Visserligen köpte jag den inte själv utan delade med polarna, skulle bli svårt att få i sig 25 kilo själv Men köpte in mig för en 100:- iaf.. Nu ska den bara grillas i flera timmar innan det är dags för att äta.
Visserligen köpte jag den inte själv utan delade med polarna, skulle bli svårt att få i sig 25 kilo själv Men köpte in mig för en 100:- iaf.. Nu ska den bara grillas i flera timmar innan det är dags för att äta.
20Talet dvd filmer för 50.-/st bland annat; Bank Job Wall-E Kung Fu Panda The Mist Bangkock Dangerous You don´t mess with the Zohan Run fat boy run Hellboy - Golden Army Get Smart Dukes of Hazzard Chaos Theory med mer...
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.