlägg
12 januari 2010
karlberg skrev:
liveforthis skrev:

Du kan lita på mig polarn:P låter skit skoj:P bara det inte är vid elmia.. vet inte när det är i ¨år:S

MVH

Gött mannen big_smile elmia ska va 2-5 april i år smile

1 163 Inlägg
12 januari 2010
karlberg skrev:
liveforthis skrev:

MVH

Har nog ingen egen bil att köra dit med som är kul nog men om någon har plats åker jag gärna med som passagerare... smile
Kan man leka med kameran istället.

Mvh

AJA Motorsport
450 Inlägg
12 januari 2010
NightCruiser skrev:
karlberg skrev:
liveforthis skrev:

MVH

Har nog ingen egen bil att köra dit med som är kul nog men om någon har plats åker jag gärna med som passagerare... smile
Kan man leka med kameran istället.

Mvh

skulle ev kunna åka med mig smile dock är det ju jag som vill ha rolling pic på min bil wink hehe

1 163 Inlägg
337 Inlägg
20 januari 2010
OJ! Sjukt längesen jag tittade här nu.. Har varit mycket annat än bilar i mitt huvud det sista.

Tycker, som någon sa tidigare, att allt skitsnack ska sluta! Att komma in i "gänget" ska inte heller vara svårt! Är / tycker ni det är det "vi" som måste ändra oss och välkomna nya ansikten bättre!
Själv hoppade jag på bilträffarna sent, och upplevde aldrig att det var speciellt svårt att "komma in". Visst första gången kände man inte speciellt många, men allt eftersom man dyker upp och pratar lite löst med folk löser det sig väldigt fort.
Karlberg ska ha mycket creds, han försöker få snurr på träffarna och är en otroligt välkomnande person!

Att lägga ner tråden bara för att det har varit lite aktivitet under vintermånaderna var det dummaste jag har hört...

Min plan är att snart sätta mig ner med Karlberg (han vet inte om det än) och planera något roligt inför våren.
Tror att man måste försöka sätta ett datum tidigt för ett få med fler. Många (bl.a jag) är inte inne här och läser varje dag, vilket kan vara en anledning till bortfallet.

Är du på Karlberg?

337 Inlägg
20 januari 2010
Jag och Karlberg ska träffas en snabbis idag för att bolla lite idéer smile

AJA Motorsport
450 Inlägg
20 januari 2010
Bolla nu bra ider så man inte måste komma och hjälpa er wink dock gör man väl gärna det smile

AJA Motorsport
450 Inlägg
20 januari 2010
Och som sakt hoppas fler är på att åka till vimmerby den 17april! som en roadtrip smile http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=163614.

337 Inlägg
21 januari 2010
liveforthis skrev:
Och som sakt hoppas fler är på att åka till vimmerby den 17april! som en roadtrip smile http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=163614.

Låter kul! Dock är det ju en bit dit sad

Om vi skulle göra en sån landsvägskörning i år som vi gjorde förra året bumbi? big_smile

1 163 Inlägg
21 januari 2010
Effektiv körtid till Vimmerby är 3timmar med lastbil, lite över 2 timmar med personbil så det är inte sååå långt...  wink
Men sen tillkommer mat och tank stop på vägen med antar jag.

Problemet är ju inte att åka dit utan att orka hålla sig vaken på hemvägen. tongue

Mvh

Sök