Bilder: Garagetträff Karlstad 26/4 -08

V10
5 november 2008 ·

Jag vet inte vart jag skulle skriva annars och en ny tråd är ju onödig men när börjar träffarna arrangeras? Detta var ju i April förra året, blir det lika 2009 också?

decib3L Körv
5 november 2008 · 3 535 Inlägg

V10 skrev:
Jag vet inte vart jag skulle skriva annars och en ny tråd är ju onödig men när börjar träffarna arrangeras? Detta var ju i April förra året, blir det lika 2009 också?

Det är det typ ingen som vet.

Truckdriving Man
V10
5 november 2008 ·

decib3L skrev:

V10 skrev:
Jag vet inte vart jag skulle skriva annars och en ny tråd är ju onödig men när börjar träffarna arrangeras? Detta var ju i April förra året, blir det lika 2009 också?

Det är det typ ingen som vet.

Lite synd, hade hoppats på svar från folket som handskas med detta. Visst, det är en bit bort men oftast brukar saker vara planerade i förväg. Jaja, det märks väl!

decib3L Körv
10 november 2008 · 3 535 Inlägg

V10 skrev:

decib3L skrev:

V10 skrev:
Jag vet inte vart jag skulle skriva annars och en ny tråd är ju onödig men när börjar träffarna arrangeras? Detta var ju i April förra året, blir det lika 2009 också?

Det är det typ ingen som vet.

Lite synd, hade hoppats på svar från folket som handskas med detta. Visst, det är en bit bort men oftast brukar saker vara planerade i förväg. Jaja, det märks väl!

Problemet är att dom eldsjälarna som tog tag i det (Ni vet vilka ni är) inte orkar ta tag i det.
Det är så mycket att tänka på.. Så mycket som kan gå fel osv.

Dessutom får vi nog inte vara på biltema något mer tongue

Truckdriving Man
V10
10 november 2008 ·

decib3L skrev:

V10 skrev:

decib3L skrev:

Det är det typ ingen som vet.

Lite synd, hade hoppats på svar från folket som handskas med detta. Visst, det är en bit bort men oftast brukar saker vara planerade i förväg. Jaja, det märks väl!

Problemet är att dom eldsjälarna som tog tag i det (Ni vet vilka ni är) inte orkar ta tag i det.
Det är så mycket att tänka på.. Så mycket som kan gå fel osv.

Dessutom får vi nog inte vara på biltema något mer tongue

Att man inte får vara där mer får man väl skylla på dom där jävla bönderna som skulle göra sig tuffa genom att spinna runt på parkeringen HELT i onödan!!

decib3L Körv
10 november 2008 · 3 535 Inlägg

V10 skrev:

decib3L skrev:

V10 skrev:

Lite synd, hade hoppats på svar från folket som handskas med detta. Visst, det är en bit bort men oftast brukar saker vara planerade i förväg. Jaja, det märks väl!

Problemet är att dom eldsjälarna som tog tag i det (Ni vet vilka ni är) inte orkar ta tag i det.
Det är så mycket att tänka på.. Så mycket som kan gå fel osv.

Dessutom får vi nog inte vara på biltema något mer tongue

Att man inte får vara där mer får man väl skylla på dom där jävla bönderna som skulle göra sig tuffa genom att spinna runt på parkeringen HELT i onödan!!

Mycket möjligt.. Men vad ska vi göra åt det?

För övrigt så var det faktiskt inte så illa ändå. Och tror mest det handlade om nerskräpning.

Truckdriving Man
V10
10 november 2008 ·

decib3L skrev:

V10 skrev:

decib3L skrev:
Problemet är att dom eldsjälarna som tog tag i det (Ni vet vilka ni är) inte orkar ta tag i det.
Det är så mycket att tänka på.. Så mycket som kan gå fel osv.

Dessutom får vi nog inte vara på biltema något mer tongue

Att man inte får vara där mer får man väl skylla på dom där jävla bönderna som skulle göra sig tuffa genom att spinna runt på parkeringen HELT i onödan!!

Mycket möjligt.. Men vad ska vi göra åt det?

För övrigt så var det faktiskt inte så illa ändå. Och tror mest det handlade om nerskräpning.

När jag stod där och tittade ut mot folkmassan så fick jag ofta tankar om att bara ta bilen och mosa rätt in i dom flesta. Att man kan vara i den åldern vi ändå är i och ändå bete sig som svin, skräpa ner, skrika, vara direkt kanon med mer promille i kroppen än jag har under ett helt år samt att köra som dom gjorde innan all folk kom dit...ja, vad ska man säga, det är ju tragiskt!

Det finns inte mycket att göra, man vill inte leka förälder till idioter som är gamla nog att förstå bättre! Dom förstör för folk som vill dit för att titta på varandras bilar och bara ha kul!!

Senast redigerat av V10 (10 november 2008)

BlueBerryPearl LastbilsChaufför .-Sve-Norge-.
10 november 2008 · 110 Inlägg

förstå att folk tkr det är kul att börna å skit, alla är inte lika vettiga som ni som klagar, bara att fatta och förstå, sj tkr ja de e synd och skulle inte göra det själv en ja vet att det är jävligt kul och gör de ofta, inte på träffar men dom söm gör de har ju gjort de, inge att göra åt... men en jäc´vla rolig träff var det ! Hoppas det blir mer snart, mer snart av värmland ! Sånt jävla utbud av bilar vi har. men så lite träffar !? Men det är väll ingen som vill ta upp det... synd men sant !?

