3735
Sök

kan man hitta en ecotec dekal nåstans.. att sätta på motor kåpan...

E.T phone home...
212 Inlägg
18 maj 2008
Trådstartare
kolla bilderna på min bil.. där har jag ett kort på motor rummet.. o på motorn står de ecotec.. men jag funderar på att lacka den kåpan.. men jag vill att de ska stå ecotec.. för det är det ju.....
går det att få tag i såna grejjer nånstans..?

EDIT = har googlat massa... o kollat på alla opel sidor jag hittat..
Senast redigerat av E-T (18 maj 2008)

1 688 Inlägg
18 maj 2008
Varför vill du att det skall stå ecotec på motorkåpan? Täck över ecotec och lacka inte där då?

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

1 010 Inlägg
19 maj 2008
mm

lättaste e väll att köpa gaffatejp (tror de heter så)..genomskinlig ska den va iaf

så tejpar du över texten..och tar en skalpell och skär bort så tejpen bara täcker bokstäverna...

E.T phone home...
212 Inlägg
19 maj 2008
Trådstartare
får väll bli nåt sånt...
men jag kom att tänka på de.. det är ecotec när den är orörd.. jag kommer inte lämna den orörd.. har börjat med K&N sportluftfilter nu.. o de ska väll cippas o så sen... o då kan man inte kalla de ecotec längre.. (även om den altid kommer vara slö o bensin snål =P)
så de kanske e lika bra att lacka över hela skiten...

kolla in zlaban08's garage o galleri.. han lackade sin kåpa o limmade på vad som ser ut som dekalerna från bakluckan.. smart..

men själv ska jag ha röd kåpa med klarlack...kanske skickar på nån annan  dekal eller nåt...

tack för tipsen iaf.. pZ

Sök