1912
Sök

Angående: Varberg:s träffar!

229 Inlägg
25 april 2010
_qlimax_ skrev:
Porsche_power skrev:
Fler som funderar på att hänga med till denna träffen?  Jag är redan anmäld, har lovat att försöka få med mig fler från Varberg.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=175257

big_smile smile

Jag har me anmält mig nu=) ut och köra nåt idag lr?

Nice nice,, jo kanske om en stund, är det fler som är på att köra lite idag?

17 Inlägg
4 maj 2010
Någon som ska upp till  en dag på strippen  emmaboda den 15 maj

6 Inlägg
4 maj 2010
Jag har tänkt dra till emmaboda:)

229 Inlägg
4 maj 2010
jag funderar på att dra dit är ej säker,, har lite dålig ekonomi men får se vad som händer big_smile

fotograf
90 Inlägg
5 maj 2010
Emmaboda blir det smile

229 Inlägg
5 maj 2010
Är det inte dags för en träff snart eller?

jag är ute och köra nästan varje dag, ser lite små feta bilar lite då och då,

Tycker det är dags iaf för en träff nu big_smile

Söndagen den 9/5

Cheapy parkeringen

kl 19.00
Senast redigerat av Porsche_power (5 maj 2010)

5 Inlägg
5 maj 2010
I'll be there smile

6 Inlägg
5 maj 2010
Kanske dyker upp jag med smile

24 Inlägg
5 maj 2010
Dyker nog oxå upp smile

229 Inlägg
5 maj 2010
Härligt wink hoppas de blir lite fler big_smile

Yeaaahh
257 Inlägg
5 maj 2010
Trådstartare
kanon pojkar har en överaskning åt er på söndag:P så fixa dit många!! jag kommer!!

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

AJA Motorsport
450 Inlägg
5 maj 2010
ja lär la dyka upp med, ANGÅNDE Wanga meet nu på lördag!! big_smile vill att vi får ihop detta nu och samåker vi som ska ner, när tycker folk det kan va lagom att åka ? insläpp kl 10 , så om vi träffas kl 7-7.30 vid mio så blir det la lite försnack eller vad säger ni ?

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

Yeaaahh
257 Inlägg
6 maj 2010
Trådstartare
liveforthis skrev:
ja lär la dyka upp med, ANGÅNDE Wanga meet nu på lördag!! big_smile vill att vi får ihop detta nu och samåker vi som ska ner, när tycker folk det kan va lagom att åka ? insläpp kl 10 , så om vi träffas kl 7-7.30 vid mio så blir det la lite försnack eller vad säger ni ?

OJoj inte så tidigt bumbi vi åker 09:00 från tvååker uppsamlingsplatsen:P ska möta upp falkenbergarna kl 09:15 vid preem tongue

Så klockan halv nio kommer jag att vara vid uppsamlingsplatsen innan tvååker och kör ner mot helsingborg vid nio den som vill hänga på är gärna välkommen:P

MVH

43 Inlägg
6 maj 2010
Inte helt omöjligt att man dyker upp på söndag. Får se hur snorigt bakfull jag är! smile

6 maj 2010
Tjena! Vad är det som händer på lörda och sönda? Halmstad killarna kanske är lite sugna att hänka också wink

229 Inlägg
6 maj 2010
ser ut som om det blir lite folk nu på söndag big_smile Härligt

AJA Motorsport
450 Inlägg
6 maj 2010
karlberg skrev:
liveforthis skrev:

OJoj inte så tidigt bumbi vi åker 09:00 från tvååker uppsamlingsplatsen:P ska möta upp falkenbergarna kl 09:15 vid preem tongue

Så klockan halv nio kommer jag att vara vid uppsamlingsplatsen innan tvååker och kör ner mot helsingborg vid nio den som vill hänga på är gärna välkommen:P

MVH

haha ja okej då gammle karlberg, men utställare skulle´va helst runt 10 i helsingborg/väla. men visst jag hakar la på er då, en sak vi ska tänka på iår "VI KÖR LUNGT" ner så vi har ihop karavanen smile inte kul när någon ligger långt efter och några ligger långt före. isf åker jag hellre sj än att vi ska splitra ledet, hehe.

"Andreas-typeR" Det är ju wanga meet i helsingborg på lördag big_smile du/ni från halmstad får ju hänga med stor träff ca 180bilar anmälda smile

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

Yeaaahh
257 Inlägg
6 maj 2010
Trådstartare
liveforthis skrev:
karlberg skrev:
liveforthis skrev:

MVH

haha ja okej då gammle karlberg, men utställare skulle´va helst runt 10 i helsingborg/väla. men visst jag hakar la på er då, en sak vi ska tänka på iår "VI KÖR LUNGT" ner så vi har ihop karavanen smile inte kul när någon ligger långt efter och några ligger långt före. isf åker jag hellre sj än att vi ska splitra ledet, hehe.

"Andreas-typeR" Det är ju wanga meet i helsingborg på lördag big_smile du/ni från halmstad får ju hänga med stor träff ca 180bilar anmälda smile

HAHA Ahh gammal är man jue:P men vi är jue där runt 10 jue:P och jag kör i 120 då är det som lugnast i bilen:P och håller hastighets begränsningen:P vill också hålla karavanen mycket roligare då:P Kör hårt man:) skicka ditt nr till mig så jag får det din skäggiga gubbe:Dbig_smile

Sök