Student 2008-. Lastbils chaufför
Volvo 740 "Inte Alls Breddad.-." (1986)
Cadillac DeVille "Min ÄR Större än Din." (1960)
Volvo v70II "TillSalu" (2009)
V10
10 november 2008 ·

BlueBerryPearl skrev:
förstå att folk tkr det är kul att börna å skit, alla är inte lika vettiga som ni som klagar, bara att fatta och förstå, sj tkr ja de e synd och skulle inte göra det själv en ja vet att det är jävligt kul och gör de ofta, inte på träffar men dom söm gör de har ju gjort de, inge att göra åt... men en jäc´vla rolig träff var det ! Hoppas det blir mer snart, mer snart av värmland ! Sånt jävla utbud av bilar vi har. men så lite träffar !? Men det är väll ingen som vill ta upp det... synd men sant !?

Det är väl för fan ingen som sagt att man inte kan dra en repa där man bränner däck osv men då får man välja sina platser!! Sen skulle jag gärna vilja ha en förklaring till varför folk skräpar ner?

decib3L Körv
10 november 2008 · 3 535 Inlägg

V10 skrev:

BlueBerryPearl skrev:
förstå att folk tkr det är kul att börna å skit, alla är inte lika vettiga som ni som klagar, bara att fatta och förstå, sj tkr ja de e synd och skulle inte göra det själv en ja vet att det är jävligt kul och gör de ofta, inte på träffar men dom söm gör de har ju gjort de, inge att göra åt... men en jäc´vla rolig träff var det ! Hoppas det blir mer snart, mer snart av värmland ! Sånt jävla utbud av bilar vi har. men så lite träffar !? Men det är väll ingen som vill ta upp det... synd men sant !?

Det är väl för fan ingen som sagt att man inte kan dra en repa där man bränner däck osv men då får man välja sina platser!! Sen skulle jag gärna vilja ha en förklaring till varför folk skräpar ner?

Jag kan svara på det sista:

Det är lättare att slänga en burk på marken än att gå igenom en massa folk till en papperskorg.

Truckdriving Man
V10
10 november 2008 ·

decib3L skrev:

V10 skrev:

BlueBerryPearl skrev:
förstå att folk tkr det är kul att börna å skit, alla är inte lika vettiga som ni som klagar, bara att fatta och förstå, sj tkr ja de e synd och skulle inte göra det själv en ja vet att det är jävligt kul och gör de ofta, inte på träffar men dom söm gör de har ju gjort de, inge att göra åt... men en jäc´vla rolig träff var det ! Hoppas det blir mer snart, mer snart av värmland ! Sånt jävla utbud av bilar vi har. men så lite träffar !? Men det är väll ingen som vill ta upp det... synd men sant !?

Det är väl för fan ingen som sagt att man inte kan dra en repa där man bränner däck osv men då får man välja sina platser!! Sen skulle jag gärna vilja ha en förklaring till varför folk skräpar ner?

Jag kan svara på det sista:

Det är lättare att slänga en burk på marken än att gå igenom en massa folk till en papperskorg.

Själv tycker jag om att gå bland folk, då ser man nya ansikten smile

V10
27 december 2008 ·

Nåt nytt här om nån träff till våren eller är det helt stilla?

Westberg Japs :)
27 december 2008 · 775 Inlägg

Det finns en del planer som både större o mindre, finns en liten plan angående ngt rekordstort men det är mkt som ska passa in.

V10
27 december 2008 ·

Westberg skrev:
Det finns en del planer som både större o mindre, finns en liten plan angående ngt rekordstort men det är mkt som ska passa in.

Okej, nåt kan du väl nämna...kom igen, var inte sådär hemlig?

Horizon
27 december 2008 · 296 Inlägg

Rekordstort i Karlstad blir nog lite svårt?big_smile

Frosted
27 december 2008 · 1 878 Inlägg

jag är med på träff om det blir efter April då värmen börjar komma så vi slipper de dåliga vädret

Volvo V70II 2.5FT FWD "Autotech Steg 2" (2010)
V10
28 december 2008 ·

Horizon skrev:
Rekordstort i Karlstad blir nog lite svårt?big_smile

Ja rekord i Karlstad kan vi nog utesluta...MEN, det beror på om det finns folk från andra städer som vill komma och trycka in sig här och ha roligt....fan va kul med säg, 200-300 bilar...hej trafikstopp big_smile

Westberg Japs :)
28 december 2008 · 775 Inlägg

Horizon skrev:
Rekordstort i Karlstad blir nog lite svårt?big_smile

och varför tror ni vi vill göra det rekordstort?

men på pappret är det ju näst intill omöjligt för så mkt folk på ett ställe kan bli tufft, o hitta en så stor plats är nog värst

Horizon
28 december 2008 · 296 Inlägg

Jag håller ju med om att det vore jävligt kul, men då krävs det en del jobb:D Jag tror att Chrizz lockade med sig väldigt många när det var träff på Biltema i våras

Westberg Japs :)
28 december 2008 · 775 Inlägg

Horizon skrev:
Jag håller ju med om att det vore jävligt kul, men då krävs det en del jobb:D Jag tror att Chrizz lockade med sig väldigt många när det var träff på Biltema i våras

jo det gjorde han nog, men då får vi se till o fixa dit honom iår med o kanske ngt mer som lockar,

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang