Inför: Garaget.org träff i Kiruna 24/5 (OBS! FLYTTAD)

StreetX_88
13 maj 2008 · 78 Inlägg

Fint att det fyller på med folk som är sugna att komma på träffen big_smile
Som sagt om det här blir lyckat kommer vi att köra fler och större grejjer i framtiden, detta är ett prov för å känna lite på intresset.

Full speed or nothing!
Mattilacken
13 maj 2008 · 229 Inlägg

Jag ska försöka få lite bensin i tanken... Om inte annat dyker jag upp i kompisens bil med ett gäng jokmokkare i släptåg.. Med några evos bla. Får se om jag lyckas skrapa med mig några camaros också.. får se vad som kommer upp till den blåsiga hålan kiruna wink hehe;)

Dennis_I Gasare!
13 maj 2008 · 6 Inlägg

En JMK Evo (Jonny) skulle på nån middag så jag håller på att övertala Peppe allt vad jag kan...

Vill ju ha en till likadan bil som man kan skylla busandet på, haha... Bara en siffra i regnummret som är annorlunda på hans...roll

Bmw540T
13 maj 2008 · 17 Inlägg

kommer nog meed 535an mest troligt om jag får hinnet byta bakaxeln tills dess big_smile

AffeBoyen
13 maj 2008 · 208 Inlägg

Jag kommer men inte med 142an smile kommer med en MB 190 D smile

Mds är inte skit! Volvo är inte skit! Vad som är skit är sånt man inte pratar om :)
moggelito
14 maj 2008 · 9 Inlägg

bilen är ej klar men glider nog med i bmw540t´s 535 tyyrbo å kikar på bilar:)

te_wik Forummoderator
14 maj 2008 · 12 813 Inlägg

blankz skrev:

te_wik skrev:
jag kanske kommer med en stylad VW Taro :p ...
men... inställt vid regn? så om jag kommer från pajala och helt plötsligt börjar det regna när man kommer till kiruna så blir det inget?

mvh tommy

hehe ja, låter som en bil i extreme-klassen tongue
enda som kan stoppa oss nu är som sagt ett jevla ösregn. vi skiter väl inte i det om det duggar lite lätt, men om det ösregnar kanske det inte är så kul att stå ute? vi får hoppas på fint väder iallafall! prognoserna är lite avvaktande ännu, får se senare i veckan. annars kanske det slutar regna senare under kvällen ändå.

hehe neej ingen extrem bil.
som det ser ut nu så har det regnar/snöat i 4 dagar i sträck, så frågan är ju hur vädret är till helgen då..
Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
BrEEze
14 maj 2008 ·

blankz skrev:

BrEEze skrev:
varför inte lombia parkeringen?, är nog lite större om det skulle komma mer bilar smile

vi har funderat på det oxå, men tänkte att sportis är mer centralt = lättare att locka dit folk. OM det skulle bli för stort så får vi väl flytta på oss dit. fasen vad kul om det blir så, gärna för mig big_smile

Jo det är sant smile men roligt ska det bli iaf ser om jag susar med 740in eller om jag åker lär väll vara bakis wink

blankz IT/Fordonstekniker
14 maj 2008 · 56 Inlägg

vi återkommer med väder-rapporter närmare helgen! ingen ska behöva åka i onödan till en inställd träff. skulle det bli inställt kör vi nästa helg istället.

förslag på aktiviteter i samband med träffen tas gärna emot! vad ska vi mer hitta på? speciellt när folk från andra städer kommer. ska vi åka ner till jukkas o ta lite snygga kort nere vid älven eller vad?

fotografer behövs! har du eller känner du någon som har en bra kamera? ta med dem!

nu är det läge att börja fixa bilen... *pust*

audi quattro sportfahrwerk
NordicAudi
dailydriven
15 maj 2008 · 77 Inlägg

Jag kommer ochså! :b

StreetX_88
15 maj 2008 · 78 Inlägg

Nu närmar det sig smile som blankz skrev så kommer vi med en väder-rapport på fredag så att vi säkert vet om vi kör eller inte. Vi ställer in vid ösregn men lite kyla stoppar oss inte eller va säger ni? Kom igen med lite förslag på aktiviteter som ni hade velat ha på träffen, så vi vet vad vi ska pyssla med: Bus, crusing, foto etc. smile

Väl mött på lördag!

Full speed or nothing!
mrlarssa
15 maj 2008 · 101 Inlägg

fan vad sköjj med träff i giron big_smile
Tyvärr får man väl spendera lördagen på en solig 25 gradig balkong med kall öl i handen och sedan hockey-vm i tv-soffan istället, men men! Ha så kul och fota massor nu..

Senast redigerat av mrlarssa (15 maj 2008)

StreetX_88
16 maj 2008 · 78 Inlägg

Okej allihop, idag ser vädret kanon ut i Kiruna med solsken och några plus grader. Så det ser definitivt ut som att vi kör träffen imorgon, lördag. Håll koll på tråden imorgon under morgonen så lämnar vi klart besked när vi ser hur vädret blir smile

Full speed or nothing!
b0hman
17 maj 2008 · 202 Inlägg

Hur blir det med träffen?
Här i gällivare dalar det ner snöflingor från himlen hmm

Ford Mustang GT "Singelturbo" (1995)
b0hman
17 maj 2008 · 202 Inlägg

Får hoppas det tar och blir bättre framåt kvällen... 
Ni som bor där uppe kan väl skriva lite då och då så man vet om det blir bättre eller sämre väder?!

Ford Mustang GT "Singelturbo" (1995)
blankz IT/Fordonstekniker
17 maj 2008 · 56 Inlägg

TRÄFFEN INSTÄLLD!

vi ställer in träffen sad helvete... vi har snöstorm här uppe. inte så kul att stå ute med putsad bil då.... det skulle inte bli bättre till kvällen så det känns meningslöst. det som kunde stoppa oss gjorde det - maj-vädret neutral
hoppas alla läser detta nu, speciellt gällivarebor och andra som tänkte åka en bit!

VI KÖR NÄSTA HELG ISTÄLLET, FREDAG ELLER LÖRDAG BEROENDE PÅ VÄDRET! FÖLJ TRÅDEN SÅ NI VET.
MEST TROLIGT ATT DET BLIR LÖRDAG!

GARAGET-TRÄFF KIRUNA LÖRDAG 24:E MAJ.

audi quattro sportfahrwerk
NordicAudi
StreetX_88
17 maj 2008 · 78 Inlägg

Fan vilket jävla skit alltså, igår var de kanon väder och idag när de gäller så dalar de ner snö till förbannelse. Jaja bara hoppas vi får bättre väder nästa helg, följ tråden så att ni vet vilken dag vi kör nästa helg smile

Full speed or nothing!
b0hman
17 maj 2008 · 202 Inlägg

Ni tycker det inte är lite tidigt att ställa in träffen?   Vädret kan svänga snabbt och det har nästan alltid en förmåga att klarna upp mot kvällen..

Ford Mustang GT "Singelturbo" (1995)
StreetX_88
17 maj 2008 · 78 Inlägg

Jo sant men känns trist att vi säger att de blir och så kommer ni från gälka och så blir de ändå inget. Plus att alla väderleks rapporter är överens om att de kommer ännu mer snö till kvällen. Men vi får hålla oss till tåls till nästa helg så kör vi då istället, hoppas alla kommer då speciellt ni utifrån stan så vi får se vad ni har för kärror.

Full speed or nothing!
sukka
18 maj 2008 · 1 Inlägg

Ride on för fan! Nästa helg öser vi på wink

End of the road.
Volkswagen Golf CL "Frugans bil" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang