2172
Sök

Vad tycker du om nya GTA 4?

4 Inlägg
31 maj 2008
Har inte orkat spela många timmar, när jag ska spela på internet så krånglar det sad

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
31 maj 2008
har iaf klarat av alla missions så nu springer man bara runt och gör side missions tongue men helt klart ett roligt spel:)

Team Insane Racing

56 Inlägg
31 maj 2008
Tycker det är jobbigt att man ska spela dart o bowling det kunde ha varit lite mindre av
fler strippklubbar iställer tongue

VW-nörd?
4 332 Inlägg
1 juni 2008
Klarat lite mer än 90% nu, letar alla duvorna, tidskrävande tongue
Tycker de e synd att de inte finns så många sidemissions när man väl e klar, typ som o köra taxi går inte??
Vigilante med ambulans hade ju inte varit så tråkigt heller..
Gillar inte riktigt de här nya "kompissystemet" när man ska åka å bowla å skit...vissa personer e riktigt griniga o bli kompis med.
Sen e de rätt störande om man ringer alla man har på listan o vill "göra nåt" eller göra ett sidemission med de, så säger alla att de inte kan svara, eller att de inte finns nåra mission för tillfället. Sitter man där o har nada o göra tongue

Men annars är ju såklart spelet bättre än alla andra GTA, utom 1an och 3an som trots allt ligger högre i kurs, inte för de e bättre, men för att man fick en så mkt bättre känsla eftersom de va nytt verkligen smile

3 722 Inlägg
1 juni 2008
Har testat GTA4, ej köpt det eftersom jag ej är så glad för spel där man ser gubben smile First Person som gäller för mig. Men iaf så tyckte jag att GTA4 verkar riktigt najs med tanke på alla som gjorts.

DFFL
9 020 Inlägg
1 juni 2008
Mortalis skrev:
Klarat lite mer än 90% nu, letar alla duvorna, tidskrävande tongue
Tycker de e synd att de inte finns så många sidemissions när man väl e klar, typ som o köra taxi går inte??
Vigilante med ambulans hade ju inte varit så tråkigt heller..
Gillar inte riktigt de här nya "kompissystemet" när man ska åka å bowla å skit...vissa personer e riktigt griniga o bli kompis med.
Sen e de rätt störande om man ringer alla man har på listan o vill "göra nåt" eller göra ett sidemission med de, så säger alla att de inte kan svara, eller att de inte finns nåra mission för tillfället. Sitter man där o har nada o göra tongue

Men annars är ju såklart spelet bättre än alla andra GTA, utom 1an och 3an som trots allt ligger högre i kurs, inte för de e bättre, men för att man fick en så mkt bättre känsla eftersom de va nytt verkligen smile

www.thingstheydonotwantyoutoknow.com

Gå in på den hemsidan när du är på TW@T så hittar du t.ex. var alla flygande råttorna är (Duvorna tongue).

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 827 Inlägg
1 juni 2008
Fredrik.Gustavsson skrev:
mellowd skrev:
Fredrik.Gustavsson skrev:
Är det bara jag som klarat skiten ?
big_smile

jag tror inte för 5 öre på att du har 100% redan..?

Nej, inte 100% eftersom 40% är multiplayer och det kan inte jag spela av nån anledning:rolleyes:
Så jag har klarat 60%, hela singelplayer delen. Har iofs hört från många att multiplayer buggar mkt, svårt att komma in osv så jag tror inte jag missar något.
Så nog vill jag påstå att jag klarat hela spelet.

Stämmer ej.

Dock får du många procent av vilgalante uppdragen, alla "flying rats" och alla uniqe jumpes. Det är nästan 40% där.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
1 juni 2008
Bara jag som tycker de är förbannat mörkt???

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

1 827 Inlägg
1 juni 2008
golfarn_nr1 skrev:

Jo, men det löser man snyggt att ställa om färgerna i optionsmenyn.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
1 juni 2008
Eisenhut skrev:
golfarn_nr1 skrev:

Jo, men det löser man snyggt att ställa om färgerna i optionsmenyn.

Blev inge snyggt med detaljerna då...

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
1 juni 2008
golfarn_nr1 skrev:

haha tycker jag med.. Men som ovan skrev så gick jag in och drog upp kontrast och ljus i menyn.. Men då blir det sjukt ljust på dagen, nästan så man får kisa, men det är det värt wink

Fortare än kvickt
241 Inlägg
1 juni 2008
tycker gta börjar kännas aningen repetitivt. grafiken påminner om saints row och i övrigt känns spelet som en repris av de gamla. inte för att jag är intresserad eller bryr mig om tv/dataspel men jag har spelat gta4 så lite kan jag väl klaga.

Akta lacken pappskalle!

NissanMotorsport
1 juni 2008
jävligt synd också att dom tagit bort en massa från san andreas.. dom sakerna ja skulle vilja ha kvar var, dyka.. flygplan, specielt hoppa fallskärm..  fler större byggnader, andra vapen, andra uppdrag, och lite mer som ja inte kommer på nu..  vet inte om ja vågar säga detta men, san andreas är nästan bättre, om det inte vore för grafiken och alla smådetaljer som finns i GTA4.. känns som så att dom har glömt bort allt annat och bara lagt ner tid på smådetaljer och grafiken.. aja smile jävligt bra är de iaf..

Maharaja!
207 Inlägg
28 juni 2008
hur långt har ni kommit med spelet... själv ligger jag på 40 %...

Galen
849 Inlägg
28 juni 2008
Har klarat ut storyn:D Men vad kan man göra nu?
Skit tråkigt när man inte har några uppdrag någon som har någon idé?

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202

8 156 Inlägg
28 juni 2008
Börja om från början? Själv tänkte jag installera gamla GTA2, GTA 3, Vice City och San Andreas och spela igenom dom (i höst, eller när jag får mer tid.)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
28 juni 2008
Frippe08 skrev:

Stick o hämta bilen som står i buskarna bakom ett hus på 3:e ön.. Högst upp till höger på ön där en väg delar sig till tre, ta den i mitten smile

Sen kan du lämna tillbaka spelet på eb-games o få 450,- för det wink

Galen
849 Inlägg
28 juni 2008
_ZooN_ skrev:
Frippe08 skrev:

Stick o hämta bilen som står i buskarna bakom ett hus på 3:e ön.. Högst upp till höger på ön där en väg delar sig till tre, ta den i mitten smile

Sen kan du lämna tillbaka spelet på eb-games o få 450,- för det wink

Har kört den bilen;) så jävla kul den är att köra och sånt skönt ljud i dumpen big_smile Näää nu måste jag gå och spela lite tongue

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202

1 297 Inlägg
28 juni 2008
när kommer de till dator?

7 120 Inlägg
28 juni 2008
MrTobias skrev:
när kommer de till dator?

I Oktober har jag hört.

Sök