Hallå har kollat en tid nu men hittar ingen Ford Galaxie 500 Cab precis som min bil och vill gärna ha en modellbil i vitrinskåpet tillsammans med pokalerna som bilen vunnit.Någon som har eller vet vart man kan få tag på en sån hör av er grymt tacksam för svar // Hedis
Hallå har kollat en tid nu men hittar ingen Ford Galaxie 500 Cab precis som min bil och vill gärna ha en modellbil i vitrinskåpet tillsammans med pokalerna som bilen vunnit.Någon som har eller vet vart man kan få tag på en sån hör av er grymt tacksam för svar // Hedis
Om du nu inte lyckas hitta en exakt samma så med lite skills kan du lätt modda modellbil så den ser ut som din. Modellbilar är någerlunda lätta å demontera du kan ex skruva av botten bända lätt med en liten skruvmejsel för å plocka ut inredningen plocka av kromet på sätena mm och med lätta penseldrag måla sätena?
Fick en modell gratis häromdan. Grävde lite på tomten när en väl jordfylld 144 från Tekno plötsligt dök upp:D Ibland har man tur...
Som synes på bilden har jag demonterat den för att kunna rengöra den ordentligt. Skicket är inte det bästa men det verkar som om det endast är huven och grillen som saknas. Inte dåligt för att ha varit nedgrävd i jorden under (uppskattningsvis) fyrtio år...
Blev sugen på att bygga modellbilar själv nu Ifall det är någon som samlar på leksaksbilar i typ metall osv. så såg jag ganska mycket sånt på vårbergs loppmarknad i södra stockholm när jag var där senast (doch utan kartong/omslag).