Va inne o kollade på "lill_ante" sida då han har några bilder från förra året närmare bestämmt 23/3 ! så jäkla nice då hade vi första "träffen" förra året
AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com
Nu har iaf jag slängt på sommardäcken igen! Om jag förstod det rätt skulle liveforthis plocka ut sin bil idag, Johan har tydligen startat upp sin SEAT (om den är påställd vet jag inte). Så känns som att det börjar dra igång lite smått nu faktiskt Är det många som kommer få ut sina kärror inför helgen (ska tydligen bli riktigt bra väder) så kanske man kan slänga ihop något? Lite lek hade ju inte heller varit fel!
Har precis skaffat mig en Nikon D90 och tänkte höra om det händer mycket i sommar. Slänga ihop en liten "Varbergs-film" kanske? Har dock ingen kunskap i redigering. Så om någon är intresserad vore det ju kul att filma event och händelser nu till våren/sommaren.
Har precis skaffat mig en Nikon D90 och tänkte höra om det händer mycket i sommar. Slänga ihop en liten "Varbergs-film" kanske? Har dock ingen kunskap i redigering. Så om någon är intresserad vore det ju kul att filma event och händelser nu till våren/sommaren.
Sant! Förra året blev det inte så mycket av det hela!! som sagt har någon förslag till en träff kan jag lägga upp det som en rubrik m.m jag och tobbe kommer dra till helsingborg den 8 maj iallfall tror det var då! premiär för min bil då iallfall:P