5020
Sök

Mutant 1207X Hjälp med låda?

388 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
#1
hejsan som rubrik säger så har jag 2st mutant 1207X oh undrar vad som skulle vara det bästa till dom basarna? jag ahr en golf 2 och jag har hört att sluten låda är perfekt till dom basarna men skulle vilja ha lådvolym och sånt bara? och sen undrar jag också om det blir stor ljudskillnad om jag sätter dom med magneten utåt? för det skulle vara riktigt snyggt! tacksam för alla svar.

MVH thomas


1 150 Inlägg
23 april 2008
#2
Tjena Thomas, när jag skulle bygga min låda, fick jag direkttiv att höra av mig till Armour Automotive. Hör av dej till dom på hemsidan armourautomotive.se, skicka ett mail vad du har för basar, fullständigt namn. Då räknar en kille ut åt dej hur mycket volym basarna ska ha och hur många och hur långa basreflexrören ska vara...

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..


Sök