Minst sagt fräck, vad fick du ge för den? Blev lite sugen själv Fanns ju lite olika storlekar också.
En polare köper ifrån interstil till sitt företag (de säljer tydligen bara till företag), så tror jag fick ge runt 500-600.- för 32cm eller vad den var i diameter. ink frakt och moms osv. Såg den i en affär i stan för 995.- innan tyckte den var snygg men inte så snygg. Tur att man känner lite folk XD
Minst sagt fräck, vad fick du ge för den? Blev lite sugen själv Fanns ju lite olika storlekar också.
En polare köper ifrån interstil till sitt företag (de säljer tydligen bara till företag), så tror jag fick ge runt 500-600.- för 32cm eller vad den var i diameter. ink frakt och moms osv. Såg den i en affär i stan för 995.- innan tyckte den var snygg men inte så snygg. Tur att man känner lite folk XD
Lät kanon det! Du får köpa in en piedestal i samma färger för någon tusenlapp till den
ja vill köpa din kudde eller va det nu är med Motörhead på
Haha, det är en fotpall jag tyckte såg tråkig ut så hade en posterflagga från när jag var yngre (gillar dock fortfarande dem ofc) så kläde in fotpallen med posterflaggan, Inte klar än dock, sidorna skall få skinn på sig.
vad: geléhjärtan och en ros var: ica maxi hur mkt: ca en hundring hinner ju inte köpa någe på söndag då det är rally, så hon får det nu istället gla vart hon iaf hehe
Senast redigerat av exoop (12 februari 2010)
"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"
Grymt bra köp, jag valde själv mellan den och Marantz 7002. Jag tog dock Marantzen då jag tyckte den passde bättre till min Canton högtalare.
Hehe okay. Ja, änsålänge funkar det bra. Är väl lite inställningar kvar osv. Men sen så ska man väl få mina CV 12" att pumpa lite Kanske även ha lite kräm till hela surroundsystemet, det ska den nog klara.
- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"