Digital däcktrycksmätare Mäter; 2.0-99.5psi, 0.15-7.00 bar och 15-700kPA lite drygt 10GBP ink. frakt ifrån E-Bay.co.uk
Kanske lite onödigt enligt vissa men tycker själv det är en fiffig sak att ha i handsfacket. Den kom idag och den funkade alldeles utmärkt fick dock gå och hämta kompressorn och pumpa 2 däck pytte lite då det var lite för lite i dem...
Vad: Ray Ban 3363or Pris: för mycket(därav inhandlandet av nedanstående slit och släng glajjor )
Bild 1: Zippo goldtop Bild 2: Cazal 858 replicas(var ute efter 856 replicas men hittade inga så 858or fick duga) Pris: 250kr totalt, det borde man ha råd att slarva bort på fyllan
Kanske lite onödigt enligt vissa men tycker själv det är en fiffig sak att ha i handsfacket. Den kom idag och den funkade alldeles utmärkt fick dock gå och hämta kompressorn och pumpa 2 däck pytte lite då det var lite för lite i dem...
Släng upp en länk så ja får handla mig en ja me...måste ha nu när mc-säsongen e igång så man kan checka däckstrycket när man e på banan o rejsar
Släng upp en länk så ja får handla mig en ja me...måste ha nu när mc-säsongen e igång så man kan checka däckstrycket när man e på banan o rejsar
Vill inte förstöra det för dig om du nu är nöjd, men jag hoppas verkligen att du skämtar med oss och bara ritat dit den med märkpenna. För den ser nämligen ut så, hade aldrig velat ha något dylikt på mig
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.