2520
Sök

Angående: Varberg:s träffar!

236 Inlägg
14 april 2010
Bizzare skrev:
vart träffas alla bilintresserade i varberg och är de nåt drag idag(onsdag) ? ska nämligen ner o de är ju alltid kul me lite nytt folk smile

Tja d är antingen vid fästningen lr donken vid lasabacka:) d e bara och åka runt alltid nån ute fast dock ej så många än. Tror säkert att jag kommer va inne:p

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

51 Inlägg
14 april 2010
_qlimax_ skrev:
Bizzare skrev:
vart träffas alla bilintresserade i varberg och är de nåt drag idag(onsdag) ? ska nämligen ner o de är ju alltid kul me lite nytt folk smile

Tja d är antingen vid fästningen lr donken vid lasabacka:) d e bara och åka runt alltid nån ute fast dock ej så många än. Tror säkert att jag kommer va inne:p

hehe okej smile vet inte vart lasabacka ligger wink

Även om ni står på tå når ni aldrig upp till min nivå

144 Inlägg
14 april 2010
Bizzare skrev:
_qlimax_ skrev:
Bizzare skrev:

hehe okej smile vet inte vart lasabacka ligger wink

McD Lassabacka är det som ligger vid gamla VW jämte Bmw när du kommer in till Varberg.

229 Inlägg
15 april 2010
Är audi folket redo för en roadtripp till malmö?

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=174894 big_smile

Jag kommer troligtvis åka dit, hade vart kul om fler kommer med wink

Mvh/ Freddan

3 390 Inlägg
16 april 2010
_qlimax_ skrev:
Bizzare skrev:

Kanske man kan kika förbi i sommar. Kommer åka ner en vecka i sommar till Apelviken.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Yeaaahh
257 Inlägg
16 april 2010
Trådstartare
WeDo skrev:
_qlimax_ skrev:
Bizzare skrev:

Kanske man kan kika förbi i sommar. Kommer åka ner en vecka i sommar till Apelviken.

Du är såå välkommen:)

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

Lastbilschaffis
811 Inlägg
16 april 2010
karlberg skrev:
WeDo skrev:
_qlimax_ skrev:

Du är såå välkommen:)

sluta fjäska för Wedo tongue

dock kul att han skriver i tråden utan att skälla på olydiga varbergare ^^
Senast redigerat av kaxxen (16 april 2010)

Putsnisse
265 Inlägg
16 april 2010
Kanske kommer och kollar læget nån kvæll..smile

51 Inlägg
17 april 2010
men man vågar aldrig in om man inte bestämt träff me nån, för ingen kommer väll fram o bara börjar prata? står man där helt ensam o ser övergiven ut, eftersom ja o min kompis ska va där flera månader under sommarn måste vi lära känna lite roligt bilfolk där nere wink

229 Inlägg
17 april 2010
Bizzare skrev:
men man vågar aldrig in om man inte bestämt träff me nån, för ingen kommer väll fram o bara börjar prata? står man där helt ensam o ser övergiven ut, eftersom ja o min kompis ska va där flera månader under sommarn måste vi lära känna lite roligt bilfolk där nere wink

det är bara att komma fram.. smile

51 Inlägg
17 april 2010
Porsche_power skrev:
Bizzare skrev:

haha njae vågar vi nog aldrig wink bättre ni kommer till oss smile

Yeaaahh
257 Inlägg
17 april 2010
Trådstartare
Bizzare skrev:
Porsche_power skrev:
Bizzare skrev:

Haha Kom ner så ska vi nog kunna komma fram till er:)

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

3 390 Inlägg
18 april 2010
Då är det väl värre för mig tongue  Men då har jag ifs semester så ni slipper iaf få skäll wink

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 163 Inlägg
18 april 2010
karlberg skrev:
Bizzare skrev:
Porsche_power skrev:

Haha Kom ner så ska vi nog kunna komma fram till er:)

Hahaha, ja vissa är visst lite blyga. roll
Inte för jag syns så mkt i stan men om ni kommer ihåg hur folks bilar ser ut så är det ju bara att blinka med helljuset när ni ser någon bil ni känner igen så stannar dom flesta för en pratstund...
Vi är inga otrevliga pessimister, rätt muntert gäng och nya människor är alltid kul! smile

Varit en givande helg?
Jag har varit i stan hela helgen, tänkte försökt åka ut och kolla lite men blev dödssjuk i fredags och inte kunnat lämna huset knappt efter det...

229 Inlägg
18 april 2010
Händer det något idag eller?

Ska dra in till stan senare så.. big_smile

23 Inlägg
18 april 2010
Tjo!!! Händer det något ikväll i VBG????

236 Inlägg
19 april 2010
WeDo skrev:
Då är det väl värre för mig tongue  Men då har jag ifs semester så ni slipper iaf få skäll wink

Hehe d låter bra=) fan hade vart kul om du kom ner va ju längesen man såg bilen din.

1 661 Inlägg
24 april 2010
Dags för en cheapy träff snart va?

229 Inlägg
25 april 2010
Fler som funderar på att hänga med till denna träffen?  Jag är redan anmäld, har lovat att försöka få med mig fler från Varberg.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=175257

big_smile smile

236 Inlägg
25 april 2010
Porsche_power skrev:
Fler som funderar på att hänga med till denna träffen?  Jag är redan anmäld, har lovat att försöka få med mig fler från Varberg.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=175257

big_smile smile

Jag har me anmält mig nu=) ut och köra nåt idag lr?

Sök