Ja då var jag och erik och snackade lite:P kom la inte fram till för mycket men att det ska ordnas lite mer konbana och raksträcka i:år men mer info om det kommer:P sen tänkte jag höra lite om vilka som ska dra till elmia iår?? tänkte man skulle ta detta i tid iår:P så vi blir ett gäng kanske??
Jag tror jag står över elmia iår faktiskt då det bara blir dyrare o dyrare sen även för att spara för lite annat i sommar hoppas åka på mer ban/kon körning med både HPC o Clubjdm , men tycker helt klart vi ska försöka ha mer konbana iår hade vart riktigt sköj!
AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com
Fint att ni börjat planera säsong -10 redan. Hojta till om ni behöver hjälp med nått så man inte bara snyltar på ert underbara engagemang till varbergs träffarna. Får verkligen hoppas att det blir bättre iår Kommer i alla fall bli många fräcka bilar iår verkar de som
Elmia är väl en självklarhet iallafall kvälls aktiviteterna
Ja då var jag och erik och snackade lite:P kom la inte fram till för mycket men att det ska ordnas lite mer konbana och raksträcka i:år men mer info om det kommer:P sen tänkte jag höra lite om vilka som ska dra till elmia iår?? tänkte man skulle ta detta i tid iår:P så vi blir ett gäng kanske?? MVH
Finns en (nyskapad) tråd om detta från en kille i Halmstad. Hade ju varit roligt att få ihop en karavan med varberg, falkenberg, halmstad. Misstänker att ni kör 153:an och sen 26:an till Elmia??
Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??
Ja då var jag och erik och snackade lite:P kom la inte fram till för mycket men att det ska ordnas lite mer konbana och raksträcka i:år men mer info om det kommer:P sen tänkte jag höra lite om vilka som ska dra till elmia iår?? tänkte man skulle ta detta i tid iår:P så vi blir ett gäng kanske?? MVH
Finns en (nyskapad) tråd om detta från en kille i Halmstad. Hade ju varit roligt att få ihop en karavan med varberg, falkenberg, halmstad. Misstänker att ni kör 153:an och sen 26:an till Elmia??
153:an har vi aldrig kört. och den vägen e juh så kass så skulle man få uppställ där med en cykel så skulle man troligtvis åka av vägen... hahahaha
jag vet inte hur resten av varbergarna gör men jag och Tallen åker på lördag kl 08.00 precis som alla andra år dom som vill följa med är mycket välkomna, sen tror jag att Karlberg och några andra kommer åka lite senare, för er som e lite morgontrötta hahaha nä bara skoja... var och en gör som dom vill!
kommer det ut några roliga bilar i år eller? som man kanske får se på väg till elmia eller på A6 Center???
Han som ingen turbo har, han får åka utan bar!
TP Performance.
153:an har vi aldrig kört. och den vägen e juh så kass så skulle man få uppställ där med en cykel så skulle man troligtvis åka av vägen... hahahaha
jag vet inte hur resten av varbergarna gör men jag och Tallen åker på lördag kl 08.00 precis som alla andra år dom som vill följa med är mycket välkomna, sen tror jag att Karlberg och några andra kommer åka lite senare, för er som e lite morgontrötta hahaha nä bara skoja... var och en gör som dom vill!
kommer det ut några roliga bilar i år eller? som man kanske får se på väg till elmia eller på A6 Center???
Hur kör ni då?? Är det gbg som gäller för eran del?? Eller ni kör veddige och upp till borås?? Jo 153:an är ju inte världens bästa väg men den har ju blivit bättre nu sen dom la om den i sommras...
Senast redigerat av Robbin_V90 (11 februari 2010)
Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??