Eftersnack: YSTAD-träffen 23 Maj 2008 kl 19.00 Elgigantens Parkering

CivicIssa Issa
23 maj 2008 · 329 Inlägg

Jill skrev:
Sådär, då har man satt gubben på att putsa upp bilen tills i kväll big_smile

haha big_smile civicen e ju inte ens hemma:( så ja kan inte putsa upp civicen=( suck.. men den kommer om en timme ca:D wiee:D ska putsas dåsmile  ser ut att bli kanonfint väder:D o fler o fler skri ver i listan ju:) Glädjer mig:D ses i kväll smile

CiViC Issa
Volvo 740 "Snuis" (1989)
haxer Proljece?
23 maj 2008 · 1 464 Inlägg

Jag+polarna. Antagligen 1st pickis smile + 1st subaru legacy 98.

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
CivicIssa Issa
23 maj 2008 · 329 Inlägg

Tjenare alla.smile

tack för en bra kväll.. Tradit de slutade som den gjorde bara:(
Hoppas på en bra träff nästa gång iallafall.smile

CiViC Issa
Volvo 740 "Snuis" (1989)
CivicIssa Issa
23 maj 2008 · 329 Inlägg
CiViC Issa
Volvo 740 "Snuis" (1989)
ROE
24 maj 2008 · 336 Inlägg

trevlig träff! Men tråkigt med krocken, men de e sånt som händer hoppas kommunen lär sig och investerar i en stripp till oss smile

//
Roe
terazzi
24 maj 2008 ·

vad för krock? vad missade man?

ROE
24 maj 2008 · 336 Inlägg

terazzi skrev:
vad för krock? vad missade man?

du missade inget vi kunde varigt utan den hmm

//
Roe
CivicIssa Issa
24 maj 2008 · 329 Inlägg

ROE skrev:

terazzi skrev:
vad för krock? vad missade man?

du missade inget vi kunde varigt utan den hmm

Nä. Ja hade heldre sluppit de o haft en skoj helkväll.. nu mår man ju bara dåligt av vad som har hänt ju=( så nä du missade inte något

CiViC Issa
Volvo 740 "Snuis" (1989)
terazzi
24 maj 2008 ·

Såg artikeln sad fyfan alltså..

xlm 100% Skåning
24 maj 2008 · 357 Inlägg

Jag var inte där ikväll, men jag hörde om olyckan, väldigt tradigt, nån som vet hur det är med MC föraren? Känner han sen innan, vi gick på samma utbildning i skolan, eller ja nästan iaf..

//xlm

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
24 maj 2008 · 4 418 Inlägg

CivicIssa skrev:
http://www.ystadsallehanda.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080523/SENASTENYTT/59535159/1365

Riktigt tråkigt, hade på känn att det skulle bli en olycka när man kör på det viset sad

Hoppas verkligen att det går bra för föraren!!!

t0bias
24 maj 2008 · 134 Inlägg

@Watteee

Ja, det var han med tuppkammen på hjälmen. Du kommer nog inte kunna få tag i han på några dagar framöver, tyvärr sad

Tycker dock inte det skall diskuteras vem som gjorde fel osv, eller vem som körde så och vem som körde sii, det hände och kan aldrig bli ogjort. låt oss inte göra saken värre för förarna genom att "anklaga" / "påstå" vem som gjorde rätt och fel.

/t0bias
BMW 118d "Tjejens" (2008)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
24 maj 2008 · 4 418 Inlägg

t0bias skrev:
@Watteee

Ja, det var han med tuppkammen på hjälmen. Du kommer nog inte kunna få tag i han på några dagar framöver, tyvärr sad

Tycker dock inte det skall diskuteras vem som gjorde fel osv, eller vem som körde så och vem som körde sii, det hände och kan aldrig bli ogjort. låt oss inte göra saken värre för förarna genom att "anklaga" / "påstå" vem som gjorde rätt och fel.

Så sant att det inte kan göras ogjort.

