Andreas_TypeR skrev:När kommer ni förbi Halmstad ungefär?? Vad kostar det där nere?? Ska tänka på det! Blev sugen på att hänka
Porsche_power skrev:Är det inte dags för en träff snart eller?jag är ute och köra nästan varje dag, ser lite små feta bilar lite då och då, Tycker det är dags iaf för en träff nu Söndagen den 9/5Cheapy parkeringen kl 19.00
BrorssoN skrev:Vart är uppsamlings platsen i tvååker =P pendelparkeringen?
iceman82 skrev:Någon som ska upp till en dag på strippen emmaboda den 15 maj
Porsche_power skrev:Porsche_power skrev:Är det inte dags för en träff snart eller?jag är ute och köra nästan varje dag, ser lite små feta bilar lite då och då, Tycker det är dags iaf för en träff nu Söndagen den 9/5Cheapy parkeringen kl 19.00Vid dåligt väder ( regn ) så träffas vi i p-huset vid hamnen
Thias_81 skrev:Porsche_power skrev:Porsche_power skrev:Är det inte dags för en träff snart eller?jag är ute och köra nästan varje dag, ser lite små feta bilar lite då och då, Tycker det är dags iaf för en träff nu Söndagen den 9/5Cheapy parkeringen kl 19.00Vid dåligt väder ( regn ) så träffas vi i p-huset vid hamnen Är det många som kommer på söndag???
Kentgoran skrev:Jag hoppar nog idag, baksmällan stoppar min ork
akuba skrev:Kommer antagligen fall evo:n hinner bli klar