Sharky skrev:
Spekulera inte så mycket för stackars Fredrik. Han bör börja i exakt med det som Decibel föreslår.
/Göran
Hehehe tack göran.
Grejjen är den att jag inte direkt hittar någon jord till karossen. Ska försöka rita ett litet kopplingsschema här eftersom det går på eget batteri.
Batteri Pluspol ---- Grenar in på kondensatorns baksida.
Batteri Minuspol ---- Grenar in på kondensatorns vänstra sida.
Röd Kabel Kondensator Höger Sida [likadan som den till pluspolen på batteri ] ---- Slutsteg
Slutsteg liten röd kabel [Remote som nån sade tror jag ?] ---- Radion verkar det som..
Slutsteg kopparkablar 4st ---- 2 på var sida om lådan. 2 till var bas då.
Slutsteg silver kabel 2 kontakter [Sånna med pinne i mitten och ring runt om. Koppar eller guldplätterat tror jag ?] ---- Ser ut att gå till radion dom med
Blå kablar lösa ? [Samma som ovan fast blå] ---- Leder antagligen också fram till radion. Men varför dom bara ligger och slänger i bagaget vet jag inte ...
Det var typ den lättaste jag kunde få ihopa. Kan rita något i Photoshop om det behövs. Men ni kanske klurar ut denna.
Och om någon bor i Helsingborgs trakten som är hajj på detta så kan jag ju köra ut bilen så får ni titta på det om ni har lust

Även tack för alla svar !

Jag hoppas verkligen att slutsteget INTE gått sönder ... får väl testa ringa till MDS imorgon . Men om dom är som all annan support i sverige är dom väl lika kloka som en nybörjare som mig

// Fredrik