3442
Sök

Angeleyes/Non popup's till alla er 200sx ägare.

Sunset
20 april 2008
Trådstartare
#1
Litet tips bara. Önskar bara det fanns till Mazdan smile


http://www.blocket.se/vi/14918972.htm?ca=17_s

Galen
849 Inlägg
20 april 2008
#2
Bara jag som tycker dom är så jävla fula tongue

finns ett par som är riktigt snygga tror Shogun på forumet har dom;)

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202

1 010 Inlägg
20 april 2008
#3
usch tongue inte nån fröjd för ögat


3 113 Inlägg
20 april 2008
#4
nej usch är ju riktigt fula dom..

såhär ska det vara fall man inte vill ha popup lycktorna..
http://www.garage-13.com/180sxlightconversion.jpg wink

Semper Fi

Os Difuntos
1 822 Inlägg
20 april 2008
#5
Dom är väll inte E-märkta dom lyktorna?

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

född blåvit
624 Inlägg
21 april 2008
#6
baca skrev:
Dom är väll inte E-märkta dom lyktorna?

...Avsedda för bankörning och utställningar och därför inte godkända hos Bilprovningen.


inte så mycket smile


Sök