Hoppas att det går bra för hojföraren bara... Har du hört ngt om skadorna, hur illa det blev?

CivicIssa Issa
24 maj 2008 · 329 Inlägg

t0bias skrev:
@Watteee

Ja, det var han med tuppkammen på hjälmen. Du kommer nog inte kunna få tag i han på några dagar framöver, tyvärr sad

Tycker dock inte det skall diskuteras vem som gjorde fel osv, eller vem som körde så och vem som körde sii, det hände och kan aldrig bli ogjort. låt oss inte göra saken värre för förarna genom att "anklaga" / "påstå" vem som gjorde rätt och fel.

De e sant.. men va ja fick höra så blinkade inte han me bmwn. utan bara körde rakt ut framför den härande mcföraren.  de var de som stod o såg de.. en av våra kompisar.. ja tycker detta e så fruktansvert hemskt. ingen som vet hur de e me den killen idag?

CiViC Issa
Volvo 740 "Snuis" (1989)
CivicIssa Issa
24 maj 2008 · 329 Inlägg

http://www.ystadsallehanda.se/apps/pbcs … 35159/1365


De har ändrat lite grann på artiklen  nu.. jag hoppas verkligen denna killen klarar sig.

CiViC Issa
Volvo 740 "Snuis" (1989)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
24 maj 2008 · 4 418 Inlägg

CivicIssa skrev:
http://www.ystadsallehanda.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080524/SENASTENYTT/59535159/1365


De har ändrat lite grann på artiklen  nu.. jag hoppas verkligen denna killen klarar sig.

Ingen som känner han närmre och kan ta reda på hur det har gått... Riktigt obehagligt!


Om bilen inte blinkade är det ruskigt surt!!! När ska folk lära sig att andvända blinkers!!!

CivicIssa Issa
24 maj 2008 · 329 Inlägg

Jill skrev:

CivicIssa skrev:
http://www.ystadsallehanda.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080524/SENASTENYTT/59535159/1365


De har ändrat lite grann på artiklen  nu.. jag hoppas verkligen denna killen klarar sig.

Ingen som känner han närmre och kan ta reda på hur det har gått... Riktigt obehagligt!


Om bilen inte blinkade är det ruskigt surt!!! När ska folk lära sig att andvända blinkers!!!

ja men de e så jäkla många som bara skiter i blinkersen.. de e hemskt. undra hur folk fick sitt körkort. kan inte ens blinka de lättaste på en bil. suck.. ja blinkar heldre tidigare faktist än inte alls för att ja tänker på andra i trafiken. dessutom ser man en mckommande så ska man ju inte köra ut framför han iheller. särskillt när man se r att han kommer på bakhjulet. :S suck.. men men.. får hälsa han från mig o sambon:) säkert fler som hälsar till mcföraren.  håller tummarna för det:) har inte kunnat sova knappt inatt för vad som hände:S

CiViC Issa
Volvo 740 "Snuis" (1989)
t0bias
24 maj 2008 · 134 Inlägg

Har pratat med en kompis som hade fått reda på lite information angående motorcyklisten. Läget skall vara stabilt. vill inte gå in på detaljer så jag säger ngt som ej stämmer.

/t0bias
BMW 118d "Tjejens" (2008)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
24 maj 2008 · 4 418 Inlägg

t0bias skrev:
Har pratat med en kompis som hade fått reda på lite information angående motorcyklisten. Läget skall vara stabilt. vill inte gå in på detaljer så jag säger ngt som ej stämmer.

Bara skönt att höra att det är stabilt!

CivicIssa Issa
24 maj 2008 · 329 Inlägg

Jill skrev:

t0bias skrev:
Har pratat med en kompis som hade fått reda på lite information angående motorcyklisten. Läget skall vara stabilt. vill inte gå in på detaljer så jag säger ngt som ej stämmer.

Bara skönt att höra att det är stabilt!

ja de e skönt att höra:) kanske man kan tänka på annat med nu dåsmile

CiViC Issa
Volvo 740 "Snuis" (1989)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang