2256
Sök

Angående: Varberg:s träffar!

204 Inlägg
21 januari 2010
jag följer med till vimmerby bara de inte är salt på vägarna

AJA Motorsport
450 Inlägg
21 januari 2010
Eiiiiik skrev:
liveforthis skrev:
Och som sakt hoppas fler är på att åka till vimmerby den 17april! som en roadtrip smile http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=163614.

Låter kul! Dock är det ju en bit dit sad

Om vi skulle göra en sån landsvägskörning i år som vi gjorde förra året bumbi? big_smile

Ja det tycker jag allt vi får göra va ju riktigt sköj! big_smile speciellt med tanke på att du verkar gilla älgar wink haha

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

AJA Motorsport
450 Inlägg
21 januari 2010
dodo skrev:
jag följer med till vimmerby bara de inte är salt på vägarna

Låter bra dodo smile jag hoppas ju också att saltet är väck då smile

Yeaaahh
257 Inlägg
22 januari 2010
Trådstartare
Ja då var jag och erik och snackade lite:P kom la inte fram till för mycket men att det ska ordnas lite mer konbana och raksträcka i:år men mer info om det kommer:P sen tänkte jag höra lite om vilka som ska dra till elmia iår?? tänkte man skulle ta detta i tid iår:P så vi blir ett gäng kanske??

MVH

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

AJA Motorsport
450 Inlägg
22 januari 2010
Jag tror jag står över elmia iår faktiskt då det bara blir dyrare o dyrare sen även för att spara för lite annat i sommar smile hoppas åka på mer ban/kon körning med både HPC o Clubjdm big_smile , men tycker helt klart vi ska försöka ha mer konbana iår hade vart riktigt sköj!

337 Inlägg
22 januari 2010
liveforthis skrev:
Eiiiiik skrev:
liveforthis skrev:
Och som sakt hoppas fler är på att åka till vimmerby den 17april! som en roadtrip smile http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=163614.

Låter kul! Dock är det ju en bit dit sad

Om vi skulle göra en sån landsvägskörning i år som vi gjorde förra året bumbi? big_smile

Ja det tycker jag allt vi får göra va ju riktigt sköj! big_smile speciellt med tanke på att du verkar gilla älgar wink haha

Älgar ska ge fan i att vara ute när vi kör wink
Fast va ju inte jag som va nära tongue

Bmw<3
340 Inlägg
22 januari 2010
Fint att ni börjat planera säsong -10 redan. Hojta till om ni behöver hjälp med nått så man inte bara snyltar på ert underbara engagemang till varbergs träffarna.
Får verkligen hoppas att det blir bättre iår smile Kommer i alla fall bli många fräcka bilar iår verkar de som

Elmia är väl en självklarhet iallafall kvälls aktiviteterna smile

229 Inlägg
22 januari 2010
Jag ska också te Elmia me Audin wink

337 Inlägg
23 januari 2010
Ja! Nu får vi fan dra igång detta, så att -10 blir riktigt jävla bra! big_smile

Elektriker/Montör
534 Inlägg
11 februari 2010
karlberg skrev:
Ja då var jag och erik och snackade lite:P kom la inte fram till för mycket men att det ska ordnas lite mer konbana och raksträcka i:år men mer info om det kommer:P sen tänkte jag höra lite om vilka som ska dra till elmia iår?? tänkte man skulle ta detta i tid iår:P så vi blir ett gäng kanske?? MVH

Finns en (nyskapad) tråd om detta från en kille i Halmstad. Hade ju varit roligt att få ihop en karavan med varberg, falkenberg, halmstad.
Misstänker att ni kör 153:an och sen 26:an till Elmia??

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??

229 Inlägg
11 februari 2010
Ska man ta å fixa gruppbiljetter te elmia mässan? grupper om minst 15 pers, 210 ist för 250 per person wink

kanske ä värt de?
Senast redigerat av Porsche_power (11 februari 2010)

Elektriker/Montör
534 Inlägg
11 februari 2010
Ja det låter ju inte fel. Hade ju varit roligt om man kunde blivit minst 15 bilar iaf..

TP Performance
113 Inlägg
11 februari 2010
Robbin_V90 skrev:
karlberg skrev:
Ja då var jag och erik och snackade lite:P kom la inte fram till för mycket men att det ska ordnas lite mer konbana och raksträcka i:år men mer info om det kommer:P sen tänkte jag höra lite om vilka som ska dra till elmia iår?? tänkte man skulle ta detta i tid iår:P så vi blir ett gäng kanske?? MVH

Finns en (nyskapad) tråd om detta från en kille i Halmstad. Hade ju varit roligt att få ihop en karavan med varberg, falkenberg, halmstad.

153:an har vi aldrig kört. och den vägen e juh så kass så skulle man få uppställ där med en cykel så skulle man troligtvis åka av vägen... tongue hahahaha

jag vet inte hur resten av varbergarna gör men jag och Tallen åker på lördag kl 08.00 precis som alla andra år dom som vill följa med är mycket välkomna, sen tror jag att Karlberg och några andra kommer åka lite senare, för er som e lite morgontrötta tongue hahaha nä bara skoja... var och en gör som dom vill!

kommer det ut några roliga bilar i år eller? som man kanske får se på väg till elmia eller på A6 Center???

Han som ingen turbo har, han får åka utan bar!
TP Performance.

229 Inlägg
11 februari 2010
Robbin_V90 skrev:
Ja det låter ju inte fel. Hade ju varit roligt om man kunde blivit minst 15 bilar iaf..

aa håller,, de borde ju va ganska enkelt å fixa ju wink  men dom grupp bokningarna är på väg å ta slut såg jag förra veckan när jag kollade. sad

jag kommer me min plastade audi wink
Senast redigerat av Porsche_power (11 februari 2010)

Elektriker/Montör
534 Inlägg
11 februari 2010
Maniac__870 skrev:
Robbin_V90 skrev:
karlberg skrev:

153:an har vi aldrig kört. och den vägen e juh så kass så skulle man få uppställ där med en cykel så skulle man troligtvis åka av vägen... tongue hahahaha

jag vet inte hur resten av varbergarna gör men jag och Tallen åker på lördag kl 08.00 precis som alla andra år dom som vill följa med är mycket välkomna, sen tror jag att Karlberg och några andra kommer åka lite senare, för er som e lite morgontrötta tongue hahaha nä bara skoja... var och en gör som dom vill!

kommer det ut några roliga bilar i år eller? som man kanske får se på väg till elmia eller på A6 Center???

Hur kör ni då?? Är det gbg som gäller för eran del?? Eller ni kör veddige och upp till borås?? Jo 153:an är ju inte världens bästa väg men den har ju blivit bättre nu sen dom la om den i sommras...
Senast redigerat av Robbin_V90 (11 februari 2010)

TP Performance
113 Inlägg
11 februari 2010
vi kör 41:an upp till borås och sedan kör vi på 40:an, stannar till vid volvo i borås (oftast) och sedan raka vägen till jönköping....

Han som ingen turbo har, han får åka utan bar!
TP Performance.

3 390 Inlägg
12 februari 2010
Ta disskutioner om div samåkningar i trådarna som skapats för detta.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

337 Inlägg
12 mars 2010
Tråkigt med sen vår...!

Ingen som har några andra förslag på plats än Väröbacka? smile

AJA Motorsport
450 Inlägg
20 mars 2010
Tycker vi "snart" får ha en träff va ju längesen man såg en hel del av folket tongue

229 Inlägg
20 mars 2010
liveforthis skrev:
Tycker vi "snart" får ha en träff va ju längesen man såg en hel del av folket tongue

jag håller med big_smile

Sök