Sjukt najs o se nån som är så motiverad Kan man få en kurs i plastning? Vill göra en baslåda till saaben KEEP IT UP
man måste vara motiverad om bilen ska vara kör duglig innan skolan börjar och lakerad till 24 okt då man fyller 18....det är inte så svårt att plasta bara man läger lite tid på det och inte har så bråtom så brukar det bli bra....om du ska göra en baslåd så kommer jag att börja på min när utsidan är klart så kanske du får lite tips:P
hehe oj så pass stress fixa inte den bara,då syns det på resultatet.. ja låter bra kan man komma förbi då med? skicka pm lr gb då så folk inte tror ja spammar din tråd ^^ haha.. men det ser asbra ut
här stressas det inte men man har hella dagarna på sig att hålla på med bilen och på en dag får man mycket gjort...kanske går bra men tror inte jag bygger lådan förens bilen är hellt klart just nu är det viktiga att få utsidan färdig så man kan bräna lite däck innan man bytar drivaxlarna och koplingen för sen när dom nya fälgarna är på blir det inget sådant...mvh
så har spacklat och slipat en av sidorna nu ska på ett laget till i morgon och så ska jag köpa lite grund färg så man kan se var man behöver slipa/spackla mer börjar bli lite form nu men det är ett helvete och slipa det
Låt dom inte sticka ut för lånt bara , då ser det bara konstigt ut.. ha dom ganska i linje med stötfångaren så blir de snyggt.
klart som fan dom inte ska sticka ut jag hatar sådant dom ska förlja linjena annars ser det så fjoligt ut det e bara jag som inte har drat rören dit så ja la bara dit dom
En tanke som slog mig just.. Hur gör besiktningen när man kommer in med dom slutrören? Det blir tajt mellan rören och stötfångaren så dom kommer inte kunna trycka på sitt rör
En tanke som slog mig just.. Hur gör besiktningen när man kommer in med dom slutrören? Det blir tajt mellan rören och stötfångaren så dom kommer inte kunna trycka på sitt rör
det är deras problem jag stylar inte den för besiktnings männen:P